اخبار تکنولوژی

بلاک تبلیغات برنامه های اندروید بدون نیاز به روت با DNS66

بدون نیاز به روت با DNS66 تبلیغات را در برنامه های اندروید مسدود کنید

برنامه DNS66 یکی از کاربردی ترین ها محسوب می شود و قابلیت مسدود کردن تبلیغات در اپلیکیشن های اندروید را بدون روت کردن دستگاه ارائه می دهد و تاثیر زیادی در مصرف باتری دارد. در این مقاله در مورد نحوه مسدود کردن تبلیغات در برنامه های اندروید با استفاده از برنامه های DNS66 صحبت خواهیم کرد و تمام موارد مورد نیاز شما را در این مقاله جمع آوری خواهیم کرد.

آموزش مسدود کردن تبلیغات در برنامه های اندروید بدون روت

تبلیغاتی که در برنامه ها، بازی ها و حتی مرورگرهای دستگاه های اندرویدی ظاهر می شوند بسیار آزاردهنده هستند. اما خوشبختانه برخی از اپلیکیشن ها با اعمال فیلترهای خاص می توانند این تبلیغات مزاحم را مسدود کنند. متأسفانه اکثر این نوع برنامه ها تمام جزئیات و داده های مبادله شده در دستگاه شما را تجزیه و تحلیل می کنند و از نمایش تبلیغات جلوگیری می کنند. متاسفانه استفاده از این نوع برنامه ها دو نقطه ضعف اصلی دارد، یکی مربوط به سرنوشت نامعلوم تحلیل داده های دستگاه و دیگری مربوط به افزایش قابل توجه مصرف باتری دستگاه است.

اما اپلیکیشن خاصی به نام DNS66 وجود دارد که بدون روت کردن دستگاه قابل استفاده است، مصرف باتری را به میزان قابل توجهی افزایش نمی دهد و تنها سطح ارتباط مبتنی بر DNS (سیستم نام دامنه) مرتبط با بلوک های تبلیغاتی برای برنامه های اندروید را محدود می کند. . در این مقاله نحوه استفاده از برنامه DNS66 برای مسدود کردن تبلیغات برنامه های اندروید و تبلیغات مرورگر دستگاه را به شما آموزش می دهیم. در صورت نیاز به توضیح بیشتر در مورد هر یک از بخش ها و مراحل فوق می توانید با کارشناسان مربوطه تماس گرفته و راهنمایی دقیق تری را بخواهید.

نحوه مسدود کردن تبلیغات برای برنامه های اندروید با استفاده از DNS66

همانطور که قبلا ذکر شد برای نصب و استفاده از برنامه های DNS66 نیازی به روت شدن دستگاه نیست. تنها کاری که باید قبل از نصب این برنامه انجام دهید این است که ویژگی منابع ناشناخته را در دستگاه اندرویدی خود فعال کنید زیرا ما باید برنامه DNS66 را از منبعی غیر از فروشگاه Google Play دانلود کنیم. برای فعال کردن ویژگی منابع ناشناخته برای دستگاه اندرویدی خود، می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

ابتدا به منوی تنظیمات گوشی اندرویدی خود بروید.

گزینه ای با عنوان Security را پیدا کنید و آن را انتخاب کنید.

گزینه Unknown sources را فعال کنید.

مسدود کردن تبلیغات برای برنامه های اندروید

پس از فعال کردن ویژگی منابع ناشناخته در تبلت یا تلفن اندرویدی خود، باید برنامه DNS66 را دانلود کنید. برای این کار کافیست روی این تب کلیک کنید. با کلیک بر روی گزینه apk download در وسط صفحه قادر به دانلود برنامه DNS66 خواهید بود. سپس این برنامه را روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنید.

پس از نصب برنامه DNS66 آن را اجرا کنید. ابتدا Domain Filters را از منوی پایین انتخاب کنید. سپس لیستی شبیه به لیست سمت راست خواهید دید. روی دایره قرمز کنار فایل میزبان Adaway ضربه بزنید تا سبز شود.

حال از منوی زیر برنامه گزینه Start/Stop را انتخاب کنید. روی نماد تازه سازی (پیکان دایره ای) در نوار بالای صفحه ضربه بزنید. در این صورت لوگوی دانلود در نوار اعلانات دستگاه ظاهر می شود. منتظر بمانید تا این پرچم ناپدید شود و برنامه DNS66 اقدامات لازم را انجام دهد. این فرآیند ممکن است چند ثانیه طول بکشد. پس از ناپدید شدن نماد دانلود از نوار اعلان دستگاه، انگشت خود را در وسط صفحه جایی که نماد پاور در برنامه DSN66 ظاهر می شود قرار دهید و برای لحظه ای نگه دارید. در این حالت پنجره ای مشابه تصویر بالا و سمت راست ظاهر می شود. OK را انتخاب کنید و از مسدود کردن تبلیغات برای برنامه‌های اندروید لذت ببرید!

در نهایت می توانید از برنامه DNS66 برای جلوگیری از نمایش تبلیغات در برنامه های مختلف و همچنین وب گردی از طریق مرورگر بدون روت دستگاه خود و بدون تأثیر بر شارژ باتری دستگاه استفاده کنید. DNS66 در حال حاضر یکی از بهترین راه‌ها برای مسدود کردن تبلیغات در برنامه‌های اندروید است و توصیه می‌کنیم از آن استفاده کنید.

با توجه به مطالبی که در مقاله خواندید، در این مطلب به شما آموزش داده ایم که چگونه بدون روت دستگاه و انجام مراحل DNS66، تبلیغات را در اپلیکیشن های اندروید مسدود کنید. در صورت نیاز به توضیح بیشتر در مورد هر یک از بخش ها و مراحل بالا، همیشه می توانید با کارشناسان این حوزه تماس گرفته و راهنمایی دقیق تری بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آیا می خواهید در مورد آخرین به روز رسانی ها اعلان دریافت کنید؟ خیر بله