اخبار تکنولوژی

کد ۷۲ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل ۱۴۰۳ جدید

کد ۷۲ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل

کد ۷۲ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل، در این مطلب از سایت کافه نیوز نحوه دریافت اینترنت رایگان ایرانسل تا ۷۲ گیگابایت را به شما آموزش می دهیم. اگر می خواهید از این فرصت استفاده کنید، حتما این آموزش را تا انتها تماشا کنید.

یکی از اولین اقداماتی که می توانید برای اینترنت رایگان ایرانسل بردارید، خرید سیم کارت جدید است. اگر از آن دسته افرادی هستید که تا به حال سیم کارت ایرانسل نخریده اید، با خرید سیم کارت اعتباری ایرانسل می توانید از هدیه اینترنت ۷۲ گیگابایتی با مدت اعتبار ۵ ماهه بهره مند شوید. ضمناً ۴ گیگابایت اینترنت مخصوص سیم کارت های اعتباری زرین با اعتبار ۳ ماه دریافت خواهید کرد.

با اینترنت رایگان سیم کارت اعتباری را به دائمی تبدیل کنید

با تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی یا خرید سیم کارت دائمی ایرانسل ۲۰ گیگابایت اینترنت با ۶ ماه اعتبار دریافت خواهید کرد. شما می توانید سیم کارت های ایرانسل را به صورت آنلاین از طریق اپلیکیشن ایرانسل من یا فروشگاه اینترنتی ایرانسل خریداری کنید.

همچنین با دعوت از افرادی که سیم کارت اعتباری ایرانسل دارند سیم کارت خود را دائمی کنند، هم شما و هم آنها از اینترنت رایگان بهره مند می شوید. به این صورت است که ابتدا شماره اعتبار دوستان خود را به ۳۱۹۲ پیامک می کنید تا دعوت نامه برای آنها ارسال شود. اگر دوستانتان سیم کارت خود را به دائمی تبدیل کنند، بسته هدیه یک ماهه ۲ گیگابایتی برای هر دوی شما فعال می شود.

کد 72 گیگ اینترنت رایگان ایرانسل

اینترنت رایگان ایرانسل با سیم کارت ۴G

اگر از جمله کاربرانی هستید که از سیم کارت ۳G استفاده می کنید، می توانید با تبدیل آن به ۴G از ۲۰ گیگابایت اینترنت رایگان به عنوان هدیه استفاده کنید. این هدیه پس از اولین استفاده از سیم کارت جدید ۴G فعال می شود و تا ۲۰ روز اعتبار دارد.

برای تعویض سیم کارت خود با سیم کارت جدید ۴G می توانید به فروشگاه اینترنتی ایرانسل مراجعه کنید و با شماره گیری کد #۳۴*۵۵۵* سیم کارت فعلی خود را از طریق برنامه من ایرانسل یا به مراکز فروش یا مراکز خدمات ایرانسل مراجعه کنید و خود را ارتقا دهید. سیم کارت به سیم کارت ۴G.

همچنین با معرفی دوستان و آشنایان خود می توانید از هدایای بیشتری بهره مند شوید. برای این کار باید شماره دوستان ایرانسلی خود را به ۳۱۱۶ پیامک کرده و از آنها دعوت کنید تا سیم کارت خود را به ۴G ارتقا دهند. به محض استفاده این افراد از اینترنت ۴G، ۱ گیگ اینترنت رایگان برای هر دو شما فعال می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا