شبکه های اجتماعی

چگونه بفهمیم در روبیکا هک شدیم؟

چگونه بفهمیم در روبیکا هک شدیم؟ شاید حساب کاربری روبیکا خود را از دسترس خارج کرده باشید یا از دوستان و خانواده خود مطلع شده باشید که حساب کاربری آنها هک شده است. سوالی که در چنین مواقعی پیش می آید این است که چگونه بفهمیم در روبیکا هک شده ایم؟ چگونه بفهمیم حساب ما ایمن است؟

در این مقاله سعی داریم به این سوالات در مورد هک روبیک پاسخ دهیم پس با ما همراه باشید.

چگونه بفهمیم در روبیکا هک شده ایم؟

برای اینکه بفهمیم در روبیکا هک شده ایم یا نه، باید به قسمت تنظیمات روبیکا برویم و در قسمت دستگاه های فعال بررسی کنیم که چه کسانی وارد حساب روبیکا ما شده اند.

برای این کار ابتدا به قسمت تنظیمات در گوشه پایین سمت چپ بروید.

blank

سپس روی گزینه حریم خصوصی و امنیت کلیک کنید.

blank

در این قسمت برای مشاهده کاربران فعال در اکانت روبیکا باید بر روی گزینه دستگاه های فعال کلیک کنید.

blank

در این بخش می‌توانید دستگاه‌های فعالی که در حال حاضر یا قبلاً در حساب روبیکا شما بوده‌اند را مشاهده کنید.

بعد از هک شدن روبیکا چه باید کرد؟

اگر با استفاده از روشهای فوق ، می فهمید که حساب شما به اصطلاح هک شده است یا اینکه افراد دیگر بدون اجازه حساب شما را وارد کرده اند ،  کافی است که روی نام دستگاه آن کلیک کرده و پیام پایان حضور او در اپلیکیشن روبیکا را تایید کنید.

بیرون انداختن دیگران از اکانت روبیکا

توجه داشته باشید که اگر چندین بار برنامه را حذف و نصب مجدد کرده اید ، یا اگر از طریق برنامه های جدید تلفن همراه یا برنامه تغییر IP وارد سیستم شده اید ، سایر دستگاه ها نیز مال شما هستند ، اما مشکلی در حذف آنها وجود ندارد.

پیشنهاد ما این است که برای افزایش امنیت حساب روبیکا خود ، کافی است که هر از گاهی این حساب های اضافی را حذف کنید و حتی خودتان وارد شوید و دوباره وارد شوید.

روش های جلوگیری از هک روبیکا

  • تایید دومرحله‌ای و فعال کنید
  • گوشی خود را بروزرسانی کنید
  • گوشی خودتون و در اختیار کسی ندید
  • برنامه‌های ناامن و نصب نکنید
  • اگر کسی از شما درخواست کد کرد بهش ندید
  • روی لینک‌های ناشناس کلیک نکنید

آیا روبیکا هک می شود؟

روبیکا امنیت بالایی دارد و یکی نمی تواند به راحتی با کد نویسی شما را هک کند اما با ترفندهایی می تواند بیاید رمز شما را بگیرد و وارد حساب شما شود یا اینکه وانمود کند کارمند روبیکا است یا می تواند یک فایل ناشناس برای شما ارسال کند و شما آن را نصب می کنید ، یا می تواند به تلفن و سیم کارت شما نزدیک دسترسی پیدا کند و وارد حساب خود شود.

به احتمال زیاد ، شخصی که می خواهد حساب شما را وارد کند با شخصیت شما آشنا است و قطعاً به دنبال چیزی است. من نمی گویم که غریبه ها چنین نیت هایی را ندارند ، اما به طور کلی می گویم که مردم به احتمال زیاد آشنا هستند. بنابراین گوشی خود را با کسی به اشتراک نگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا