شبکه های اجتماعی

از کجا بفهمیم پروفایل روبیکا چک شده؟

چگونه عکس پروفایل روبیکا را مخفی کنم؟ چه کسی می تواند پروفایل روبیکا را بررسی کند و عکس های شما را ببیند؟ چگونه بفهمیم چه کسی پروفایل روبیکا را چک می کند؟ برای پاسخ به این سوالات با چیکاو همراه باشید.

اگر شما هم جزو افرادی هستید که علاقه مندید بدانید چه کسی پروفایل اکانت روبیکا شما را چک می کند، ادامه این مقاله را از دست ندهید. در زیر این مشکل را با جزئیات بیشتری بررسی خواهیم کرد.

چگونه بفهمیم چه کسی پروفایل روبیکا را چک می کند؟

اساساً نمی توانید بفهمید چه کسی عکس های پروفایل شما را مشاهده کرده است. اساسا هیچ یک از شبکه های اجتماعی خارجی و پیام رسان های داخلی این امکان را ارائه نمی دهند. اگر به دنبال چنین فرصتی در شبکه های اجتماعی مختلف هستید، باید به شما بگوییم که روشی برای این کار وجود ندارد. تنها در صورتی می‌توانید متوجه شوید که چه کسی نمایه روبیکا را بررسی می‌کند که توسط APIهای کاربر روبیکا منتشر شده باشد.

در این میان برخی سایت ها و افراد می توانند ادعای چنین کاری را داشته باشند. توجه داشته باشید که در پاسخ به این سوال که چگونه بفهمیم چه کسانی پروفایل روبیکا را چک می کنند؟ تنها یک پاسخ وجود دارد. نمی توان فهمید چه کسی پروفایل روبیک را چک می کند. با این تفاسیر مراقب هک و کلاهبرداری افراد سودجو باشید.

چگونه عکس پروفایل روبیکا را مخفی کنم؟

اگرچه نمی توان فهمید چه کسی پروفایل روبیکا را چک می کند اما می توانید از آموزش برای مخفی کردن پروفایل روبیکا استفاده کنید. برای مخفی کردن نمایه روبیکا مراحل زیر را دنبال کنید:

برنامه روبیک را اجرا کنید. از نوار ابزار پایین به تنظیمات بروید. سپس به صفحه بعد رفته و وارد قسمت حریم خصوصی و امنیت شوید.

در منو جدید و در قسمت “حریم خصوصی” گزینه “نمایش عکس پروفایل من” را انتخاب کنید.

blank

اکنون می توانید مشخص کنید چه کسی می تواند تصویر پروفایل شما را ببیند. گزینه “مخاطبین من” را انتخاب کنید و سپس بالای صفحه را علامت بزنید. با این کار تنظیمات نمایه شما اعمال می شود.

blank

با این روش ساده می توان عکس پروفایل روبیکا را برای کسانی که شماره شما را ندارند مخفی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
آیا می خواهید در مورد آخرین به روز رسانی ها اعلان دریافت کنید؟ خیر بله