اخبار تکنولوژی

طراحی پنل جلویی و پشتی ردمی K70 در رندرهای جدید دیده شد

به گزارش کافه نیوز شیائومی سری ردمی K60 را در پایان سال ۲۰۲۲ میلادی معرفی کرد و حالا با توجه به این که در انتهای سال ۲۰۲۳ هستیم، انتظار می‌رود نسل جدید گوشی‌های ردمی یعنی سری ردمی K70 نیز به زودی رونمایی شوند. تا به امروز، گزارش‌های مختلفی پیرامون سری ردمی K70 فاش شده که بخشی از مشخصات فنی آن‌ را در اختیار کاربران قرار داده‌اند.

چندی پیش، گوشی ردمی K70 پرو در یک تصویر واقعی دیده شد و دو رندر نه چندان باکیفیت نیز از نسخه استاندارد آن یعنی ردمی K70 در دسترس قرار گرفت. حالا اما تصاویر جدیدی از ردمی K70 منتشر شده که جزئیات طراحی پنل جلویی و پشتی آن را نشان می‌دهند. پنل جلویی ردمی K70 میزبان نمایشگر حفره‌دار است که از لبه‌های تخت بهره می‌برد. به لطف حاشیه‌های نازک، دستگاه ظاهر زیبایی به خود گرفته است.

blank blank

 رندرهای ردمی K70

در این تصاویر، مدل استاندارد سری ردمی K70 در رنگ سفید نمایش داده شده است. در مقایسه با نسل قبلی خود، طراحی ردمی K70 دستخوش تغییرات زیادی شده است. در این راستا، ماژول دوربین گوشی تقریبا تمام عرض دستگاه را فرا گرفته و لنز‌های دوربین در آن با چنیش مربعی قرار گرفته‌اند که شامل سه دوربین و یک فلاش LED می‌شود. مطابق انتظار، لنزهای دوربین از بدنه بیرون زده‌اند و از برآمدگی بهره می‌برند.

ماژول دوربین ردمی K70 از طراحی مشابه ماژول گوشی‌های پوکو بهره می‌برد. در واقع، ردمی K60 هرگز از بازار چین خارج نشد ولی گوشی پوکو F5 پرو به عنوان نسخه بازار جهانی آن در اختیار کاربران قرار گرفت. با توجه این موضوع، امکان دارد ردمی K70 نیز در قالب یک گوشی متعلق به برند پوکو روانه بازارهای جهانی شود.

blank
ردمی K60

طبق گزارش‌های قبلی، ردمی K70 و ردمی K70 پرو به ترتیب از تراشه‌های اسنپدراگون ۸ نسل دو و اسنپدراگون ۸ نسل سه بهره خواهند برد. همچنین این نسخه استاندارد سری از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده خواهد کرد در حالی که مدل پرو به باتری ۵۱۵۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز می‌شود. هر دوی این گوشی از شارژ ۱۲۰ واتی، فریم فلزی و سیستم عامل HyperOS برخوردار خواهند شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا