اخبار تکنولوژی

تنظیمات Touch Accommodations آیفون (مشکل تاچ گوشی آیفون)

تنظیمات Accommodations iPhone Touch (مشکل لمسی آیفون)

در بخشی از منوی تنظیمات آیفون یا آیپد شما، گزینه ای به نام Touch Accommodations وجود دارد که تغییر تنظیمات آن می تواند باعث بروز مشکلات لمسی در آیفون شود. و اگر اطلاعات کافی در مورد این مشکل و تغییرات ناخودآگاه آن وجود نداشته باشد باعث نگرانی می شود. با ما همراه باشید تا با این مراحل آشنا شوید.

در این مقاله به معرفی تنظیمات Touch Accommodations و رفع مشکلات لمس در آیفون می پردازیم. دستکاری ناخودآگاه تنظیمات Touch Accommodations می تواند منجر به مشکلات لمسی در آیفون شود و این شرکت همیشه در تلاش است تا استفاده و تعامل آیفون و آیپد را برای افرادی که به هر دلیلی با مشکلات فیزیکی مواجه می شوند، بهبود بخشد. بنابراین گزینه ها و قابلیت هایی در منوی تنظیمات سیستم عامل iOS ارائه شده است که همانطور که قبلا هم اشاره کردیم یکی از این گزینه ها Touch Accommodations است. با استفاده از گزینه های ارائه شده در این بخش از سیستم عامل iOS، کاربران می توانند عملکرد لمسی را با توجه به شرایط خود تنظیم کنند. پس اگر مشکل لمسی وجود دارد و در صفحه لمسی مشکلی مشاهده می کنید و نمی توانید ارتباط برقرار کنید، باید بدانید که مشکل از Touch Accommodations است و باید به دنبال راه حلی برای رفع مشکل باشید. بنابراین، برای جلوگیری از این مشکل، باید گزینه های ارائه شده در منوی تنظیمات Touch Accommodations را بشناسید، بنابراین در طول این فرآیند باید بدانید که کدام گزینه در منو تغییر کرده است و عملکرد آن گزینه در یک دستگاه حسگر دقیقاً چه بوده است.

توضیحات تنظیمات روی Check-in ضربه بزنید آیفون

در ابتدا باید گفت که همانطور که در گذشته نیز اشاره کردیم باید با تمامی جزئیات و آپشن های گوشی موبایل هالی تاج آشنا باشیم و در منوی تنظیمات Touch Accommodations شناخته شده بود. و باید متوجه شوید که کدام یک از گزینه ها در این قسمت تغییر کرده اند و در تاج گوشی موبایل چه اتفاقی افتاده است.

بنابراین، راه دسترسی به منوی تنظیمات iPhone Touch Accommodations باید به صورت زیر باشد:

۱-به قسمت تنظیمات بروید

۲- گزینه General را انتخاب کنید

۳- و سپس گزینه Accessibility را انتخاب کنید

۴- و انتخاب گزینه Touch Accommodations

۵-از این طریق می توانید به منوی تنظیمات Touch Accommodations در آیفون یا آیپد بروید.

(در این شرایط احتمال تغییر منوها و تنظیمات ناشی از مشکل تاچ در تلفن همراه وجود دارد.)

گزینه های ارائه شده در این بخش از تنظیمات iOS:

گزینه روی Check-in ضربه بزنید

زمانی که گزینه Touch Accommodations فعال باشد، تمامی شرایط و تنظیمات اعمال شده در سایر زیرمجموعه های این قسمت از آیفون اعمال می شود، اما در صورت غیرفعال بودن این گزینه، هیچ یک از تنظیمات گزینه های زیربخش اعمال نمی شود. این گزینه نشان می دهد که آیا تنظیمات Touch Accommodations فعال یا غیرفعال است. اگر با مشکل لمس مواجه شدید، احتمالاً این گزینه در دستگاه فعال است، بنابراین غیرفعال کردن گزینه Touch Accommodations از منوی تنظیمات iOS راه حلی برای رفع مشکل لمس آیفون است.

گزینه مدت بازداشت

با فعال شدن این گزینه، دیگر صفحه نمایش به لمس معمولی روی صفحه پاسخ نمی دهد و برای انتخاب هر گزینه ای از صفحه، باید انگشت خود را روی آن گزینه قرار داده و آن را برای مدت زمان مشخصی نگه دارید. به عبارت دیگر، فعال کردن این گزینه حالتی را ایجاد می کند که صفحه نمایش دستگاه تنها به لمس طولانی پاسخ می دهد. البته لازم به ذکر است که با چنین عملکردی می توان تأخیر بین لحظه ای که کاربر انگشت خود را روی صفحه آیفون قرار می دهد تا اینکه توسط صفحه دستگاه تشخیص داده شود را تنظیم کرد. در این شرایط باید از نماد + و – در زیر گزینه Retention Duration استفاده کنید. در چنین شرایطی مشکل تاچ آیفون باید این باشد که لمس های معمولی را تشخیص نمی دهد و فقط به لمس های طولانی پاسخ می دهد، گزینه Hold Duration در منوی تنظیمات Touch Accommodations دستگاه فعال است.

گزینه تکرار را نادیده بگیرید

فعال کردن این گزینه در تنظیمات Touch Accommodations در آیفون منجر به این واقعیت می شود که فعال کردن این گزینه برای افرادی مفید است که به دلایلی لرزش شدید دست و انگشتان دارند و برای یک بار لمس کردن صفحه آیفون برای انتخاب گزینه مورد نظر E مشکل دارند. و با استفاده از این روش نمایشگر دستگاه هیچ واکنشی به لمس های متوالی کاربر نشان نمی دهد و تنها اولین لمس را فرمان اصلی در نظر می گیرد.

گزینه روی Help ضربه بزنید

سه گزینه در این قسمت ارائه شده است که به ترتیب به نام های Off، Use original tap location و Use last tap location نامیده می شوند. و این گزینه ارائه شده در منوی تنظیمات Touch Accommodations مربوط به شرایط خاصی است که فرد در کنترل حرکات دست و انگشتان دچار مشکل می شود. در ادامه هر یک از این گزینه ها را توضیح خواهیم داد.

۱- گزینه غیر فعال که تنظیمات این قسمت را غیرفعال می کند.

۲- انتخاب گزینه Use first touch location باعث می شود که صفحه آیفون تنها به مکان اولیه ای که کاربر لمس می کند پاسخ دهد و اگر انگشت به دلایلی قسمت های دیگر صفحه را لمس کند یا قسمت های دیگر صفحه را لمس کند. وجود دارد، آیفون به آن پاسخ نمی دهد. فعال کردن این گزینه زمانی مفید است که برای قرار دادن انگشت خود بر روی گزینه مورد نظر خود در صفحه آیفون مشکلی ندارید اما پس از قرار دادن انگشت به دلایلی نمی توانید حرکات دست و انگشتان خود را کنترل کنید.

۳- و از گزینه Use Final Touch Location زمانی استفاده می شود که در ابتدا نمی توانید انگشت خود را روی مکانی روی صفحه آیفون که هدف است قرار دهید اما می توانید پس از قرار دادن انگشت خود بر روی هر قسمتی از صفحه نمایش آیفون با کشیدن یا Point آن را در صفحه نمایش برای رسیدن به مکان مورد نظر خود. و هنگامی که گزینه Use Final Touch Location فعال باشد، صفحه آیفون به لمس اولین قسمت از صفحه که انگشت کاربر لمس می کند پاسخ نمی دهد و تنها جایی که انگشت کاربر از روی صفحه برداشته می شود، تشخیص داده می شود. یک لمس و انتخاب او را در نظر خواهد گرفت. اما اگر بعد از دستکاری تنظیمات قسمت Touch Accommodations حل نشد، با مشکل تاچ همراه است، در این شرایط چگونه باید مشکل تاچ آیفون را برطرف کرد؟ در آینده با ما همراه باشید تا شما را در حل مشکل لمس راهنمایی کنیم.

رفع مشکل لمس ناشی از تغییر گزینه‌های بخش از مکان آخرین لمس استفاده کنید

برای رفع مشکل لمس موبایل، دقیقاً باید به صورت زیر عمل کنید:

۱- ابتدا باید توجه داشت که همانطور که در قسمت قبل ذکر شد باید دید که کدام تغییرات در گزینه منوی تنظیمات Touch Accommodations باعث مشکل تاچ شده است. و اگر صفحه نمایش را به لمس های لحظه ای پاسخ نمی دهد و فقط با نگه داشتن انگشت در مکان های مورد نظر پاسخ می دهد، مطمئناً گزینه Hold Duration در منوی تنظیمات Touch Accommodations مشکل را ایجاد کرده است.

۲- برای اطلاع از نحوه عملکرد آن در آیفون باید به تنظیمات قسمت Touch Accommodations مراجعه کرده و گزینه Touch Accommodations را غیرفعال کنید. بنابراین با توجه به اینکه فعال کردن گزینه Hold Duration باعث مشکل صفحه لمسی آیفون شده است کافیست دکمه هوم آیفون را فشار داده و انگشت خود را روی گزینه Settings قرار داده و مدتی نگه دارید این روش ها را در گزینه های General و Accessibility تکرار کنید و سپس Accommodations را لمس کنید و در نهایت گزینه Touch Accommodations را غیرفعال کنید.

اما سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که آیا روش ها تنها روش های حل مشکل در تاج گوشی موبایل هستند؟ البته راه های بسیار دیگری نیز برای رفع مشکل ذکر شده و غیرفعال کردن گزینه Touch Accommodations در آیفون و آیپد وجود دارد که استفاده از آن ها بسته به نوع آیفون و نسخه سیستم عامل iOS نصب شده بر روی آن ممکن است متفاوت باشد. . بودن

نتیجه

در این مقاله در مورد رفع مشکل در تنظیمات Touch Accommodations صحبت کردیم و در ادامه به توضیح آن ها و نحوه رفع آن ها پرداختیم و امیدواریم این امر توجه کاربران و همچنین گزینه های موجود در این And را به خود جلب کند. ارائه آنها را توضیح دادیم. و باید دانست که چگونه تغییرات در تنظیمات این تب به مشکل تاچ منجر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا