اخبار تکنولوژی

شارژ سریع ۹۰ واتی با شیائومی ۱۴

در حالی که شیائومی ۱۳ از سرعت شارژ ۶۷ وات پشتیبانی می کند، انتظار می رود شیائومی ۱۴ از سرعت شارژ ۹۰ وات پشتیبانی کند.

گوشی های سری ۱۴ شیائومی تا قبل از پایان سال جاری رونمایی خواهند شد. اکنون نسخه استاندارد این خانواده، شیائومی ۱۴، موفق به دریافت گواهینامه ۳C در چین شده است که سرعت شارژ را آشکار می کند.

گوشی شیائومی در این تاییدیه دارای شماره مدل ۲۳۱۲۷PN0CC است که مربوط به شیائومی ۱۴ است. طبق این تاییدیه، پرچمدار آینده شیائومی از فناوری شارژ سریع ۹۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

سرعت شارژ شیائومی ۱۴

شارژر این اسمارت فون دارای توان خروجی ۵-۲۰ ولت و ۴٫۵-۶٫۱ آمپر است که به این معنی است که حداکثر سرعت شارژ ۹۰ وات است. برای رسیدن به این سرعت باید از شارژر MDY-14-EC شیائومی استفاده کنید. البته نمی دانیم که آیا شیائومی این شارژر را در جعبه پرچمدار آینده خود قرار خواهد داد یا خیر.

در اوایل سال ۲۰۲۲، شیائومی گوشی های سری ۱۳ شیائومی را با شارژر درون جعبه عرضه کرد. البته در بازار جهانی. در چین، مصرف کنندگان دو گزینه داشتند: یک تلفن با شارژر در جعبه یا یک تلفن بدون شارژر. اگرچه خریداران با انتخاب گزینه اول هزینه اضافی ممکن نخواهد بود.

سرعت شارژ ۹۰ وات سرعت قابل قبولی برای نسخه استاندارد پرچمدار شیائومی است. چرا که در نسل های قبل با سرعت ۶۷ وات مواجه بودیم. این در حالی است که شیائومی ۱۳ پرو و ​​۱۲ پرو از سرعت شارژ ۱۲۰ واتی پشتیبانی می کنند.

با توجه به افزایش سرعت شارژ شیائومی ۱۴، باید منتظر ماند و دید که آیا سرعت شارژ مدل پرو آن افزایش می یابد یا خیر. ممکن است سرعت شارژ بالاتر از ۱۲۰ وات را تجربه کنیم.

شیائومی گوشی های سری ۱۴ شیائومی را تا پایان سال جاری معرفی خواهد کرد. البته در بازار چین. نسخه ویژه این پرچمداران برای بازارهای جهانی در اوایل سال ۲۰۲۴ وارد بازار می شود که تمامی نسخه های این پرچمداران به تراشه نسل ۳ اسنپدراگون ۸ مجهز خواهند شد و انتظار می رود دوربین قدرتمندتری نسبت به نسل قبل داشته باشند. در هفته های آینده باید منتظر گزارش ها و شایعات بیشتری در مورد آنها باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا