اخبار تکنولوژی

چگونه کنترل والدین گوگل را غیر فعال کنیم؟

چگونه کنترل والدین گوگل را غیر فعال کنیم؟

چگونه کنترل والدین گوگل را غیر فعال کنیم؟ امروزه بسیاری از کودکان و نوجوانان از اینترنت و وسایل هوشمند مانند تبلت و تلفن همراه استفاده می کنند. این دسترسی وسیع باعث شده تا زمان قابل توجهی را در این فضا سپری کنند. اینترنت با فراهم کردن فضایی برای دسترسی به انواع محتوا، زمینه را برای به خطر انداختن امنیت اخلاقی فرزندانمان ایجاد می کند. در نتیجه والدین باید هوشیاری کامل داشته باشند و بر نحوه استفاده فرزندان از این فضا نظارت صحیح داشته باشند. Google Parental Control یکی از راه‌هایی است که می‌تواند محتوای جستجوی Google را برای کودکان در اینترنت با یک فاکتور ایمنی مناسب محدود کند.

در این مقاله، کنترل‌های والدین گوگل را معرفی می‌کنیم و به گزینه‌هایی که گوگل برای مدیریت رفتار آنلاین فرزندانشان در اختیار والدین قرار می‌دهد، می‌پردازیم. با ما بمان.

چگونه جستجوی گوگل را برای کودکان و نوجوانان محدود کنیم؟

والدین می‌توانند با فعال کردن کنترل‌های والدین Google در فضاهای مجازی که فرزندانشان استفاده می‌کنند، به گشت و گذار در وب با خیال راحت‌تر کمک کنند. در نتیجه کودکان می توانند در این فضا با ریسک کمتری سرگرم شوند و یاد بگیرند. برای این کار می توانید از روش هایی استفاده کنید که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

کنترل‌های والدین Google Chrome را فعال کنید

می توانید محتوای مورد نظر خود را با استفاده از ویژگی جستجوی ایمن Google فیلتر کنید. با فعال کردن جستجوی ایمن گوگل، امکان مواجهه با محتوای غیراخلاقی و خشونت آمیز تا حد زیادی کاهش می یابد.

برای فعال کردن آن، کافی است روی کلمه “setting” در پایین صفحه جستجوی گوگل کلیک کنید.
سپس گزینه تنظیمات جستجو را انتخاب کنید.

در بالای صفحه ای که باز می شود، کادر را فعال کنید تا جستجوی ایمن فعال شود.

blank

در نهایت فراموش نکنید که به انتهای صفحه رفته و گزینه ذخیره را بزنید تا این تنظیمات در مرورگر گوشی یا لپ تاپ کودک ذخیره شود.
توجه داشته باشید که با فعال کردن Google SafeSearch، تنها محتوایی که در این موتور جستجو جستجو می‌کنید فیلتر می‌شود. از طرف دیگر، باید این گزینه را به طور جداگانه در هر یک از مرورگرهایی که استفاده می کنید مانند کروم، فایرفاکس و سایر مرورگرها فعال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا