اخبار تکنولوژی

گوشی گلکسی M44 سامسونگ با یک سورپرایز ویژه رونمایی شد!

به گزارش کافه نیوز گوشی گلکسی M44 سامسونگ با مشخصات فنی میان‌رده و قیمت مناسب معرفی شد. اما این گوشی حاوی یک سورپرایز ویژه برای منتقدین تراشه‌های اگزینوس است!

سامسونگ ساعاتی پیش گوشی گلکسی M44 را با نامی متفاوت در کره جنوبی رونمایی کرد. این گوشی که «گلکسی جامپ ۳» نام دارد، در واقع قرار است با نام «گلکسی ام ۴۴» به بازارهای بین‌المللی راه پیدا کند. طراحی این محصول مشابه تمام محصولات میان‌رده سال ۲۰۲۳ سامسونگ از جمله گلکسی A34 است که شامل سه سنسور دوربین قرار گرفته روی خود قاب پشتی به‌همراه یک فلاش LED گرد در سمت راست آن‌ها می‌شود. نمایشگر این گوشی هم یک بریدگی به شکل V در بالای خود می‌بینید که از یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند.

تا اینجای کار همه چیز عادی است. شما یک گوشی میان‌رده جدید از سامسونگ را می‌بینید که با ظاهری شبیه به دیگر محصولات این کمپانی راهی بازار خواهد شد. اما تفاوت بزرگ، در قلب تپنده آن است. جایی که سامسونگ در کمال تعجب از چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ که تراشه پرچمدار سه سال پیش کوالکام بود استفاده کرده است. در حالی که سامسونگ همیشه از تراشه‌های ساخت خودش برای محصولات میان‌رده استفاده می‌کند، جالب است که حالا تصمیم گرفته از یک پرچمدار قدیمی آن هم ساخت یک شرکت آمریکایی استفاده کند.

این خبر خوبی برای کاربرانی است که علاقه‌ای به تراشه‌های میان‌رده سری اگزینوس ندارند. گرچه چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ متعلق به ۳ سال پیش است، اما فراموش نکنید که آن یک پرچمدار است و می‌تواند برای یک گوشی میان‌رده امروزی هم کافی باشد.

سایر مشخصات فنی گلکسی M44 سامسونگ

نسخه‌ای از گوشی گلکسی ام ۴۴ که در کره جنوبی معرفی شده، ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد. یک نمایشگر ۶.۵۸ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۸ پیکسلی PLS LCD و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی نیز در جلوی قاب این گوشی حضور دارد. وقتی دستگاه را برگردانید دوربین سه‌گانه‌ای را خواهید دید که شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دو سنسور ۲ مگاپیکسلی دیگر است که احتمالا اولترا واید و ماکرو هستند. ظرفیت باتری گوشی ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، وزن آن ۲۱۶ گرم و ابعادش هم ۱۶۷.۷ در ۷۸ د ر ۹.۱ میلی‌متر خواهد بود. بنابراین با یک گوشی موبایل سنگین و ضخیم طرف هستیم. هنوز قیمت گلکسی M44 سامسونگ مشخص نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا