شبکه های اجتماعی

چگونه ایموجی های اینستاگرام را فعال کنیم؟ / شکلک های اینستا کجاست؟

استیکر اینستاگرام یکی از قابلیت های جدیدی است که اپلیکیشن اینستاگرام در آپدیت های جدید خود اضافه کرده است. اینستاگرام یکی از کاربردی ترین اپلیکیشن های شبکه اجتماعی است که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. استیکرهای اینستاگرام هم در بخش استوری و هم در بخش چت قابل استفاده هستند.

با استفاده از استیکرها می توانید احساسات خود را به خوبی در چت به طرف مقابل نشان دهید. همچنین استفاده از استیکر در استوری ها باعث می شود داستان ها رنگ دیگری به خود بگیرند. برای استفاده از این استیکرها ابتدا باید آنها را فعال کنید.

در ادامه، بیایید در مورد نحوه فعال کردن و استفاده از ویژگی استیکرهای اینستاگرام صحبت کنیم.

شکلک های اینستا کجاست؟

افزودن استیکرها و شکلک های اینستاگرام به استوری ها باعث می شود افراد بیشتری با یکدیگر تعامل داشته باشند و بازدید از استوری افزایش یابد. صفحاتی که به دنبال جلب توجه فالوورهای خود هستند از استیکرهای جذاب اینستاگرام برای جلب توجه استفاده می کنند.

برچسب باید کاملاً با موضوع داستان و محتوای آن مطابقت داشته باشد. اگر شما هم می خواهید از استیکرهای اینستاگرام در استوری های خود استفاده کنید، مراحل زیر را دنبال کنید:

۱) ابتدا آخرین نسخه اینستاگرام را از یک اپلیکیشن یا سایت معتبر دانلود کنید.
۲) سپس وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوید. در منوی پایینی گزینه start را انتخاب کنید.
۳) پس از انتخاب گزینه start بر روی گزینه your story کلیک کنید.
۴) با انتخاب این گزینه می توانید با استفاده از دوربین خود عکس یا فیلم ضبط کنید. همچنین می توانید عکس ها و فیلم ها را از گالری برای ساختن داستان انتخاب کنید.
۵) پس از انتخاب عکس، نماد استیکر را در گوشه سمت چپ بالای صفحه مشاهده خواهید کرد. با کلیک بر روی آیکون استیکر می توانید انواع استیکرها را مشاهده کنید. با ضربه زدن روی هر استیکر اینستاگرام می توانید آن را در استوری خود قرار دهید.
۶) اگر می خواهید ایموجی را به استوری اضافه کنید، پس از انتخاب عکس در بالای صفحه، نماد ایموجی را انتخاب کنید. شما می توانید هر شکلک دلخواه را در این بخش اضافه کنید.
پس از طی مراحل بالا می توانید استیکرها و شکلک های مورد نیاز را به استوری خود اضافه کنید. البته راه دیگری برای افزودن شکلک و استیکر وجود دارد. پس از انتخاب عکس مورد نظر، انگشت خود را روی صفحه به سمت بالا بکشید. صفحه کلید گوشی به این شکل است. در قسمت ورودی صفحه کلید، روی نماد + ضربه بزنید. با کلیک بر روی این آیکون قسمت های مربوط به استیکرها و شکلک ها به شما نمایش داده می شود. می توانید آنها را به داستان خود اضافه کنید.

دلیل عدم نمایش ایموجی در اینستاگرام

استفاده از استیکرهای اینستاگرام در حین چت می تواند وسیله ای برای احساسات بهتر و جلوگیری از سوء تفاهم های مختلف باشد. برای استفاده از استیکرهای اینستاگرام ابتدا باید اپلیکیشن اینستاگرام را آپدیت کنید. سپس وارد حساب کاربری مستقیمی شوید که می خواهید با آن چت کنید.

روی قسمت نوشتن در پایین صفحه ضربه بزنید تا صفحه کلید ظاهر شود. علامت + را انتخاب کنید. با انتخاب علامت + استیکرها و نمادهای شکلک به شما نمایش داده می شود. می توانید هر یک از آنها را انتخاب کرده و با ضربه زدن بر روی هر یک آنها را وارد چت کنید.

چگونه ایموجی های اینستاگرام را فعال کنیم

فعال سازی استیکر اینستاگرام از خود اپلیکیشن اینستاگرام انجام می شود. به همین دلیل کاربران نباید خودشان آن را فعال کنند. اگر می خواهید از مزایای استیکرهای اینستاگرام استفاده کنید، ابتدا باید برنامه را به روز کنید. زیرا نسخه های قبلی برنامه اینستاگرام قابلیت افزودن استیکر را ندارند.

بنابراین، قبل از انجام هر کاری، باید آخرین نسخه اینستاگرام را دانلود کنید. سپس وارد برنامه شوید تا بتوانید از امکانات جدید اینستاگرام استفاده کنید.

ایموجی اینستاگرام در کیبورد

می توانید با قرار دادن استیکر اینستاگرام در استوری صفحه خود یک چت گروهی با فالوورهای خود ایجاد کنید. در چت گروهی کاربران می توانند به تبادل اطلاعات و به اشتراک گذاری نظرات مفید بپردازند. برای این کار کافیست مجموعه استیکر را برای ورود به چت در استوری خود قرار دهید.

چنین کاربرانی می توانند با ضربه زدن بر روی استیکر موجود در استوری خود درخواست عضویت در گروه چت کنند. با تایید این درخواست ها، می توانید به آنها اجازه دهید به گروه چت بپیوندند.

چرا ایموجی های جدید شیائومی نمیاد

گاهی اوقات امکان استفاده از استیکرهای اینستاگرام در اکانت های مختلف وجود ندارد. این مشکل ممکن است به دلیل برخی محدودیت ها یا مشکلات برنامه باشد. در زیر راه حل هایی را برای حل این مشکل مورد بحث قرار داده ایم.

blank
اگر نمی توانید از استیکر اینستاگرام استفاده کنید، یک بار دیگر برنامه را آپدیت کنید. می توانید از آی پی کشور دیگری استفاده کنید. برای این کار ابتدا از اپلیکیشن اینستاگرام خارج شوید. سپس فیلتر شکن را روشن کنید و با IP کشور دیگری وارد شوید. شاید این شما را به استیکرها باز کند.

اگر مشکل هنوز حل نشد، از حساب خود خارج شوید و سپس وارد شوید. این اکانت را بازنشانی می کند و به شما امکان دسترسی به استیکرها را می دهد. اگر هنوز نمی توانید از ویژگی استیکرها استفاده کنید، برنامه اینستاگرام خود را حذف و دوباره نصب کنید. شاید این نوع مشکل حل شده باشد و بتوانید از ویژگی استیکر استفاده کنید.

گاهی اوقات ممکن است نتوانید از استیکرها با تمام این اقدامات استفاده کنید، در این صورت باید حساب خود را حذف کنید. ایجاد یک حساب کاربری جدید می تواند مشکلات را با استفاده از استیکرها حل کند. اگر با همه این اقدامات مشکل استیکرهای اینستاگرام شما حل نشد، پروفایل خود را در اپلیکیشن اینستاگرام وارد کنید.

نماد سه نقطه را در بالای صفحه انتخاب کنید. سپس بر روی گزینه setting کلیک کنید. گزینه report را انتخاب کنید تا بتوانید مشکل خود را به شرکت اینستاگرام گزارش دهید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آیا می خواهید در مورد آخرین به روز رسانی ها اعلان دریافت کنید؟ خیر بله