اخبار تکنولوژی

اجرای ویدیوها، بازی‌های فلش درآیفون و آیپد (۲ روش)

بازی های ویدئویی، فلش را در iPad و iPhone انجام دهید

به طور پیش فرض، امکان پخش ویدیو و بازی های فلش در سیستم عامل iOS ارائه نشده است. اما گاهی اوقات لازم است چنین محتوایی را در آیفون خود پخش کنید. در این مقاله به روش های پخش و اجرای فیلم و بازی های فلش در آیفون و آیپد می پردازیم. با ما بمان.

تا چند سال پیش فیلم ها و بازی های فلش بسیار محبوب بودند و با بازدید از وب سایت های مختلف با فیلم های فلش مختلف مواجه شدیم. اما با گذشت زمان، کدنویسی وب سایت با فیلم های فلش با فرمت flv جایگزین می شود. با توجه به روند تغییر استفاده از فیلم های فلش، اپل ترجیح داد که سیستم عامل iOS توانایی پشتیبانی از این نوع فایل ها را نداشته باشد. این بدان معناست که سیستم عامل iOS به صورت پیش فرض قابلیت اجرای بازی های ویدئویی یا فلش را ندارد. اما وقتی نیاز به بازی و اجرای بازی های ویدئویی یا فلش داریم چه باید کرد؟

خوشبختانه راه هایی برای اجرای بازی های ویدئویی یا فلش در آیفون و آی پد اپل وجود دارد. اگر می خواهید فیلم فلش را تماشا کنید، فقط باید به جای Safari از مرورگر دیگری استفاده کنید که فایل های فلش را پشتیبانی و پخش می کند. در ادامه این مقاله چند نمونه از مرورگرها و اپلیکیشن های بازی و اجرای بازی های ویدئویی یا فلش در آیفون و آیپد را ارائه خواهیم داد. در عین حال روش خاصی را نیز برای نمایش این نوع ویدیوها و بازی ها معرفی خواهیم کرد. اگر در مورد موارد توضیح داده شده در این مقاله ابهام یا سوالی دارید، با کارشناسان ما تماس بگیرید و از آنها راهنمایی بیشتری بخواهید. با ما بمان.

بهترین برنامه ها iOS فایل های فلش برای پخش و اجرا چیست؟

Photon Browser و Puffin Browser از بهترین برنامه های موجود برای بازی و اجرای بازی های ویدئویی و فلش در سایت های مختلف هستند. این دو برنامه قابلیت پخش جداگانه فایل های flv دانلود شده را دارند. البته لازم به ذکر است که علاوه بر این دو مرورگر، ابزارها و برنامه های ویژه دیگری نیز برای اجرای فایل های فلش در دستگاه های iOS موجود است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنها می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و راهنمایی بیشتری بخواهید.

مرورگر فوتون (مرورگر فوتون)

طبق آمار، Photon Browser در بین کاربران آیفون و آیپد اپل بسیار محبوب است و بیشترین آمار دانلود شده مربوط به این مرورگر است. با استفاده از مرورگر فوتون می توانید بازی های ویدئویی و فلش را روی دستگاه خود بازی و اجرا کنید. این مرورگر حالتی به نام Flash Mode نیز دارد که فعال کردن آن باعث کاهش سرعت مرورگر می شود.

در حین تست کیفیت عملکرد مرورگر فوتون، بازی Moshi Monsters را به راحتی اجرا کردیم. قبلا هم گفتیم که این مرورگر در حال حاضر یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین مرورگرهای سیستم عامل iOS با قابلیت اجرای فایل های فلش می باشد.

مرورگر puffinمرورگر Puffin)

Puffin Browser یک مرورگر محبوب با قابلیت اجرای فایل های فلش است. با نصب این مرورگر بر روی آیفون یا آیپد خود می توانید به راحتی بازی، ویدئو و فایل های فلش را اجرا کنید.

نحوه استفاده از مرورگر Puffin بسیار ساده است و رابط کاربری جذاب و کاربر پسندی دارد. اما اگر در دانلود و نصب این مرورگر با مشکلی مواجه شدید، با کارشناسان ما تماس بگیرید و از آنها راهنمایی بیشتری بخواهید.

روشی ویژه برای پخش فایل های ویدئویی و فلش در آیفون و آیپد اپل

یک راه منحصر به فرد برای پخش ویدیو، بازی و فایل های فلش در دستگاه های آیفون و آی پد اپل وجود دارد. این روش با استفاده از سرویس خاصی به نام Parallels Access انجام می شود. سرویس مذکور امکان دسترسی از راه دور به فایل های لپ تاپ یا مک بوک با استفاده از آیفون یا آی پد را فراهم می کند. به عنوان مثال، تصور کنید در سفر هستید و می خواهید یک فایل متنی Word را که در رایانه شخصی، لپ تاپ یا مک بوک شما در خانه ذخیره شده است راه اندازی کنید. در این شرایط Parallels Access امکان دسترسی و اجرای این فایل را از آیفون یا آیپد فراهم می کند. همچنین می‌توانید از این سرویس برای اجرای فایل فلش مورد نظر بر روی لپ‌تاپ خود استفاده کنید یا با راه‌اندازی مستقیم مرورگر بر روی لپ‌تاپ از طریق دستگاه iOS خود به سایت مورد نظر خود بروید و محتوای فایل فلش آن سایت را در آیفون یا مشاهده کنید. آی پد اگر در مورد سرویس Parallels Access تردید یا سوالی دارید، با کارشناسان ما تماس بگیرید و از آنها راهنمایی بیشتری بخواهید.

آینده برای محتوای ویدیویی و فلش چیست؟

تا چند سال پیش، استفاده از محتوای فلش در وب سایت ها بسیار رایج بود. اما در سال های اخیر به دلایلی از این نوع مطالب کمتر استفاده می شود. اکنون کدهای توسعه یافته جایگزین محتوای فلش شده اند. در این زمینه اپل به صورت پیش فرض از فایل های فلش پشتیبانی نمی کند. در عوض، پشتیبانی از HTML5 در این سیستم عامل وجود دارد.

طبق آمار موجود، در سال ۲۰۱۵ محبوبیت فایل های فلش ۱۵ درصد کاهش یافت و در عوض محبوبیت H.264 72 درصد افزایش یافت. بر این اساس پیش بینی می شود در آینده شمالی استفاده از فایل های فلش به طور کامل متوقف شود و از روش های جدید استفاده شود. اگر همچنان می خواهید یا نیاز به اجرای محتوای فلش در آیفون یا آیپد خود دارید، می توانید از روش های توضیح داده شده در این مقاله استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا