اخبار تکنولوژی

۳ همراه بانک برتر ایرانی

با توجه به پیشرفته تر شدن اپلیکیشن های موبایل های جدید و پیدایش تکنولوژی های وابسته به آنها ، کم کم بسیاری از فعالیت های انسان ها به راحتی و در امنیت کامل وارد دنیای دیجیتال شده و هم اکنون بسیاری از فعالیت های روزانه که قبلا موجب از دست رفتن زمان ، تمرکز و از دست رفتن بخش زیادی از برنامه های روزانه افراد میشده وارد دنیای سریع ، امن و بدون نیاز به حضور فیزیکی افراد شده است . مثلا یکی از این کارها فعالیت های مالی و اعتباری وابسته به بانک ها است .

برای انتقال پول ، گرفتن شارژ ، پرداخت قبوض ، گرفتن گردش یا موجودی حساب ، دیدن خلاصه فعالیت های مالی و … حتما باید به صورت حضوری به شعبه های بانک ها مراجعه و با از دست دادن زمان زیادی برای انتظار ، آن کار را به سرانجام میرساندید ! اما خوشبختانه با روی کار آمدن طیف وسیعی از برنامه های مالی که نام آنها را همراه بانک یا موبایل بانک نامیده‌ایم ، تقریبا ۹۰% فعالیت های مالی انسان ها دیگر نیازی به مراجعه حضوری به بانک ها و موسسه های مالی ندارد و تمام کارها فقط با داشتن یک گوشی تلفن همراه و با یک اینترنت در امنیت کامل و در سریع ترین زمان ممکن قابل انجام است . در این مقاله اما بدون اتلاف وقت با توجه به گزارش رسانه و اپ استور پر بازدید لیمود به نشانی https://soha-li.ir سریع به سراغ معرفی سه تا از برترین و پر دانلودترین همراه بانک های موسسه های مالی ایرانی و بومی میرویم .

 

همراه بانک پست بانک ایران

 

۱ – همراه بانک پست بانک

پست بانک ایران با ۲۷ سال سابقه فعالیت های مستمر در امور مالی و اعباری کشور حالا با دارا بودن بالای ۱۰ هزار شعبه فعال و حضوری در سرتاسر کشور عزیزمان ایران یکی از امن ترین و مورد اعتمادترین بانک ها بین ایرانیان است ! این بانک نیز مانند تمامی موسسه های مالی ایران هم اکنون به سیستم آنلاین و همراه بانک های ایرانی پیوسته و بعد از انتشار رسمی آن توسط خود بانک توانسته ۱٫۵+ میلیون کاربر دست پیدا کند و این عدد هر ماه ۱۲۷ هزار دانلود بیشتر میشود ! با این برنامه میتوانید به راحتی تمامی فعالیت های آنلاین مالی مانند پرداخت قبوض ، انتقال پول به روش ساتنا ، پایا و … ، خرید شارژ ، گرفتن موجودی و گردش حساب ، پرداخت اقساط ، کمک به موسسه‌های خیره ، عویض رمز اول و دوم کارت و … را به راحتی و در امنیت کامل انجام دهید .

 

موبایل بانک مهر ایران

 

۲ – همراه بانک مهر ایران

بانک قرض الحسنه مهر ایران که از سال ۱۳۸۶ تا به حال به عنوان یکی از موسسه های مالی و اعتباری در ایران عزیزمان تاسیس و به صورت مستمر به خدمات رسانی به مشتریان خود مشغول است ، حالا از سال ۹۵ یعنی چیزی حدود ۷ سال است که با معرفی همراه بانک خود جزء برترین های حوزه دیجیتال در کشور بوده است . طبق گزارشات ما این برنامه تا به حال بالای ۲ میلیون نصب فعال را از آن خود کرده است و این عدد هر ماه ۱۲۱ هزار نفر افزایش میابد ! این اعداد و ارقام خبر از حرفه ای بودن و معروفیت این برنامه بین تمامی کاربران و حسابداران این بانک را دارد ! با این برنامه میتوانید به راحتی رمز دوم خود را تغییر دهید ، فعالیت‌های مربوط به دسته چک را مدیریت کنید ، اقساط خود را آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری پرداخت کنید ، انتقال وجه به صورت پایا و کارت به کارت انجام دهید ، میتوانید شارژ برای اپراتورهای ایرانسل ، همراه اول و … خریداری کنید و حسابی از ده ها کارایی و قابلیت این برنامه استفاده کنید و لذت آن را ببرید .

 

۳ – همراه بانک ملت

اما بانک ملت نیز که مُعرِف حضور همگان است ، از سال ۱۳۵۸ و با سابقه ی ۴۲ ساله حالا یکی از قدیمی‌ترین و امن ترین بانک های ایران شناخته میشه ! این بانک نیز سال های سال است که با انتشار اینترنت بانک خود از اولین بانک های حوزه ی خدمات آنلاین مالی در کشور به شمار میرود و یکی از امن ترین و سریع ترین همراه بانک ها را بین موسسه های مالی را برای خود ایجاد کرده است . دانلود و نصب این برنامه بین کاربران ایرانی ۵+ میلیون رسیده و ماهانه بیش از ۲۰۰ هزار کاربر جدید را از آن خود میکند . تقریبا ۹۹ درصد فعالیت های مالی از جمله گرفتن موجودی تا فعال سازی و مدیریت سامانه پیامکی خود را میتوانید با بالاترین حجم از امنیت انجام داده و فقط به یک اینترنت و گوشی تلفن همراه نیاز دارید !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا