شبکه های اجتماعی

بازیابی پیام‌های حذف شده اینستاگرام چگونه است؟

 

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که به طور تصادفی یک پیام دایرکت مهم را در اینستاگرام پاک کرده اید و اکنون می خواهید آن را بازیابی کنید. احتمالاً شما با این سوال دست و پنجه نرم می کنید سطل زباله اینستاگرام دایرکت کجاست؟? قبل از خداحافظی با پیام های قبلی خود، راه هایی برای بازیابی پیام های اینستاگرام کارهایی وجود دارد که می توانید برای بازیابی پیام های مستقیم انجام دهید. در این مقاله برای شما نحوه خواندن پیام های مستقیم حذف شده و بازیابی پیام های اینستاگرام توضیح خواهیم داد.

۱٫ پیام های اینستاگرام را با دانلود داده های اینستاگرام بازیابی کنید

برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید:

۱٫ مطمئن شوید که آخرین نسخه اینستاگرام را روی دستگاه خود نصب کرده اید.

۲٫ با نام کاربری و رمز عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

۳٫ روی عکس نمایه خود در گوشه سمت راست پایین صفحه ضربه بزنید و وارد صفحه پروفایل خود شوید.

۴٫ منوی سه خطی را در گوشه سمت راست بالای صفحه انتخاب کنید.

۵٫ گزینه «فعالیت شما» را انتخاب کنید.

۶٫ سپس در پایین صفحه بر روی گزینه «دانلود اطلاعات خود» ضربه بزنید تا اطلاعات خود را دریافت کنید.

۷٫ برای ادامه باید گزینه «درخواست دانلود» را انتخاب کنید. در این مرحله با دو گزینه روبرو خواهید شد: اگر می خواهید یک کپی کامل از تمام اطلاعات حساب کاربری خود دریافت کنید، گزینه Full Copy را انتخاب کنید، اما اگر می خواهید فقط پیام های حذف شده اینستاگرام را ببینید، گزینه Select Information Types را انتخاب کنید.

۸٫ سپس در پنجره جدید چهار گزینه را مشاهده خواهید کرد:

  • اعلام کردن: برای دریافت اطلاعات آدرس ایمیل خود را وارد کنید.
  • قالب: نحوه مشاهده اطلاعات (HTML به طور پیش فرض) را انتخاب کنید.
  • کیفیت رسانه: کیفیت عکس های بازیابی شده (بالا یا متوسط) را تنظیم کنید.
  • دامنه داده ها: بازه زمانی مورد نظر را برای بازیابی اطلاعات انتخاب کنید.

۹٫ پس از تکمیل انتخاب های فوق، گزینه Submit Request را انتخاب کنید.
با دانلود اطلاعات اینستاگرام پیام های اینستاگرام را بازیابی کنید

۱۰٫ پس از تکمیل فرآیند درخواست بازیابی دایرکت اینستاگرام، ایمیلی حاوی لینک دانلود اطلاعات برای شما ارسال می شود.

۱۱٫ پس از دانلود اطلاعات، فایل فشرده را از حالت فشرده خارج کنید. در فایل پوشه ای به نام “پیام ها” وجود دارد که شامل تمام پیام های شما حتی پیام های حذف شده است.

توجه داشته باشید که اینستاگرام فایل را فقط به مدت ۴ روز آنلاین نگه می دارد، بنابراین باید در این مدت یک کپی از اطلاعات خود را دانلود کنید. در غیر این صورت باید مراحل بالا را دوباره تکرار کنید.

۲٫ پیام های اینستاگرام را با فیس بوک بازیابی کنید

با استفاده از یک حساب کاربری فیس بوک که به حساب اینستاگرام خود پیوند داده شده است، می توانید به راحتی پیام های اینستاگرام قبلی خود را بازیابی کنید. مراحل بازگردانی پیام های مستقیم به شرح زیر است:

  1. وارد حساب کاربری فیسبوک خود شوید.
  2. به بخش Inbox بروید.
  3. از پنل سمت چپ روی گزینه Instagram Direct کلیک کنید.
  4. چت های قبلی خود را در این بخش مشاهده کنید.

بازیابی پیام های اینستاگرام از طریق فیس بوک

این روش بسیار ساده است و بسیاری از افراد ترجیح می دهند از این راه حل برای بازیابی پیام های دایرکت اینستاگرام خود استفاده کنند.

۳٫ بازیابی پیام های اینستاگرام از طریق سایت

بنابراین، با استفاده از سایت بازیابی پیام اینستاگرام آنلاین، می توانید چت های مستقیم را از رایانه خود بازیابی کنید. برای این کار وارد وب سایت اینستاگرام شوید و به قسمت تنظیمات و سپس حریم خصوصی و امنیت بروید و همانند روش قبلی مراحل را طی کنید.

بازیابی پیام های اینستاگرام از طریق سایت

۴٫ پیام های اینستاگرام را با برنامه بازیابی کنید

قبل از شروع به توضیح این روش بازیابی پیام اینستاگرام باید اشاره کنیم که استفاده از این روش گران است. پس اگر نمی خواهید این هزینه را متحمل شوید، در این مقاله به سراغ روش های دیگر بروید. یکی از ساده ترین راه ها برای دسترسی به پیام های حذف شده اینستاگرام، نصب یک برنامه هک مانند “AnyControl” است. این برنامه برای دستگاه های iOS و اندروید موجود است و همچنین نیازی به روت کردن گوشی شما ندارد. با کمک این نرم افزار می توانید پیام های اینستاگرام فرزندتان را از راه دور و از طریق کنترل پنل مانیتور کنید. فقط از طریق مرورگر خود با استفاده از اطلاعات کاربری خود وارد شوید.

مراحل خواندن پیام های حذف شده اینستاگرام با استفاده از نرم افزار Any Control به شرح زیر است:

  1. به وب سایت رسمی AnyControl بروید و آدرس ایمیل خود را وارد کنید و اشتراک مورد نظر خود را خریداری کنید.
  2. دستورالعمل ها را دنبال کنید و Annie Control را نصب کنید. اطمینان حاصل کنید که به دستگاهی که می خواهید نظارت کنید دسترسی فیزیکی دارید. زیرا برای نصب برنامه باید یک بار به دستگاه دسترسی داشته باشید.
  3. به نرم افزار Annie Control اجازه دهید تا چندین ساعت فعالیت دستگاه مورد نظر را نظارت و ضبط کند.
  4. اکنون می توانید با استفاده از پنل آنلاین Eni Control دستگاه مورد نظر را مانیتور کنید. می‌توانید یک چت اینستاگرامی را انتخاب کنید و جزئیات پیام را از جمله پیام‌های حذف شده بررسی کنید.

این روش ها به شما امکان می دهد به پیام های حذف شده اینستاگرام دسترسی داشته باشید و جزئیات مهم را مشاهده کنید. با کمک برنامه کنترل انی می توانید پیام های فرزند خود را به طور کامل رصد کنید و به طور جامع از فعالیت های او آگاه شوید.

بازیابی پیام های پاک شده اینستاگرام در اندروید

برای بازیابی اطلاعات دریافتی در اندروید می توانید برنامه بازیابی مستقیم اینستاگرام با نام Json Genie را برای سیستم عامل اندروید دانلود کنید. پس از دانلود اپلیکیشن، می توانید مراحل مهمی را برای بازیابی اطلاعات و مشاهده پیام های حذف شده اینستاگرام در اندروید انجام دهید.

برای شروع فرآیند بازیابی، ابتدا فایل فشرده را استخراج کنید. سپس برنامه Json Genie را در دستگاه اندرویدی خود باز کنید. سپس پوشه داده اینستاگرام را در برنامه پیدا کنید و فایل messages.json را باز کنید. این برنامه به شما این امکان را می دهد تا جزئیات پیام های حذف شده را به صورت جامع و جزئی مشاهده کنید و از آنها بهره ببرید.

Insta حذف شده را مستقیماً در آیفون بازیابی کنید

همچنین راه حل هایی برای بازیابی و مشاهده پیام های حذف شده اینستاگرام در آیفون وجود دارد. یکی از روش های موجود برای این منظور استفاده از برنامه JSON Pro Free است. با دانلود برنامه Recovery Direct می توانید فایل های JSON مرتبط با اینستاگرام را در آیفون خود مشاهده کنید. برای استفاده از این برنامه برای مشاهده پیام های حذف شده در آیفون، می توانید آن را از اپ استور دانلود کرده و سپس فایل JSON را در برنامه باز کنید تا پیام های حذف شده را مشاهده کنید.

همچنین، اگر می خواهید فایل JSON را در رایانه خود مشاهده کنید، می توانید از وب سایت بیننده JSON آنلاین استفاده کنید. با ورود به این وب سایت می توانید فایل JSON را انتخاب کرده و محتویات آن را مشاهده کنید.

نکته مهم در مورد استخراج داده ها

اگر از یکی از ۳ روش اول استفاده می کنید، باید فایل های داده را استخراج کنید. از آنجایی که نمی توانید مستقیماً این پیام ها را بخوانید، به یک برنامه کاربردی نیاز دارید. یکی از بهترین برنامه ها برای این منظور Json Genie است. با دانلود و نصب این برنامه می توانید آن را اجرا کرده و سپس پوشه مورد نظر را انتخاب کنید. سپس مخاطبی را که می خواهید پیام هایش را ببینید انتخاب کنید.

اگر از کامپیوتر استفاده می کنید، نرم افزار WinRAR گزینه مناسبی برای استخراج هر فایلی است. پس از استخراج فایل ها، باید با استفاده از تلفن خوانده شوند. پس از استخراج فایل ها، مجموعه ای از پوشه ها به شما نمایش داده می شود. اگر می خواهید پیام های دایرکت اینستاگرام را بازیابی کنید، باید پوشه messages.json را انتخاب کنید.

بهترین راه برای بازیابی پیام های اینستاگرام چیست؟

در این مقاله آموزشی اینستاگرام سعی کرده ایم اطلاعات کاملی از نحوه بازیابی پیام های اینستاگرام در اختیار شما قرار دهیم. روش های مختلفی برای این کار وجود دارد که هر کدام مراحل خاص خود را دارد. اگر می خواهید پیام های مستقیم قبلی خود را مشاهده کنید، می توانید از روش هایی که به طور کامل توضیح داده شده است استفاده کنید.

اگر به دنبال بهترین روش هستید بازیابی پیام های اینستاگرام باید بگوییم که استفاده از فیس بوک بهتر از روش های دیگر است. زیرا نیاز به نرم افزار خاصی ندارد و فیس بوک به صورت پیش فرض بر روی تمامی گوشی های هوشمند نصب شده است. اگر اکانت فیسبوک هم داشته باشید این روش بهتر خواهد بود. از آنجایی که فیس بوک سازنده پلتفرم اینستاگرام است و اگر آن را به حساب فیس بوک خود متصل کنید، مشاهده پیام ها بسیار آسان خواهد بود. بنابراین، اگر به دنبال بهترین راه برای بازیابی پیام های اینستا هستید، می توانید از این روش استفاده کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا