اخبار تکنولوژی

ساختن رینگتون آیفون بدون نیاز به برنامه آیتونز (۱ روش جایگزین)

نحوه ساخت آهنگ زنگ آیفون بدون iTunes

برای اینکه بتوانید بخشی از آهنگ یا موسیقی مورد علاقه خود را به آهنگ زنگ در آیفون خود تبدیل کنید، باید با استفاده از برنامه iTunes یک فرآیند طولانی و پیچیده را طی کنید. اما در این مقاله روشی متفاوت و ساده تر برای ساخت آهنگ زنگ آیفون بدون iTunes را به شما آموزش می دهیم. با ما بمان.

گاهی اوقات کار با آیفون و آیپد اپل برای کاربران بسیار سخت و آزاردهنده است. سیستم عامل iOS اپل دارای ویژگی های خاصی است که برای کاربرانی که با سیستم عامل اندروید کار کرده اند و اخیرا به آیفون و آیپد اپل روی آورده اند، ناخوشایند و آزاردهنده است. یکی از این ویژگی ها انتخاب آهنگ زنگ آیفون است. اگر از گوشی اندروید یا ویندوز استفاده می کنید، به راحتی می توانید موسیقی یا آهنگ ذخیره شده در حافظه داخلی دستگاه را به عنوان آهنگ زنگ گوشی اندرویدی خود انتخاب کنید. اما این موضوع در آیفون و آیپد اپل اصلا آسان نیست.

آیفون یا آی‌پد اپل به شما اجازه نمی‌دهد آهنگ‌ها یا فایل‌های موسیقی را با فرمت MP3 یا هر فرمت دیگری مستقیماً به‌عنوان آهنگ زنگ در آیفون خود تنظیم کنید. تنها فرمت قابل قبول به عنوان آهنگ زنگ برای آیفون یا آیپد فرمت m4r است و طول فایل نمی تواند بیش از ۳۰ ثانیه باشد. بنابراین، اگر قصد انتخاب آهنگ یا فایل موسیقی با فرمت متفاوت را به عنوان آهنگ زنگ آیفون خود دارید، باید موسیقی را از طریق برنامه iTunes و کامپیوتر یا لپ تاپ به فایل ACC تبدیل کنید و سپس آن را فرمت کنید. به m4a یا m4r، در نهایت آهنگ زنگ ایجاد شده را با استفاده از iTunes با آرشیو موسیقی یا کتابخانه موسیقی دستگاه iOS خود همگام کنید. اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه با استفاده از آیتونز آهنگ زنگ آیفون بسازید، توصیه می کنیم مقاله «نحوه ساخت آهنگ زنگ آیفون با استفاده از iTunes» را مطالعه کنید. همچنین در صورت داشتن هرگونه ابهام یا ابهامی در خصوص مواردی که در این مقاله توضیح داده شده است، از طریق شماره های موجود با کارشناسان ما تماس بگیرید و از آنها راهنمایی بیشتری بخواهید. با ما بمان.

معرفی و آموزش نحوه استفاده از برنامه گریس باند برای ساخت آهنگ زنگ آیفون

معمولاً برای ایجاد آهنگ زنگ در آیفون، باید از برنامه iTunes استفاده کنید و مراحل ذکر شده را دنبال کنید. اما حقیقت این است که گذراندن مراحل ذکر شده و استفاده از برنامه iTunes می تواند تا حدودی ناخوشایند و خسته کننده باشد. اگر برنامه ای وجود داشته باشد که بتواند فایل های موسیقی را به طور خودکار به m4r تبدیل کند و سپس مستقیماً با آرشیو موسیقی یا کتابخانه Apple Music شما همگام شود، قطعا عالی خواهد بود. اگر به دنبال چنین برنامه ای برای جایگزینی iTunes و تسهیل فرآیند ایجاد آهنگ های زنگ برای آیفون و آیپد خود هستید، می توانید به برنامه GarageBand به عنوان یک گزینه مناسب اعتماد کنید.

iPhone، iPad و MacBook اپل معمولاً از برنامه GarageBand برای ویرایش فایل‌های صوتی استفاده می‌کنند. اما این برنامه به شما این امکان را می دهد که یک آهنگ زنگ آیفون بسازید و با استفاده از منوی اشتراک گذاری خروجی مستقیم از آن بگیرید. این باعث می شود GarageBand یکی از بهترین برنامه ها برای ایجاد آهنگ ها بدون iTunes باشد. برای استفاده از این برنامه مراحل زیر را به دقت دنبال کنید:

  • در مرحله اول برنامه GarageBand را از اپ استور دانلود و بر روی آیفون یا آیپد خود نصب کنید.
  • سپس برنامه را اجرا کرده و در صفحه Instruments گزینه Audio Recorder را انتخاب کنید.
  • حالا روی نماد فلش در گوشه سمت چپ بالای صفحه ضربه بزنید. سپس گزینه Tools را انتخاب کنید تا به صفحه ابزار بازگردید.
  • دوباره روی نماد صدا ضربه بزنید تا نماد آهنگ جدید در گوشه سمت چپ بالای صفحه در کنار فلش موجود ظاهر شود.
  • حالا روی نماد مترونوم ضربه بزنید. این آیکون که به شکل مثلث است در کنار گزینه رکورد قرار می گیرد. اگر روی این گزینه ضربه بزنید، ویژگی مترونوم غیرفعال می شود.
  • روی نماد مثبت (+) در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید تا صفحه انتخاب آهنگ ظاهر شود.
  • روی Section A ضربه بزنید و عدد کنار Manual را روی ۳۰ قرار دهید. مطمئن شوید که گزینه Automatic در این قسمت غیرفعال است. با این کار محدودیت زمانی ۳۰ ثانیه برای آهنگ خود تعیین می کنید.
  • با زدن گزینه Done کار شما تمام شده و از قسمت انتخاب آهنگ خارج خواهید شد.
  • دوباره روی نماد Tracks ضربه بزنید. این آیکون در منوی بالای برنامه قرار دارد و دومین آیکون از سمت چپ است. با ضربه زدن روی این بخش به نمای آهنگ ها می روید.
  • روی نماد Loops در منوی بالا و نماد دوم از سمت راست ضربه بزنید. سپس تب Music را انتخاب کنید.
  • در این مرحله، باید آهنگی را که می خواهید به آهنگ زنگ تبدیل کنید، از کتابخانه موسیقی آیفون خود انتخاب کنید. برای این کار انگشت خود را روی آهنگ مورد نظر قرار داده و مدتی مکث کنید و سپس آن را به قسمت Track View ببرید.
  • حال نوبت به تنظیم لغزنده ها می رسد تا قسمت مورد نظر آهنگ به صورت ملودی آماده شود. این قسمت کاملاً به سلیقه شخصی شما بستگی دارد. به یاد داشته باشید که محدودیت ۳۰ ثانیه باید اعمال شود، در غیر این صورت پس از ایجاد آهنگ زنگ، قسمت های اضافی به طور خودکار حذف می شوند.

GarageBand به شما امکان می دهد آهنگ ها را ویرایش، اضافه و حتی میکس کنید. بستگی به شما و سلیقه شما دارد. بنابراین در این مقاله به این قسمت نمی پردازیم.

  • در نهایت، هنگامی که آهنگ زنگ مورد نظر خود را تنظیم کردید، باید روی نماد فلش در بالای صفحه و در گوشه سمت چپ ضربه بزنید. سپس از منوی کشویی ظاهر شده، My Songs را انتخاب کنید.
  • با انجام این مراحل، فرآیند ایجاد آهنگ زنگ برای آیفون یا آیپد شما به پایان می رسد و ملودی ایجاد شده در قسمت Gallery برنامه GarageBand ذخیره می شود.

ایجاد آهنگ زنگ برای آیفون یا آیپد شما از طریق مراحل بالا انجام می شود. در مرحله بعد باید آهنگ زنگ ایجاد شده را خروجی بگیرید تا در قسمت Ring Tone دستگاه ذخیره شود. برای رسیدن به نتیجه مراحل زیر را انجام دهید:

  • برنامه GarageBand را اجرا کنید. سپس به بخش «ضبط صدا» بروید.
  • با ضربه زدن روی نماد فلش در سمت چپ و بالای صفحه به بخش ضبط صدا بروید.
  • در گالری برنامه GarageBand، ملودی ایجاد شده را پیدا کنید. انگشت خود را روی آن قرار دهید و مکث کنید تا آن آهنگ زنگ انتخاب شود.
  • سپس روی نماد اشتراک گذاری در گوشه سمت چپ بالای صفحه ضربه بزنید.
  • از منوی ظاهر شده آهنگ زنگ را انتخاب کنید و نام مناسبی برای آن بگذارید.
  • برای افزودن آهنگ زنگ ایجاد شده به لیست آهنگ های زنگ آیفون خود، کافیست روی گزینه Export ضربه بزنید.
  • حالا به قسمت تنظیمات آیفون یا آیپد خود بروید و Sounds و سپس Ringtone را انتخاب کنید. اکنون آهنگ زنگ دستگاه خود را تغییر دهید. خواهید دید که آهنگ زنگ جدیدی با نامی که در لیست آهنگ های زنگ آیفون یا آی پد انتخاب کرده اید وجود دارد. اگر این آهنگ زنگ را انتخاب کنید، می توانید از آن در iPhone یا iPad خود استفاده کنید.

آهنگ ذخیره شده در رایانه یا لپ تاپ را بدون نیاز به برنامه iTunes به آهنگ زنگ آیفون تبدیل کنیدiTunes)

اگر آهنگی را در حافظه داخلی کامپیوتر یا لپ تاپ خود ذخیره کرده اید و می خواهید بخشی از آن را بدون استفاده از برنامه iTunes به آهنگ زنگ دستگاه خود تبدیل کنید، چه کاری باید انجام دهید؟ برای این کار ابتدا باید آهنگ مورد نظر را از حافظه داخلی کامپیوتر یا لپ تاپ خود به آیفون خود ارسال کنید و سپس با طی مراحلی نسبت به ایجاد آهنگ زنگ بدون نیاز به iTunes اقدام به ساخت آهنگ زنگ نمایید. حال سوال اینجاست که چگونه فایل موسیقی مورد نظر را از حافظه داخلی کامپیوتر یا لپ تاپ به آیفون خود منتقل کنیم؟

شما می توانید از برنامه WATLR برای انتقال فایل های موسیقی از کامپیوتر یا لپ تاپ به آیفون استفاده کنید. این برنامه شما را قادر می سازد بدون نیاز به iTunes فایل های ویدئویی و صوتی را از کامپیوتر، لپ تاپ یا مک بوک خود به آیفون یا آیپد خود ارسال کنید. اگر می خواهید در مورد این برنامه و نحوه استفاده از آن بیشتر بدانید، توصیه می کنیم مقاله بهترین روش انتقال موسیقی و ویدیو از کامپیوتر به آیفون بدون iTunes را مطالعه کنید.

سخن پایانی

در این مقاله یاد گرفتیم که چگونه بدون استفاده از iTunes و با استفاده از GarageBand یک ملودی بسازیم. اگر در مورد موارد توضیح داده شده در این مقاله ابهام یا سوالی دارید، از طریق شماره های موجود با کارشناسان ما تماس بگیرید و از آنها راهنمایی بیشتری بخواهید. از اینکه تا پایان این مقاله همراه ما بودید متشکریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا