اخبار تکنولوژی

ویژگی های خاص گوشی آیفون X (معرفی ۱۰ مورد)

ویژگی های ویژه iPhone X (10 مورد را وارد کنید)

اپل به تازگی آیفون ایکس یا آیفون ایکس را معرفی کرده است.این گوشی دارای ویژگی های منحصربفرد بسیاری است که برخی از آن ها برای اولین بار در صنعت موبایل پیاده سازی شده و تا به حال در هیچ گوشی ندیده ایم. در این مقاله به معرفی ۱۰ ویژگی جدید آیفون X یا آیفون X می پردازیم که پیش از این در هیچ گوشی دیگری یافت نشده بود. با ما بمان.

اپل به‌عنوان یکی از معروف‌ترین تولیدکنندگان گوشی در جهان و بسیاری آن را مبتکرترین تولیدکننده گوشی در جهان می‌دانند، اپل به تازگی از آیفون‌های جدید خود رونمایی کرده است. آیفون های جدید اپل به ترتیب iPhone 8 (iPhone 8)، iPhone 8 Plus (iPhone 8 Plus) و iPhone X (iPhone X) نام دارند و توصیه می کنیم برای اطلاعات بیشتر، بررسی کامل مشخصات آیفون ۸ را مطالعه کنید. در مورد آیفون ۸ پلاس و آیفون X اپل بخوانید.

در بین سه آیفون جدید ارائه شده توسط اپل، آیفون ایکس یا آیفون ایکس جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده است زیرا با آیفون های معمولی و قبلی اپل متفاوت بوده و از نظر طراحی محصولی بی نظیر است. اما آیا می‌دانستید که آیفون X دارای ویژگی‌هایی است که هنوز در هیچ گوشی دیگری وجود نداشته و از جهاتی در صنعت موبایل اولین است؟ در این مقاله ۱۰ ویژگی از این قبیل آیفون X یا آیفون X را برای شما نام می بریم.

ویژگی اول: قابلیت Face ID آیفون X

تاکنون شرکت های زیادی تلاش کرده اند تا سیستم های مختلف تشخیص چهره را بر روی گوشی های هوشمند پیاده سازی کنند و بسیاری از آنها موفق به پیاده سازی این مشکل نشده اند. تقریباً می توانیم استدلال کنیم که هیچ شرکتی نتوانسته است اسکنر اثر انگشت را به طور کامل با ویژگی تشخیص چهره در گوشی خود جایگزین کند، اما اپل این کار را انجام داده و Touch ID را از iPhone X یا iPhone X حذف کرده و آن را جایگزین کرده است. استفاده از آن با Face ID نشان داد که کاملاً به عملکرد بی عیب این ویژگی اطمینان دارد.

علاوه بر این، ویژگی Face ID آیفون X یا آیفون X منحصر به فرد است! سیستم Face ID اپل از اسکن سه بعدی چهره کاربر استفاده می کند که روشی کاملا منحصر به فرد و جدید است. این سیستم به قدری دقیق عمل می کند که علاوه بر گول خوردن در موقعیت قرار دادن عکس در مقابل شما، می تواند پس از اعمال تغییراتی مانند گذاشتن ریش، عینک زدن، تغییر فرم مو، چهره کاربر را نیز تشخیص دهد. کلاه گذاشتن و دیگران بنابراین Face ID یکی از اولین و جالب ترین نوآوری های آیفون X یا آیفون X است.

ویژگی دوم: صفحه نمایش True Tone آیفون X

ویژگی True Tone برای اولین بار در iPad اپل استفاده شد. با توجه به این عملکرد، دستگاه می تواند شدت نور محیط را اندازه گیری کند و تعادل رنگ سفید صفحه نمایش و همچنین شدت و سایر رنگ های صفحه را بهینه کند. بنابراین، بهترین کیفیت تصویر همیشه توسط صفحه نمایش iPad ارائه می شد. اما اکنون برای اولین بار این ویژگی در آیفون X یا آیفون X معرفی شده است.

ویژگی سوم: ضبط ویدیوهای ۴K با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه با آیفون X

می توان اقتدار اپل را در طراحی دوربین های جدید آیفون و آیفون X یا آیفون X مشاهده کرد! یکی از ویژگی های کاملاً جدید و برتر دوربین آیفون X، توانایی ضبط ویدیوی ۴K با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه است. بنابراین، ضبط ویدیوی ۴K بسیار دقیق‌تر، روان‌تر و بهتر از قبل خواهد بود، به خصوص زمانی که سوژه یا شخص در ویدیو در حال حرکت باشد. پس فراموش نکنید، قابلیت ضبط ویدیوهای ۴k با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه یکی دیگر از ویژگی های جدید و انحصاری آیفون X است که تا به حال در گوشی مشابهی ندیده ایم.

ویژگی چهارم: ضبط تصاویر اسلوموشن با وضوح فول اچ دی و حداکثر سرعت ۲۴۰ فریم بر ثانیه با دوربین آیفون X

قابلیت بعدی که باید به آن اشاره کرد، امکان فیلمبرداری تایم لپس با وضوح فول اچ دی و ۲۴۰ فریم بر ثانیه از دوربین اصلی آیفون X یا آیفون X است! پیش از این امکان ضبط ویدیوهای اسلوموشن Full HD با حداکثر سرعت ۱۲۰ فریم بر ثانیه از آیفون ۷ اپل وجود داشت اما اکنون این نرخ فریم دو برابر شده و به ۲۴۰ فریم بر ثانیه رسیده است. به این ترتیب در هنگام ضبط ویدیو به صورت اسلوموشن تجربه منحصر به فردی خواهید داشت. آیفون X اولین گوشی هوشمند با این ویژگی است.

ویژگی پنجم: ویژگی نورپردازی پرتره در آیفون X

همانطور که گفتیم دوربین آیفون X می تواند اقتدار اپل را به وضوح نشان دهد و کارکردهای آن متعدد و جالب است. یکی دیگر از ویژگی های جدید دوربین آیفون X، نورپردازی پرتره است. با توجه به این ویژگی، کاربر می تواند حتی پس از ذخیره عکس های خود، افکت های نورپردازی را به تصویر اضافه کند و به نوعی نحوه تابش نور به قسمت اصلی عکس را تغییر دهد. بنابراین، نورپردازی پرتره را به‌عنوان یکی از ویژگی‌ها و نوآوری‌های ویژه آیفون X به خاطر بسپارید.

ویژگی ششم: قابلیت Animoji آیفون X

یکی از ویژگی های جدید، خاص و سرگرم کننده آیفون ایکس انیموجی است. در حین استفاده از برنامه iMessage و تبادل پیام با دوستان، کاربران آیفون X می توانند به جای انتخاب یک ایموجی معمولی برای ابراز احساسات خود، آن ایموجی را انتخاب کنند و سپس احساسی را که می خواهند در چهره خود ایجاد کنند، دقیقا همان حالت را. آن را در یک ایموجی جاسازی کنید و برای دوست خود ارسال کنید. این امر توسط دوربین سلفی TrueDepth آیفون X ممکن شده است.

شاید جالب باشد بدانید که دوربین TrueDepth آیفون X اپل می تواند حرکات ۵۰ ماهیچه صورت را به دقت ردیابی کند و در نتیجه حالت چهره کاربر را به صورت دقیق روی شکلک مورد نظر شبیه سازی کند. جالبتر اینکه کاربران به ارسال ایموجی های ثابت محدود نمی شوند و می توانند به جای ایموجی صحبت کنند و سپس آن را به عنوان یک تصویر متحرک برای دوست خود ارسال کنند. پس به خاطر داشته باشید که ویژگی Animoji یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد و سرگرم کننده ای است که برای اولین بار در صنعت موبایل در آیفون X یا آیفون X معرفی شد.

ویژگی هفتم: دوربین سلفی TrueDepth آیفون X

دوربین سلفی TrueDepth آیفون X نوآوری است که قبلا در هیچ گوشی دیگری ندیده بودیم. این سنسور دوربین ۷ مگاپیکسلی به دلیل آگاهی بالای محیطی حتی به کاربران امکان سلفی گرفتن و محو کردن پس زمینه را می دهد. پس به یاد داشته باشید که آیفون X اولین گوشی ای بود که از دوربین سلفی TrueDepth استفاده کرد!

ویژگی هشتم: فلاش Quad True Tone با عملکرد همگام سازی کند

آیفون ۷ اپل نیز به چهار فلاش LED True Tone مجهز بود، اما Slow Sync را ارائه نمی کرد! حال در آیفون ایکس یا آیفون ایکس این قابلیت به مجموعه مذکور اضافه شده است. به لطف عملکرد همگام سازی آهسته، ترکیبی از سرعت شاتر آهسته و پالس نور کوتاه ارائه می شود و در شرایط استفاده از نور فلاش در محیط های باز (مانند عکس بالا)، فقط سوژه یا فرد نزدیک در کنار دوربین بیش از حد نوردهی خواهد کرد. نباید پرتوهای نور پشت آن قرار گیرد و تاریکی وجود نداشته باشد، بلکه باید حالت متعادل تری بین این دو قسمت ایجاد شود. پیش از این این قابلیت در هیچ گوشی وجود نداشت و حتی آیفون های قبلی اپل نیز از آن بهره نمی بردند.

ویژگی نهم: تراشه مجهز به موتور عصبی (Neural Engine) در آیفون X

تراشه مورد استفاده در آیفون ایکس یا آیفون ایکس تراشه A11 Bionic نام دارد. این تراشه بسیار قدرتمند است و از موتور عصبی ویژه ای بهره می برد که امکان دسترسی به بسیاری از عملکردها و قابلیت های نرم افزاری مختلف را در آیفون ایکس فراهم می کند. البته قبل از معرفی آیفون ایکس یا آیفون ایکس، شرکت چینی هوآوی نیز نمونه اولیه آن را ارائه کرده بود. این تراشه و فناوری نسبتاً مشابهی دارد، اما اپل اولین برندی است که تراشه A11 Bionic را به قدرت کامل و مطمئناً کیفیت بالاتری مجهز کرده است. از یک موتور عصبی اختصاصی در گوشی استفاده می کند.

ویژگی دهم: نداشتن برجستگی در لبه پایین صفحه نمایش آیفون X

شاید فکر کنید صفحه نمایش بدون حاشیه ایده شرکت های اندرویدی است و اپل این ایده را در آیفون X کپی کرده است! خب، شاید اینطور باشد! اما اپل همیشه یک قدم جلوتر است! اگر به لبه پایین صفحه نمایش آیفون X دقت کنید متوجه می شوید که درست مانند لبه های سمت راست و چپ دستگاه، هیچ گونه برآمدگی در لبه پایینی وجود ندارد و به نوعی لبه پایینی آیفون X بدون حاشیه است. جالب است بدانید که این ویژگی در انحصار آیفون x اپل است و تمامی گوشی هایی که در حال حاضر با صفحه نمایش بدون حاشیه در بازار وجود دارند (مانند سامسونگ گلکسی اس ۸، ال جی جی ۶ و غیره) دارای یک زائده ی پایین بر روی نمایشگر شما هستند. این ویژگی نیز یکی از ویژگی هایی است که اپل برای اولین بار در صنعت موبایل در آیفون X یا آیفون X پیاده سازی کرد.

شاید فکر کنید صفحه نمایش بدون حاشیه ایده شرکت های اندرویدی است و اپل این ایده را در آیفون X کپی کرده است! خب، شاید اینطور باشد! اما اپل همیشه یک قدم جلوتر است! اگر به لبه پایینی صفحه نمایش آیفون X دقت کنید متوجه می شوید که درست مانند لبه های راست و چپ دستگاه، هیچ زباله ای در لبه پایینی و به نوعی لبه پایینی آیفون X وجود ندارد. بدون حاشیه است جالب است بدانید که این ویژگی در انحصار آیفون X اپل است و تمامی گوشی هایی که در حال حاضر با نمایشگرهای بدون حاشیه در بازار موجود هستند (مانند گلکسی اس ۸، ال جی جی ۶ و غیره) دارای بریدگی در لبه پایینی خود هستند. نشان می دهد. این ویژگی یکی از ویژگی هایی است که اپل برای اولین بار در صنعت موبایل در آیفون ایکس یا آیفون ایکس معرفی کرد.

نتیجه

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله ۱۰ ویژگی جدید آیفون X یا آیفون X را معرفی کرده ایم که تا به حال در هیچ گوشی ندیده ایم. اگر به اطلاعات بیشتری در مورد آیفون X یا آیفون ۸ و ۸ پلاس اپل نیاز دارید، می توانید با کارشناسان موبایل تماس بگیرید و از آنها کمک بخواهید.

فروشگاه اینترنتی کافه نیوز

خرید موبایل و لوازم جانبی از سایت کافه نیوز می تواند بهترین انتخاب و راه حل باشد; زیرا موبیت برای تمامی محصولات خود هولوگرام و برچسب مخصوص در نظر گرفته و با گارانتی معتبر و طولانی مدت تحویل می دهد. بنابراین اصالت کالا را برای شما آسان می کند و محصولات با کیفیتی را در اختیار شما قرار می دهد. بنابراین می توانید با خرید گوشی موبایل از سایت موبیت تجربه خوشایندی را برای خود رقم بزنید و در روند خرید با مشکل مواجه نشوید.

پیشنهادات ویژه Mebit

لیست قیمت گوشی شیائومیمقایسه مشخصات تلفن همراه Mi، Poco و Redmi، سوالات، بررسی ها، عکس ها، نظرات و آنچه برای خرید گوشی شیائومی نیاز دارید.

لیست قیمت گوشی سامسونگ مشخصات تلفن همراه A، M، S و Note، سوالات، بررسی ها، عکس ها، نظرات و آنچه باید بخریم گوشی های هوشمند شما به سامسونگ نیاز دارید.

لیست قیمت آیفون مشخصات گوشی موبایل سری آیفون ۱۱، ۱۲، ۱۳ و پرو، سوالات، نقدها، عکس ها، نظرات و خرید گوشی های هوشمند شما به یک آیفون نیاز دارید.

لیست قیمت گوشی نوکیا نوکیا از طرح ها و مدل های مختلف به علاوه نظرات، عکس ها، بررسی ها و آنچه برای خرید گوشی های هوشمند شما به یک نوکیا نیاز دارید.

خرید لوازم جانبی موبایل | محافظ شیشه و صفحه نمایش، قاب، کیف و کیف هوشمند، هندزفری، هدفون و هدست، شارژر، کابل، کارت حافظه و هدست واقعیت مجازی.

خرید اینترنتی هندزفری، هدفون و ایرفون بی سیم و سیمی با ضمانت اصالت کالا و سلامت فیزیکی به همراه قیمت و مشخصات روز گوشی بلوتوث

خرید می کند پاور بانک و شارژرهایی با Remax، Xiaomi، Energizer، TSCO، Anker، Baseus، Verity، Romos…

خرید شیشه گوشی بهترین انواع محافظ صفحه گوشی، سرامیک، فول چسب و محافظ لنز دوربین و …. برای تمام برندهای دستگاه های تلفن همراه در بازار.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا