اخبار تکنولوژی

رفع ارور is no longer available در ایفون

رفع ارور is no longer available در ایفون، اگر اپلیکیشنی را در اپ استورهای ایرانی دانلود کردید یا یک اپلیکیشن موجود را به روز کردید و با پیغام خطای «این برنامه دیگر در دسترس نیست» یا «is no longer available» در آیفون خود مواجه شدید، می‌توانید پاسخ انشای خود را پیدا کنید. این پیام خطا می تواند خسته کننده باشد، به خصوص اگر واقعاً به یک برنامه یا به روز رسانی نیاز دارید. با این حال، خبر خوب این است که چندین راه برای رفع ارور is no longer available وجود دارد.

یکی از دلایل اصلی ظاهر شدن این پیغام خطا این است که اکانتی که گوشی شما به آن متصل است توسط اپل شناسایی و به حالت تعلیق درآمده است.

این یک پدیده رایج و سراسری در همه اپ استورهای ایرانی است. بنابراین حساب خود را فعال کنید تا دوباره از آن استفاده کنید.

در این صورت، کافی است با پشتیبانی فروشگاه اپ ایرانیان تماس بگیرید تا شما را برای انتقال یا فعال سازی مجدد حساب توسعه دهنده جدید راهنمایی کند.

رفع ارور is no longer available در ایفون

یکی دیگر از دلایل ظاهر شدن این پیغام خطا این است که آیفون شما مشکل دارد. در این مورد، چندین مرحله برای رفع خطا وجود دارد:

آیفون خود را مجددا راه اندازی کنید: ممکن است این یک راه حل ساده به نظر برسد، اما گاهی اوقات تنها چیزی که آیفون شما نیاز دارد یک راه اندازی مجدد سریع برای رفع هر گونه باگی است که ممکن است باعث ایجاد خطا شود.

  • اتصال اینترنت خود را بررسی کنید: مطمئن شوید که آیفون شما به یک اتصال اینترنتی پایدار متصل است. اگر اتصال شما ضعیف یا متناوب است، سعی کنید به روتر Wi-Fi خود نزدیک شوید یا روتر را بازنشانی کنید. اگر اینترنت موبایل شما قوی تر است، می توانید به آن متصل شوید یا برعکس.
  • بررسی به‌روزرسانی‌ها: مطمئن شوید که آیفون و برنامه‌هایی که دانلود می‌کنید به‌روز هستند. با رفتن به Settings > General > Software Update می توانید به روز رسانی ها را بررسی کنید.
  • از مراحل مؤثر دیگر هم می توان به پاک کردن کش سافاری اشاره کرد: با رفتن به Setting > Safari > Advanced > Website Data > Remove All Website Data میتوانید کش سافاری تان را خالی کنید.

در خاتمه، اگر با پیغام خطای «این برنامه دیگر در دسترس نیست» یا «is no longer available» در آیفون خود مواجه شدید، نترسید. بسته به علت، راه های مختلفی برای رفع خطا وجود دارد. حتی اگر این مشکل از اپ استور ایرانی شما باشد، قبل از تماس با پشتیبانی، مراحل بالا را امتحان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا