شبکه های اجتماعی

چگونه شماره خود را در اینستاگرام بگذاریم؟

چگونه شماره خود را در اینستاگرام بگذاریم؟ اگر متوجه شده باشید اکثر اکانت های تجاری در اینستاگرام فعال هستند و از آنجا کسب درآمد می کنند.

حتی مشاغل خانگی و فریلنسرها محصولات و خدمات خود را در اینستاگرام به نمایش می گذارند. زیرا بیش از ۴۰ میلیون کاربر فعال اینستاگرام در ایران وجود دارد.

چگونه تماس اینستاگرام را فعال کنیم

گاهی اوقات صفحاتی را دیده اید که دکمه تماس در کنار دکمه ایمیل وجود دارد. در این مقاله نحوه افزودن تماس به اینستاگرام در حساب های تجاری را به شما آموزش می دهیم.

این نوع اکانت می تواند به شما بگوید که چه تعداد فالوور جذب کرده اید. فالوورهای درگیر مربوط به کدام منطقه، شهر و کشور است که مهمترین ویژگی آن امکان قرار دادن دکمه تماس است.

علاوه بر این، این ویژگی تاثیر زیادی در بازاریابی و مدیریت موفق شبکه های اجتماعی شما دارد.

بنابراین اگر یک حساب تجاری دارید، حتما این ویژگی را به صفحه خود اضافه کنید. برای اینکه اثرات خود را از دست ندهد.

بنابراین اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه تماس را به اینستاگرام اضافه کنید در ادامه با کافه نیوز همراه باشید.

چگونه گزینه call را در اینستاگرام فعال کنیم؟

اگر به دنبال پاسخ به سوال نحوه فعال سازی مخاطب اینستاگرام هستید، لطفا مراحل زیر را دنبال کنید.

۱) برای افزودن تماس به اینستاگرام، ابتدا اپلیکیشن اینستاگرام را باز کرده و روی سه خط موازی سمت راست صفحه پروفایل خود ضربه بزنید.

۲) گزینه setting را انتخاب کنید.

۳) اگر اکانت شما بیزینسی نیست با کلیک بر گزینه switch to professional account صفحه دیگری برای شما باز می شود. اکنون گزینه business را انتخاب کنید و continue را بزنید.

blank

۴) نوع فعالیت خود را انتخاب کرده و روی Next کلیک کنید.

۵) در نهایت صفحه ای باز می شود که باید اطلاعات خود را در آن وارد کنید. با تایپ ایمیل و شماره تماس، دکمه های آنها روی صفحه ظاهر می شود.

blank

مزایای فعال کردن دکمه تماس چیست؟

اکنون که نحوه افزودن تماس به اینستاگرام را یاد گرفتیم، وقت آن است که در مورد مزایای آن صحبت کنیم. همانطور که گفته شد، این ویژگی فقط برای حساب های تجاری است. به طور کلی، اینستاگرام ویژگی های بسیاری را برای حساب های تجاری ارائه می دهد.

فقط افرادی که دارای حساب تجاری هستند می توانند از این ویژگی ها استفاده کنند.

یکی از بهترین مزایایی که در این مقاله به آن پرداخته ایم، اضافه شدن دکمه تماس است. این ویژگی مزایای مختلفی دارد که در ادامه به برخی از آنها می پردازیم.

۱) افزایش تعامل: یکی از مزایایی که هنگام افزودن دکمه تماس مشاهده می کنید افزایش تعامل است.

گاهی اوقات پاسخ دادن به پیام های مستقیم از دسترس افراد خارج است زیرا با افزایش تعداد پیام های مستقیم، کنترل پاسخ دادن به همه آنها برای ما کمی دشوار می شود.

و از طرفی مکاتبه از طریق ایمیل برای مخاطب کمی سخت خواهد بود.

پس بهترین راه قرار دادن شماره موبایل است. که در دسترس همه مردم است. همچنین هیچ محدودیت یا مشکلی برای کسی ایجاد نمی کند.

۲) گزینه مخاطب پسند: اگر خود را به جای مخاطب قرار دهید. و بخواهید یکی از راه های موجود یعنی ایمیل، وب سایت، تماس را برای مکاتبه با مدیر انتخاب کنید. به احتمال زیاد، گزینه تماس برای شما راحت تر است.

البته ناگفته نماند که این انتخاب برای همه افراد صدق نمی کند. اما مردم همیشه به دنبال روش های ساده تر هستند.

اگر یک حساب تجاری دارید، حتما این ویژگی را در حساب خود فعال کنید. تا مخاطب به راحتی به شما دسترسی داشته باشد.

 

دو نکته مهم در مورد افزودن تماس به اینستاگرام

اگر این ویژگی برای شما فعال نیست، احتمالاً فراموش کرده اید حساب خود را به یک کسب و کار تغییر دهید.

در صورت تمایل می توانید مدتی از این قابلیت استفاده کرده و دوباره آن را حذف کنید. همانطور که هیچ محدودیتی برای اضافه شدن آن وجود ندارد. و هر زمان که بخواهید می توانید دکمه تماس را از حساب خود حذف کنید.

به یاد داشته باشید که می توانید به راحتی از این دکمه تماس در صفحاتی که دارای این دکمه تماس هستند استفاده کنید. همچنین به یاد داشته باشید که این یک ویژگی بسیار جالب و مفید است. پس بهتره ازش استفاده کنی نحوه افزودن تماس به اینستاگرام امروزه دغدغه بسیاری از کسب و کارها و فعالیت های اینستاگرام است که باید به نحو احسن انجام شود تا مشتریان بتوانند به راحتی با شما تماس بگیرند.

اصول اضافه کردن شماره تلفن به اینستاگرام:

قبل از افزودن دکمه تماس به بیو اینستاگرام خود، به سه چیز نیاز دارید:

۱- اکانت اینستاگرام شخصی خود را به اکانت تجاری تبدیل کنید

فقط در صورت داشتن اکانت اینستاگرام حرفه ای و تجاری می توانید دکمه تماس را اضافه کنید. با یک حساب تجاری، بسیاری از ویژگی‌های اضافی را دریافت می‌کنید، بنابراین اگر از اینستاگرام برای اهداف تجاری استفاده می‌کنید، ارزش تغییر حساب را دارد و اگر قبلاً این کار را نکرده‌اید، شروع کنید.

blank

۲- چگونه در اینستاگرام به اکانت تجاری سوئیچ کنیم؟

شماره تلفن خود را به قسمت اطلاعات تماس اضافه کنید و در واقع باید شماره موبایل خود را اضافه کنید تا افراد با شما تماس بگیرند.

 

۳٫ هر گونه اطلاعات تماس دیگر را حذف کنید

مورد سوم بسیار مهم است و شما باید تمام اطلاعات تماس دیگر را از حساب اینستاگرام خود حذف کنید در غیر این صورت اینستاگرام به جای دکمه تماس، دکمه تماس عمومی را نشان می دهد. افزودن شماره تلفن به اینستاگرام روشی بسیار ساده و کاربردی است که به شما امکان می دهد امروز به راحتی با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید، پس در این زمینه بسیار مراقب باشید.

blank

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا