اخبار تکنولوژی

کد فعال سازی ۱۴ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل (۱۴۰۳ جدید)

کد فعال سازی ۱۴ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل

اگر تلفن همراه شما از ۴G پشتیبانی می کند، می توانید از اینترنت ۱۴ گیگابایتی رایگان ایرانسل استفاده کنید. پس همین الان سیم کارت خود را به نسل ۴ تبدیل کنید و از اینترنت رایگان ایرانسل لذت ببرید.

برای تغییر سیم کارت خود به ۴G می توانید این کار را از طریق اپلیکیشن ایرانسل من یا از طریق نمایندگی های رسمی فروش سیم کارت ایرانسل انجام دهید که در این صورت باید به صورت حضوری این کار را انجام دهید. البته اگر از طریق اپلیکیشن ایرانسل من این کار را انجام دهید کاملا رایگان است اما اگر برای تعویض سیم کارت خود به مراکز رسمی ایرانسل مراجعه کنید باید مبلغ ۸۰۰۰ تومان برای تعویض بپردازید.

کد فعال سازی اینترنت ۱۴ گیگ رایگان در ایرانسل

خب همانطور که اشاره کردیم به راحتی می توانید از اینترنت ۱۴ گیگابایتی رایگان ایرانسل بهره مند شوید که تنها با تعویض سیم کارت امکان پذیر است. ایرانسل در تلاش است تا به نفع کاربران و مخاطبان خود خدمات برتری مانند استفاده از سیم کارت های نسل چهارم با قابلیت های مختلف ارائه دهد تا امکان استفاده از بسته اینترنت ۱۴ گیگابایتی به صورت کاملا رایگان فراهم شود. لازم به ذکر است مدت زمان استفاده از این بسته ۳۰ روز می باشد و با تغییر سیم کارت به ۴G می توانید از این مزیت به صورت رایگان استفاده کنید.

کد فعال سازی 14 گیگ اینترنت رایگان ایرانسل

۱۴ گیگ اینترنت رایگان در ایرانسل

اگر همچنان از سیم‌کارت‌های قدیمی ایرانسل استفاده می‌کنید، اکنون می‌توانید سیم‌کارت خود را به صورت کاملا رایگان به نسل چهارم ایرانسل تغییر دهید و از کد اینترنت ۱۴ گیگابایتی رایگان برای فعال‌سازی ایرانسل استفاده کنید.

یک ماه اینترنت رایگان ایرانسل تا سقف ۱۴ گیگابایت فقط با تبدیل رایگان سیم کارت ایرانسل به ۴G

برای فعال سازی کد *۵۵۵*۱۱# را شماره گیری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا