شبکه های اجتماعی

آموزش ثبت نام در تردز؛ چگونه Threads را راه اندازی کنیم؟

آموزش ثبت نام در تردز؛ چگونه Threads را راه اندازی کنیم؟

Trades جدیدترین شبکه اجتماعی جهان است که از صبح امروز به وقت تهران برای کاربران بیش از ۱۰۰ کشور جهان راه اندازی شده است و طبق آمار رسمی در حال حاضر بیش از ۲۵ میلیون کاربر فعال دارد. عملکرد Trades از ابتدا بسیار جذاب بود و این شبکه اجتماعی توانست رضایت کاربران را جلب کند.

در ماه‌های اخیر، از زمان تصاحب توییتر توسط ایلان ماسک، بسیاری از شبکه‌های اجتماعی برای رقابت با توییتر، از Bluesky گرفته تا Mastodon و سایر سرویس‌ها، پدید آمده‌اند. اما هیچ یک از آنها نتوانسته اند در سطح و اندازه Threads قدرتمند شروع کنند.
Threads پشتیبان متا و اینستاگرام است و به لطف آن می تواند جدی ترین رقیب توییتر در حال حاضر باشد. متا علاوه بر اینستاگرام و توییتر دارای فیس بوک و واتس اپ نیز می باشد. این پلتفرم ها با هم میزبان میلیاردها کاربر هستند.

Trades ارتباط نزدیکی با اینستاگرام دارد. تا جایی که می توانید با یک حساب اینستاگرام وارد معامله شوید.

آیا توییتر می تواند شبکه اجتماعی بزرگ بعدی باشد؟ پاسخ به این سوال در شرایط فعلی دشوار است، اما شکی نداریم که تردز برای مدت طولانی بر سر زبان ها خواهد بود. اگر نمی دانید چگونه در Trades ثبت نام کنید و با این شبکه اجتماعی شروع به کار کنید، آموزش جدید زومیت برای شماست.

آموزش دانلود تردز

اولین قدم برای عضویت در Trades این است که برنامه را دانلود کنید. اگرچه امکان ورود به Trades از طریق حساب اینستاگرام وجود دارد، اما برای استفاده از این شبکه اجتماعی باید یک اپلیکیشن مستقل دانلود کنید.

دانلود نسخه‌ی iOS تردز

دانلود نسخه‌ی اندروید تردز

دسترسی به نسخه‌ی وب تردز

دانلود نسخه آیفون Trades و دانلود نسخه اندروید Trades از طریق اپ استور و گوگل پلی امکان پذیر است. به غیر از این دو فروشگاه آنلاین، Trades را از هیچ منبع دیگری دانلود نکنید.

در صورت تمایل، می توانید پست های بیزنسی را از طریق نسخه وب نیز مشاهده کنید. البته امکان لایک، بازنشر و کامنت گذاشتن در نسخه تحت وب وجود ندارد.

آموزش ثبت نام در تردز برای کاربران اینستاگرام

پس از نصب اپلیکیشن Trades بر روی گوشی، نوبت به ورود به این شبکه اجتماعی می رسد. برای استفاده از Trades به یک حساب کاربری نیاز دارید. اگر قبلا یک حساب کاربری اینستاگرام ایجاد کرده اید، می توانید به راحتی وارد Trades شوید.

آموزش تردز

۱. اپلیکیشن تردز را باز کنید و روی گزینه‌ی Log in with Instagram ضربه بزنید تا وارد تردز شوید.

آموزش تردز 2

روی گزینه Import from Instagram کلیک کنید تا پروفایل اینستاگرام شما به Trades منتقل شود. همچنین امکان ویرایش دستی بیو، لینک پروفایل و حتی تصویر وجود دارد. برای ویرایش هر کدام ضربه بزنید. سپس روی Next کلیک کنید.

آموزش تردز 3

۳٫ در مرحله سوم باید عمومی یا خصوصی بودن اکانت را انتخاب کنید. اگر می خواهید همه کاربران پست های شما را ببینند، گزینه Public Profile را انتخاب کنید و در غیر این صورت به گزینه Private Profile بروید.

آموزش تردز 4

۴٫ در مرحله چهارم لیست افرادی که در اینستاگرام فالو کرده اید را مشاهده خواهید کرد. با زدن گزینه Follow All تمامی اکانت ها فالو می شوند. در صورت تمایل، روی گزینه Follow در کنار هر نام کاربری ضربه بزنید تا آن حساب را دنبال کنید. سپس بر روی گزینه Next در بالای صفحه کلیک کنید.

آموزش تردز 5

۵٫ در نهایت بر روی گزینه Join Threads ضربه بزنید تا فرآیند ایجاد حساب کاربری Threads تکمیل شود.

آموزش ثبت نام در تردز بدون داشتن حساب اینستاگرام

Trends به شدت به اینستاگرام وابسته است و در زمان نوشتن هیچ راهی برای ثبت نام در Trends بدون داشتن حساب اینستاگرام وجود ندارد. اگر راه حلی پیدا کنیم مقاله را به روز خواهیم کرد.

آیا می‌توان در وب از تردز استفاده کرد؟

متا علاوه بر نسخه موبایل Trades، نسخه تحت وب این شبکه اجتماعی را نیز در اختیار کاربران قرار داده است. برای مشاهده نسخه تحت وب Threads باید وارد سایت Threads.net شوید.

همچنین، اگر می خواهید پست های دیگران را در وب ببینید، باید Threads.net/@Username را وارد کنید.

منبع: زومیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا