اخبار تکنولوژی

جلوگیری از نمایش اعلان برنامه در Cover Sheet در iOS 11

از نمایش اعلان برنامه Cover Sheet در iOS 11 جلوگیری کنید

در iOS 11، این ویژگی برای جلوگیری از نمایش اعلان های برنامه های خاص در صفحه عنوان یا لیست اعلان های اخیر در آیفون و آیپد در اختیار کاربران قرار می گیرد. در این مقاله می آموزیم که چگونه از نمایش اعلان اپلیکیشن در صفحه عنوان آیفون مجهز به iOS 11 جلوگیری کنیم.با ما همراه باشید.

قبل از شروع درس اصلی، لازم است خود را با معنای برخی از اصطلاحات خاص آشنا کنید. در مرحله اول باید بدانید که Cover Sheet صفحه ای در آیفون است که با کشیدن انگشت از بالا به پایین یا عقب روی صفحه قابل دسترسی است و حاوی لیستی از اعلان ها، اطلاعات مربوط به زمان، تاریخ و غیره است. بخشی از آیفون و آیپد اپل که در تصویر زیر نشان داده شده است، برگه جلد نام دارد.

اما لیست اعلان های اخیر بخشی از برگه عنوان است که در آن لیست اعلان های اخیر روی دستگاه نمایش داده می شود. در تصویر بالا این قسمت در وسط صفحه با عنوان Earlier Today نشان داده شده است. بنابراین به لیست اعلان های اخیر نمایش داده شده در صفحه عنوان، اعلان های اخیر می گویند.

اما اصطلاح کلی دیگری به نام Notification History وجود دارد. تاریخچه اعلان ها نیز بخشی از صفحه اول است که در آن تاریخچه اعلان های دریافت شده توسط دستگاه به صورت آرشیو نمایش داده می شود. در تصویر قبلی این قسمت را زیر کلمه Yesterday مشاهده می کنید. بنابراین با سه عبارت Cover Sheet، Recent Notifications و Notification History در iOS 11 آشنا هستید.

حالا وقت آن است که هدف اصلی مقاله را توضیح دهیم! در iOS 11 این قابلیت در اختیار کاربران قرار می گیرد تا از برنامه های خاصی که می خواهند در صفحه عنوان و لیست نوتیفیکیشن های اخیر ظاهر شوند مطلع نشوند! این بدان معنی است که می توانید به طور کامل از نمایش اعلان های برنامه بر روی جلد آیفون جلوگیری کنید. در این مقاله، نحوه جلوگیری از ظاهر شدن اعلان برنامه در صفحه عنوان در iOS 11 را یاد خواهیم گرفت. پس با موبایل Help همراه باشید.

چگونه از نمایش اعلان های برنامه Cover Sheet در آیفون مجهز به iOS 11 جلوگیری کنیم؟!

برای جلوگیری از نمایش اعلان برنامه Cover Sheet در iOS 11، باید موارد زیر را انجام دهید:

وارد قسمت تنظیمات شوید.

گزینه Notifications را انتخاب کنید.

لیستی از برنامه های نصب شده روی دستگاه خود را مشاهده خواهید کرد.

برنامه ای را که می خواهید اعلان برگه عنوان را برای آن پنهان کنید، انتخاب کنید.

گزینه های Show in History، Show Title Sheet و Show Banners را غیرفعال کنید.

بنابراین، روند جلوگیری از نمایش اعلان برنامه در برگه جلد آیفون مجهز به iOS 11 با موفقیت انجام شد. از این پس، اعلان‌های این برنامه در صفحه عنوان نمایش داده نمی‌شوند. با سفارشی کردن گزینه‌های Show in History و Show on Cover Sheet، می‌توانید حالت‌های مختلف نمایش اعلان‌ها را برای برنامه‌های مورد نظر خود در آیفون مجهز به iOS 11 بر اساس سلیقه و نیاز خود ایجاد کنید.

برای مثال در صورت تمایل می توانید فقط نمایش اعلان های یک برنامه را در تاریخچه اعلان ها در صفحه عنوان غیرفعال کنید و نمایش اعلان های جدید را در قسمت Recent Notifications فعال کنید. این بدان معناست که وقتی یک اعلان جدید از این برنامه دریافت می کنید، آیفون شما یک اعلان در قسمت Recent Notifications نشان می دهد، اما دیگر در تاریخچه اعلان ها ظاهر نمی شود. برای فعال کردن این حالت، باید گزینه Show on Cover Sheet را برای اپلیکیشن مورد نظر خود فعال کنید و گزینه Show in History را غیرفعال کنید.

در این شرایط وضعیتی مشابه تصویر بالا رخ می دهد. برای مثال، گزینه Show in History را برای اپلیکیشن YAHTZEE غیرفعال کردیم و گزینه Show on Title Sheet همچنان برای آن فعال است. همانطور که می بینید اعلان جدید این برنامه در قسمت Recent Notifications ظاهر می شود اما در قسمت Notification History ظاهر نمی شود.

نتیجه

همانطور که می بینید، در این مقاله یاد گرفته ایم که چگونه از نمایش اعلان برنامه در صفحه عنوان آیفون مجهز به iOS 11 جلوگیری کنیم. اگر در مورد هر یک از بخش ها و مراحل توضیح داده شده نیاز به توضیح بیشتری دارید، می توانید کمک بگیرید. از کارشناسان موبایل

فروشگاه اینترنتی کافه نیوز

خرید موبایل و لوازم جانبی از سایت کافه نیوز می تواند بهترین انتخاب و راه حل باشد; زیرا موبیت برای تمامی محصولات خود هولوگرام و برچسب مخصوص در نظر گرفته و با گارانتی معتبر و طولانی مدت تحویل می دهد. بنابراین اصالت کالا را برای شما آسان می کند و محصولات با کیفیتی را در اختیار شما قرار می دهد. بنابراین می توانید با خرید گوشی موبایل از سایت موبیت تجربه خوشایندی را برای خود رقم بزنید و در روند خرید با مشکل مواجه نشوید.

پیشنهادات ویژه Mebit

لیست قیمت گوشی شیائومیمقایسه مشخصات تلفن همراه Mi، Poco و Redmi، سوالات، بررسی ها، عکس ها، نظرات و آنچه برای خرید گوشی شیائومی نیاز دارید.

لیست قیمت گوشی های سامسونگ مشخصات تلفن همراه A، M، S و Note، سوالات، بررسی ها، عکس ها، نظرات و آنچه باید بخریم گوشی های هوشمند شما به سامسونگ نیاز دارید.

لیست قیمت آیفون مشخصات گوشی موبایل سری آیفون ۱۱، ۱۲، ۱۳ و پرو، سوالات، نقدها، عکس ها، نظرات و خرید گوشی های هوشمند شما به یک آیفون نیاز دارید.

لیست قیمت گوشی نوکیا نوکیا از طرح ها و مدل های مختلف به علاوه نظرات، عکس ها، بررسی ها و آنچه برای خرید گوشی های هوشمند شما به یک نوکیا نیاز دارید.

خرید لوازم جانبی موبایل | محافظ شیشه و صفحه نمایش، قاب، کیف و کیف هوشمند، هندزفری، هدفون و هدست، شارژر، کابل، کارت حافظه و هدست واقعیت مجازی.

خرید اینترنتی هندزفری، هدفون و ایرفون بی سیم و سیمی با ضمانت اصالت کالا و سلامت فیزیکی به همراه قیمت و مشخصات روز گوشی بلوتوث

خرید می کند پاور بانک و شارژرهایی با Remax، Xiaomi، Energizer، TSCO، Anker، Baseus، Verity، Romos…

خرید شیشه گوشی بهترین انواع محافظ صفحه گوشی، سرامیک، فول چسب و محافظ لنز دوربین و …. برای تمام برندهای دستگاه های تلفن همراه در بازار.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا