شبکه های اجتماعی

چگونه موقعیت مکانی اینستاگرام را تغییر دهیم؟

چگونه موقعیت مکانی اینستاگرام را تغییر دهیم؟ چگونه یک مکان جدید به اینستاگرام اضافه کنیم؟ زمانی بود که اینستاگرام فقط بستری برای سرگرمی ما بود. اما اکنون اینستاگرام به پلتفرمی برای بسیاری از مشاغل تبدیل شده است که واقعاً به آنها کمک می کند.

این باعث می شود مشتریان جدیدی پیدا کنند. با مشتریان قبلی و وفادار خود و سایر موارد موثر ارتباط برقرار کنید. در واقع آموزش اینستاگرام برای کسب و کار بسیار ضروری است.

بنابراین هر ویژگی و عملکرد اینستا می تواند به عنوان یک ابزار بازاریابی برای تبلیغ کسب و کار یا برند شما مورد استفاده قرار گیرد. یکی از این ابزارهای اینستاگرام، برچسب گذاری جغرافیایی در این شبکه اجتماعی است. اگر بدانیم چگونه یک مکان جدید به اینستاگرام اضافه کنیم، به رشد حساب تجاری خود کمک کرده ایم.

همانطور که می دانیم یکی از مواردی که اینستاگرام را بسیار مطلوب می کند این است که به کاربران امکان می دهد موقعیت مکانی خود را در پست ها به اشتراک بگذارند. افزودن موقعیت مکانی جدید به اینستاگرام قابلیتی است که بسیار مورد استقبال و استفاده کاربران قرار گرفته است.

این می‌تواند راهی عالی برای نشان دادن عکس‌های شهر، مکان‌های تعطیلات، یا رستوران‌های مورد علاقه و ارتباط با افراد دیگر در منطقه شما باشد.

 چطور لوکیشن جدید به اینستاگرام اضافه کنیم؟

اولین قدم برای افزودن مکان جدید به اینستاگرام آسان است. شما فقط باید موبایل خود را در فیس بوک باز کنید و سپس روی دکمه Check-In بزنید تا مکان دقیق خود را پیدا کنید.

سپس روی Turn on location ضربه بزنید تا مطمئن شوید به فیس بوک اجازه دریافت اطلاعات موقعیت مکانی خود را داده اید.

اگر نمی توانید موقعیت مکانی خود را پیدا کنید، باید مرحله دوم را انجام دهیم تا موقعیت مکانی شما را به فیس بوک و اینستاگرام اضافه کنیم. کجا می خواهیم بدانیم چگونه یک مکان جدید به اینستاگرام اضافه کنیم؟

در مرحله دوم افزودن موقعیت مکانی جدید به اینستاگرام، فیسبوک نزدیکترین مکان های موجود را به شما نشان می دهد. برای اینکه بتوانید مراحل نحوه افزودن موقعیت مکانی جدید به اینستاگرام را طی کنید، در نوار جستجو، مکانی را که می خواهید در اینستاگرام نمایش دهید تایپ کنید.

به فاصله ها، حروف بزرگ و علائم نگارشی توجه کنید، اما برای اضافه کردن یک کاراکتر جدید باید روی علامت “+” در پایین ضربه بزنید. این پیشنهادات از سیستم موقعیت مکانی تلفن شما یا مکان های پربازدید شما می آید.

blank

وقتی آن را فشار می‌دهید، فیس‌بوک پیامی ظاهر می‌شود که می‌گوید «نمی‌توانید چیزی را که به دنبالش هستید پیدا کنید؟» و سپس پیشنهاد می‌کند یک مکان جدید اضافه کنید.

می‌توانید با ضربه زدن روی کادر آبی رنگ سمت راست در کنار متن «موقعیت خود را اینجا اضافه کنید» موقعیت مکانی خود را اضافه کنید. اضافه کردن.

در این مرحله از نحوه افزودن موقعیت مکانی جدید به اینستاگرام، باید یک دسته بندی برای موقعیت مکانی خود انتخاب کنید. برای افزودن موقعیت مکانی جدید به اینستاگرام باید بدانید که دسته بندی ها برای مکان ها بسیار مهم هستند زیرا اگر برند یا کسب و کاری در اینستاگرام داشته باشید،

افراد می توانند شما را از طریق این دسته بندی ها پیدا کنند. این دسته بندی ها عمومی هستند، بنابراین همه کاربران اینستاگرام و فیس بوک می توانند با انتخاب یکی از آنها، آنها را ببینند.

blank

آخرین مرحله برای افزودن موقعیت مکانی جدید به اینستاگرام بسیار ساده است. روی نماد موقعیت مکانی گوشی خود ضربه بزنید و منتظر بمانید تا GPS در فاصله ۱۰۰ فوتی (۳۰ متری) فوکوس کند. سپس فیس بوک مکان دقیق شما را پیدا کرده و آن را برای شما تگ می کند.

حالا شما می گفتید “چگونه یک مکان جدید به اینستاگرام اضافه کنم؟” تبریک می گویم، شما موقعیت مکانی خود را در اینستاگرام و فیس بوک ایجاد کرده اید. این شما هستید که یک مکان جدید به اینستاگرام اضافه می کنید. اکنون می توانید بهترین مکان های خود را در اینستاگرام با پست های خود به اشتراک بگذارید.

نحوۀ استفاده از موقعیت مکانی خود در اینستاگرام

در این قسمت از مقاله نحوه افزودن موقعیت مکانی جدید به اینستاگرام، بعد از اینکه در مورد نحوه افزودن موقعیت مکانی جدید به اینستاگرام صحبت کردیم، در مورد نحوه استفاده از لوکیشن اینستا صحبت خواهیم کرد.

اینستاگرام را باز کنید و یک پست ایجاد کنید. در صفحه Captions روی گزینه Add Location ضربه بزنید.

blank

در مرحله ۲، مکان جدید خود را تایپ کنید، آن را بیابید و انتخاب کنید.

blank

در مرحلۀ ۳، مکان را در پست اینستاگرام خود تگ کنید.

ثبت لوکیشن در اینستاگرام بدون فیسبوک

چگونه بدون فیس بوک در اینستاگرام مکانی ایجاد کنیم؟ متاسفانه نحوه افزودن لوکیشن جدید به اینستاگرام بدون حضور فیسبوک امکان پذیر نیست! متأسفانه، نمی‌توانیم یک مکان جدید در اینستاگرام بدون اضافه کردن آن به فیس‌بوک، برچسب جغرافیایی یا استفاده کنیم.

برای افزودن موقعیت مکانی جدید به اینستاگرام، ابتدا باید حساب فیسبوک خود را تایید کرده و آن را به حساب اینستاگرام خود پیوند دهید. هنگامی که موقعیت مکانی خود را در فیس بوک اضافه کنید، به طور خودکار در اینستاگرام ظاهر می شود.

زیرا فیسبوک (اکنون متا) شرکت مادر اینستاگرام است. و بسیاری از ویژگی های آنها، از جمله برچسب گذاری جغرافیایی، با یکدیگر یکپارچه شده اند. بنابراین، افزودن موقعیت مکانی جدید به اینستاگرام با افزودن موقعیت مکانی به فیس بوک شروع می شود. دانستن نحوه افزودن موقعیت مکانی جدید به اینستاگرام اولین قدم قبل از استفاده از آن در پست های اینستاگرام است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آیا می خواهید در مورد آخرین به روز رسانی ها اعلان دریافت کنید؟ خیر بله