اخبار تکنولوژی

بهترین اپلیکیشن های شبکه‌های اجتماعی آیفون (۱۰ برنامه)

بهترین برنامه های شبکه های اجتماعی برای آیفون

اگر به دنبال بهترین اپلیکیشن های آیفون رایگان برای ارتباط و شبکه های اجتماعی هستید، این مقاله اختصاصی را از دست ندهید. در این مقاله بهترین نرم افزار رایگان آیفون در زمینه ارتباطات و شبکه های اجتماعی را ارائه خواهیم داد. پس با ما همراه باشید

حال، اگر به اپ استور بروید، با لیستی طولانی و متنوع از اپلیکیشن ها یا برنامه های مختلف iOS مواجه خواهید شد. با این حال، همه برنامه های موجود در اپ استور را نمی توان به صورت رایگان توسط کاربر دانلود کرد و برخی از آنها نیاز به پرداخت دارند. از آنجایی که اپ استور به صورت پیش فرض اجازه پرداخت و خرید برنامه های مختلف را نمی دهد و مشکلات خاصی دارد، بهتر است همیشه به دنبال برنامه های رایگان باشید. برنامه های رایگان را می توان از فروشگاه اپل دانلود کرد و به صورت رایگان بر روی آیفون یا آی پد خود نصب کرد.

با این حال، همانطور که گفته شد، تنوع برنامه های موجود در اپ استور نیز بسیار زیاد است. بنابراین، بهتر است آنها را به دسته هایی تقسیم کنید. ما این کار را برای شما عزیزان ساده کرده ایم و قصد داریم بهترین نرم افزار رایگان آیفون و آیپد اپل را در صنایع مختلف در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. در این مقاله به بررسی حوزه ارتباطات و شبکه های اجتماعی می پردازیم و بهترین نرم افزار رایگان آیفون در زمینه ارتباطات و شبکه های اجتماعی را ارائه می دهیم. در صورت نیاز به توضیحات بیشتر در مورد هر یک از برنامه های ذکر شده می توانید با کارشناسان پشتیبانی موبایل در گوشی های موجود تماس گرفته و از آنها راهنمایی بیشتری بخواهید.

بهترین برنامه های رایگان برای آیفون و آی پد: برنامه Reddit

با اپلیکیشن Reddit می‌توانید از داغ‌ترین اخبار جهان در آیفون یا آی‌پد خود مطلع شوید. Reddit یک سایت محبوب با نرخ به روز رسانی بسیار بالا است و کاربران ممتازی که آخرین اخبار روز را دنبال می کنند همیشه از آن به عنوان یک منبع عالی استفاده می کنند. اپلیکیشن Reddit نیز می تواند همین ویژگی را در اختیار شما قرار دهد. در این برنامه می توانید موضوعات مختلف خبری را انتخاب کنید. به عنوان مثال، اگر می خواهید آخرین اخبار صنعت موبایل را دریافت کنید، کافی است یک دسته بندی مرتبط با آن صنعت را در برنامه Reddit انتخاب کنید. به طور کلی، Reddit در حال حاضر یکی از بهترین برنامه های رایگان برای آیفون و آی پد اپل است.

بهترین برنامه های رایگان برای iPhone و iPad: برنامه Clipboard

البته شما از چندین اکانت در شبکه های اجتماعی مختلف استفاده می کنید. برای مثال می توانید همزمان از فیسبوک، گوگل پلاس، توییتر و … استفاده کنید. می توانید استفاده کنید در این شرایط مشکلی که پیش می آید مربوط به ارسال پست در این همه شبکه های اجتماعی است. البته، مدیریت تمام حساب های کاربری خود در شبکه های اجتماعی مختلف به طور همزمان می تواند خسته کننده باشد.

خوشبختانه بافر می تواند این مشکل را حل کند. با برنامه رایگان Buffer، می توانید به طور همزمان حساب ها و عملکرد خود را در چندین شبکه اجتماعی نظارت و پست کنید. اگر به شبکه های اجتماعی علاقه مند هستید و چندین اکانت در شبکه های مختلف دارید، حتما اپلیکیشن رایگان Buffer را بر روی آیفون یا آیپد خود دانلود و نصب کنید.

بهترین برنامه های رایگان برای iPhone و iPad: فیس بوک یا برنامه فیس بوک

ما فکر نمی کنیم برنامه فیس بوک نیاز به توضیح داشته باشد. بدون شک فیس بوک یکی از بهترین شبکه های اجتماعی موجود امروزی است، بنابراین اپلیکیشن فیس بوک یکی از بهترین برنامه های رایگان مرتبط با حوزه ارتباطات و شبکه های اجتماعی خواهد بود. می توانید اپلیکیشن فیسبوک را به صورت رایگان از اپ استور دانلود کرده و با ورود به حساب کاربری خود در آیفون یا آیپد خود، آن را مدیریت کنید.

بهترین برنامه های رایگان برای iPhone و iPad: برنامه اینستاگرام یا اینستاگرام

حتما با اینستاگرام آشنا هستید. اپلیکیشن اینستاگرام نیز به صورت رایگان در اپ استور موجود است و قابل دانلود است. اینستاگرام در حال حاضر یکی از بهترین و محبوب ترین شبکه های اجتماعی مبتنی بر عکس است و توصیه می کنیم اپلیکیشن اختصاصی آن را روی آیفون یا آیپد خود نصب کنید.

بهترین برنامه های رایگان برای iPhone و iPad: Find My Friends

Find My Friends در واقع یک برنامه جالب و مفید مرتبط با حوزه ارتباطات است. با کمک این اپلیکیشن همیشه می توانید موقعیت مکانی دوستان خود را ردیابی کنید، این اپلیکیشن حتی می تواند موقعیت تقریبی کاربران را با ارسال اس ام اس ردیابی کند، بنابراین اگر شخص مورد نظر گوشی هوشمند ندارد نگران نباشید زیرا Find My Friends برنامه می تواند مکان تقریبی آنها را با ارسال پیام نشان دهد. اکنون Find My Friends را برای یک برنامه تماس های شخصی رایگان برای Apple iPhone و iPad که مکان افراد را ردیابی و نمایش می دهد، دانلود و استفاده کنید.

بهترین برنامه های رایگان برای iPhone و iPad: برنامه Gmail

این روزها ارسال و دریافت ایمیل به یکی از دغدغه های اصلی کاربران گوشی های هوشمند تبدیل شده است. در حال حاضر اپلیکیشن ها یا برنامه های زیادی با هدف مدیریت ایمیل برای سیستم عامل iOS منتشر شده است، اما در بین تمامی این برنامه ها، برنامه جی میل کیفیت و دقت بهتری دارد و به صورت رایگان قابل دانلود و استفاده است. بنابراین جیمیل یکی از دیگر برنامه های ارتباطی است که باید روی آیفون یا آیپد خود نصب کنید. بدون شک Gmail یکی از بهترین برنامه های آیفون رایگان در زمینه ارتباطات است.

بهترین برنامه های رایگان برای آیفون و آی پد: برنامه مسنجر

اپلیکیشن مسنجر در واقع اپلیکیشن مسنجر فیس بوک است که توسط فیسبوک توسعه یافته است. با استفاده از این اپلیکیشن رایگان می توانید از طریق صدا، ویدئو و متن با دوستان خود ارتباط برقرار کنید. چت گروهی و اشتراک گذاری موقعیت مکانی از دیگر امکانات و قابلیت های برنامه پیام رسان است. بدون شک Facebook Messenger در حال حاضر یکی از بهترین برنامه های ارتباطی و شبکه های اجتماعی رایگان برای آیفون است که می توانید از اپ استور دانلود کنید.

بهترین برنامه های رایگان برای iPhone و iPad: اپلیکیشن Periscope

Periscope یکی از بهترین برنامه های ارتباطی رایگان موجود برای سیستم عامل iOS است. این اپلیکیشن به کاربران اجازه می دهد تا ویدیوهای زنده از سراسر جهان را تماشا کنند. این برنامه توسط شبکه اجتماعی توییتر راه اندازی شده و در واقع یک ابزار پخش آنلاین ویدئو است. با استفاده از اپلیکیشن Periscope، می‌توانید در حین پخش و تماشای هر ویدیوی زنده، پیام ارسال کنید و با افراد دیگر چت کنید. به طور کلی، Periscope یک برنامه بسیار منحصر به فرد و جالب است که توصیه می کنیم آن را دانلود و نصب کنید. روی آیفون یا آیپد خود نصب کنید.

تعمیر موبایل بهترین برنامه های رایگان برای iPhone و iPad: Skype یا Skype

اسکایپ یکی دیگر از برنامه های پیام رسان است که اکثر شما با آن آشنا هستید. با کمک اسکایپ، علاوه بر مکالمات متنی، می توانید تماس های تصویری و صوتی رایگان با دوستان خود برقرار کنید و عکس ها، فیلم ها و فایل های مختلف را به اشتراک بگذارید. اسکایپ رابط کاربری بسیار جذابی دارد و کیفیت عملکرد آن در هنگام مکالمه تصویری بسیار خوب است. بنابراین اسکایپ در لیست بهترین برنامه های رایگان آیفون در زمینه ارتباطات و شبکه های اجتماعی قرار گرفته است.

بهترین برنامه های رایگان برای iPhone و iPad: برنامه توییتر یا توییتر

توییتر یکی دیگر از شبکه های اجتماعی معروف و کاربردی است که کاربران زیادی از آن استفاده می کنند. این شبکه اجتماعی دارای اپلیکیشن ویژه ای به نام توییتر است که در اپ استور موجود و قابل دانلود می باشد. اگر از توییتر استفاده می کنید، اپلیکیشن iOS آن بدون شک یکی از بهترین اپلیکیشن های رایگان موجود در اپ استور است و باید در اسرع وقت آن را روی آیفون یا آیپد خود نصب کنید.

بهترین برنامه های رایگان برای iPhone و iPad: برنامه پیام رسانی WhatsApp

واتس اپ یکی دیگر از اپلیکیشن های پیام رسان است که این روزها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. این برنامه در دسترس است و می توانید به صورت رایگان از اپ استور دانلود کنید. با کمک این برنامه ارتباطی می توانید با دوستان خود پیامک تبادل کنید و همچنین فایل های مختلف را با آنها به اشتراک بگذارید. واتس اپ همچنین امکان برقراری تماس صوتی و تصویری با کیفیت از طریق اینترنت را فراهم می کند و از این نظر رقیب جدی اسکایپ است. بدون شک اگر می خواهید تماس صوتی و تصویری رایگان از طریق اینترنت برقرار کنید، واتس اپ یکی از بهترین اپلیکیشن های تماس رایگان است.

بهترین اپلیکیشن های رایگان برای آیفون و آیپد: اپلیکیشن تلگرام

آخرین برنامه یا اپلیکیشنی که ارائه می دهیم برنامه تلگرام است. این برنامه نیازی به معرفی و توضیحات طولانی ندارد. تلگرام یک برنامه پیام رسان بسیار امن محسوب می شود که می توان از آن برای مکالمات فردی و گروهی، ارسال و دریافت فایل، عکس، فیلم و … استفاده کرد. اگر به دنبال یک برنامه پیام رسانی کامل هستید، برنامه رایگان تلگرام را از اپ استور دانلود دانلود کرده و بر روی آیفون یا آیپد خود نصب کنید.

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله بهترین برنامه های رایگان آیفون در زمینه ارتباطات و شبکه های اجتماعی را به شما ارائه کرده ایم. ما سعی کرده‌ایم فقط برنامه‌هایی را فهرست کنیم که بهترین کیفیت ممکن را ارائه می‌دهند، بنابراین سایر برنامه‌های مشابه را کنار گذاشته‌ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آیا می خواهید در مورد آخرین به روز رسانی ها اعلان دریافت کنید؟ خیر بله