اخبار تکنولوژی

رفع مشكل two factor authentication در اپل

رفع مشكل two factor authentication در اپل این اخطار عموما هیچ ربطی به ورود اطلاعات غلط (اپل آیدی و پسورد) نداشته و در ایران، عموما بخاطر استفاده از فیلترشکن رخ می‌دهد. برای اینکه با چنین مشکلاتی روبرو نشوید، توصیه می‌شود که از VPNهای معتبری که آی پی مشخصی دارند، استفاده کنید. از آنجاییکه بعد از استفاده از VPN، تنظیمات ساعت و تاریخ گوشی شما با IP مورد استفاده همخوانی ندراد، بهتر است وارد قسمت Settings و General شده و بر روی گزینه‌ی Data And Time کلیک کنید. در صفحه‌ی جدید، انتخاب ساعت و منطقه‌ی زمانی را به Automatic تغییر دهید.

مشکل گذر از مرحله تایید شماره تلفن در تایید اپل ایدی

اگر مشکل هنوز پا برجا بود، یک بار از اپل آیدی خود خارج شده (Sign Out) و سپس مجددا Sign in کنید. علاوه بر آن، بهتر است که هنگام کار به اینترنت پر سرعت Wi-Fi متصل باشید. عموما استفاده از اینترنت Wi-Fi مشکلات کمتری را در مقایسه با اینترنت گوشی به همراه دارد.

رفع مشكل two factor authentication در اپل

حل مشکل تایید شماره تلفن در آپدیت آیفون

در بعضی موارد ممکن است که دستگاه شما از حالت sync با اپل آیدی خارج شده باشد. برای رفع این مشکل، از یک دستگاه دیگر استفاده کنید و مراحل زیر را انجام دهید:

حذف تایید دو مرحله ای اپل ایدی

  1. با استفاده از یک آیفون دیگر، وارد Apple ID خود شوید (Sign in)
  2. وارد Settings شده و بر روی گزینه‌ی iCloud کلیک کنید
  3. گزینه Password and Security را انتخاب کرده و بر روی Generate Verification Code کلیک کنید.
  4. کد تایید نمایش داده شده را در دستگاه خود (دستگاهی که مشکل Verification Failed داشت) وارد کنید تا این اخطار رفع شود.
  5. همچنین اگر از برنامه‌هایی همانند VPNs یا OpenDNS و یا Cisco Umbrella استفاده می‌کنید، این برنامه‌ها را قبل از شروع به کار به کلی پاک کنید. چرا که ممکن است این اپلیکیشن‌ها، مانع از اتصال به سرورهای اپل شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا