اخبار تکنولوژی

اوپو فایند X7 پرو احتمالا اولین گوشی جهان با دو دوربین پریسکوپی تله‌فوتو خواهد بود

اوپو در تاریخ ۲۳ نوامبر مصادف با ۲ آذر از سری اوپو Reno 11 و تبلت اوپو پد ایر ۲ رونمایی خواهد کرد. پس از عرضه این محصولات، غول فناوری چین خود برای معرفی نسل جدید سری پرچمدار خود موسوم به سری اوپو فایند X7 آماده می‌کند. در این راستا، گزارش شده که سری فایند X7 در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۴ معرفی خواهد شد.

همانطور که می‌دانیم، گوشی‌های سری فایند X اوپو دستگاه‌های مبتنی بر عکاسی و قابلیت‌های دوربین هستند. حالا به تازگی یک افشاگر با به اشتراک‌گذاری مشخصات فنی سیستم دوربین فایند X7 پرو ادعا کرده که نسخه پرو سری پرچمدار اوپو به اولین گوشی جهان با دو دوربین تله‌فوتو پریسکوپی بدل خواهد شد.

blank
اوپو فایند X6 پرو

افشاگر شناخته‌شده چینی به نام Digital Chat Station اذعان داشته که برخلاف نسل قبلی، اوپو فایند X7 پرو از چهار دوربین بهره خواهد برد. دو عدد از این دوربین‌ها سنسورهای تله‌فوتو پریسکوپی خواهند بود.

طبق گزارش این افشاگر، اوپو فایند X7 پرو به دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اصلی با سنسور ۱ اینچی LYT-900 مجهز خواهد شد. در کنار این دوربین قدرتمند، پرچمدار اوپو از سنسور تله‌فوتو پریسکوپی ۵۰ مگاپیکسلی IMX890 با با اندازه ۱/۱٫۵۶ اینچی و زوم اپتیکال ۲٫۷ برابری و سنسور تله‌فوتو پریسکوپی ۵۰ مگاپیکسلی IMX858 با اندازه ۱/۲٫۴ اینچی و زوم اپتیکال ۶ برابری بهره خواهد برد. آخرین دوربین نیز لنز فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود.

افشاگر DCS در ادامه ادعا کرده که اوپو فایند X7 پرو از یک فناوری جدید به نام XCD استفاده خواهد کرد که باعث می‌شود رنگ‌ها به دقیق‌ترین شکل ممکن ثبت شوند. به نظر می‌رسد سیستم دوربین این گوشی قادر خواهد بود تجربه عکاسی خارق‌العاده‌ای را در اختیار کاربران قرار دهد.

در نهایت باید اشاره کرد که سری فایند X7 شامل یک مدل دیگر به نام فایند X7 نیز خواهد بود که به تراشه دایمنسیتی ۹۳۰۰ مجهز است. فایند X7 پرو نیز با اسنپدراگون ۸ نسل سه عرضه می‌شود. شایعات اذعان داشته‌اند که سری فایند X7 در ماه ژانویه و یا اوایل ماه فوریه معرفی می‌شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا