شبکه های اجتماعی

چگونه ترجمه بیوگرافی اینستا را فعال کنیم؟

چگونه ترجمه بیوگرافی اینستا را فعال کنیم؟ با موضوع معنی see translation در اینستاگرام همراه شما هستیم. آیا تا به حال گزینه کپشن پست یا بیو اینستاگرام گزینه see translation را دیده اید؟ برای فعال کردن این گزینه در اینستاگرام با ما همراه باشید.

چگونه ترجمه بیوگرافی اینستا را فعال کنیم؟

برای ترجمه اینستاگرام باید برنامه آن را در گوشی نصب نموده و در بخش سه خط سمت چپ اینستای خود کلیک نموده و به تنظیمات بروید و «Translations» را انتخاب کنید و «Translate Posts» را روشن کنید.

اینستاگرام به صورت خودکار ترجمه نمی شود. با این حال، اگر می خواهید یک پست یا کپشن را ترجمه کنید، یک گزینه درون برنامه ای برای انجام این کار وجود دارد، روش های مختلفی برای ترجمه نظرات در اینستاگرام وجود دارد. یکی از راه ها استفاده از اپلیکیشن ترجمه مانند گوگل ترنسلیت است. راه دیگر استفاده از وب سایتی است که نظرات را برای شما ترجمه می کند.

چگونه ترجمه بیوگرافی اینستا را فعال کنیم

چرا نمی توانم ترجمه را در استوری اینستاگرام ببینم؟

اینستاگرام در حال حاضر از ترجمه استوری ها پشتیبانی نمی کند. این احتمالاً به این دلیل است که ترجمه استوری کار زیادی است و اکثر کاربران به آن نیاز ندارند.

با این حال، این برنامه از ترجمه برای پست های معمولی پشتیبانی می کند. همچنین، اگر ترجمه اینستاگرام کار نمی کند، به این دلیل است که برنامه تنها از تعداد محدودی زبان پشتیبانی می کند.

این بدان معنی است که کاربرانی که می خواهند پست های خود را به زبان های دیگر ترجمه کنند باید از یک برنامه یا سرویس ثالث استفاده کنند.

در این مقاله به اهمیت معنی see translation در اینستاگرام پرداخته ایم. نکته آخر اینکه اگر قبلا این گزینه را فعال نکرده اید یا نمی دانید چگونه آن را فعال کنید.

فراموش نکنید که با استفاده از این آموزش ها گزینه see translation اینستاگرام را فعال کرده و از آن بهره ببرید. اگر این آموزش برای شما مفید بود، فراموش نکنید که آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا