اخبار تکنولوژی

آموزش حذف تاریخچه خریدهای App Store در آیفون

حذف تاریخچه خرید اپ استور در آیفون

اپ استورهای اپل میلیون ها برنامه و بازی را برای آیفون و آیپد ارائه می دهند و کاربران بنا به نیاز خود آنها را خریداری و استفاده می کنند. سابقه خرید کاربران در سرویس دانلود مجدد برنامه iCloud ذخیره می شود. اگر نخواهیم کسی سابقه خرید فروشگاه App ما را ببیند، چه؟ آیا راهی برای خلاص شدن از شر سابقه خرید شما وجود دارد؟ با انجام مراحل زیر می توانید به راحتی تاریخچه خرید اپ استور آیفون یا آیتونز خود را حذف یا مخفی کنید. با ما بمان.

تاریخچه خرید iTunes خود را حذف یا مخفی کنید

iTunes را باز کنید و با وارد کردن Apple ID و رمز عبور وارد حساب کاربری خود شوید. روی قسمت خریداری شده در سمت راست بالای صفحه کلیک کنید و سپس روی All کلیک کنید تا لیستی از تمام خریدهای خود را مشاهده کنید.

برای حذف یک برنامه یا بازی از لیست خرید خود، باید ماوس را روی آن برنامه ببرید و با کلیک بر روی ضربدر سیاه رنگی که در گوشه ظاهر می شود، آن را پنهان کنید.

از شر سابقه خرید اپ استور خود خلاص شوید

اگر می‌خواهید این کار را روی iPhone یا iPad خود انجام دهید و از رایانه استفاده نمی‌کنید، باید موارد زیر را انجام دهید:

برنامه App Store را در آیفون خود باز کنید. به قسمت Updates رفته و روی گزینه Purchased کلیک کنید.

با کلیک بر روی All می توانید لیست تمامی برنامه ها و بازی های خود را مشاهده کنید. حالا با ضربه زدن روی هر برنامه ای در سمت چپ یا راست می توانید آن ها را مخفی کنید. در این صورت یک دکمه مخفی ظاهر می شود که با کلیک روی آن می توان آن را مخفی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا