اخبار تکنولوژی

بزودی منتظر رونمایی گلکسی اس ۲۴ الترا باشید!

به گزارش کافه نیوز سامسونگ در حال آماده شدن برای رونمایی از خانواده S24 خود است و به همین دلیل هر روز شایعات و درز این محصولات در حال افزایش است. به تازگی تصاویر زنده ای از گلکسی اس ۲۴ اولترا در رسانه ها منتشر شده است. در حالی که در این تصاویر شاهد گوشی هوشمندی با صفحه نمایش تخت بودیم، اما یکی از مطلعین ادعا می کند که پرچمدار این خانواده صفحه نمایشی با لبه های تخت خواهد داشت. با نزدیک شدن به تاریخ عرضه این محصول، بالاخره می توانیم با نسخه واقعی آن روبرو شویم.

سامسونگ طبق سنت سال‌های گذشته، سری اس ۲۴ را در ماه ژانویه به صورت رسمی رونمایی خواهد کرد و حالا به گزارش My Smart Price، ظاهرا گواهی NBTC گلکسی اس ۲۴ الترا به تازگی صادر شده و شماره ساخت آن (SM-S928B/DS) نیز مشخص شده است. در این گواهی، پشتیبانی از تکنولوژی ۵G افشا شده و البته صدور این گواهی،‌ نشان از نزدیک شدن بیش از حد به موعد رونمایی دارد.

گواهی NBTC برای محصولاتی که در کشور تایلند مورد استفاده قرار می‌گیرند، الزامی است. به این ترتیب اپراتورهای کشور تایلند خیال‌شان از بابت سازگار بودن دیوایس جدید با خطوط ارتباطی این کشور راحت خواهد بود.

زمانی که صحبت از گلکسی اس ۲۴ الترا به میان می‌آید،‌ شایعات و حرف و حدیث‌ها به بالاترین میزان خود می‌رسد. ما انتظار داریم که گوشی هوشمند یاد شده از نمایشگر ۶.۸ اینچی با حداکثر روشنایی ۲۵۰۰ نیتی برخوردار باشد و احتمالا مانند آیفون ۱۵ پرو و نسخه پرو مکس، شاهد بدنه‌ای از جنس تیتانیوم نیز خواهیم بود.

در حوزه دوربین نیز تغییراتی رخ خواهد داد. به عنوان گزینه تأیید شده، باید از نزول میزان زوم اپتیکال از ۱۰ به ۵ برابر اشاره کنیم. گزارش‌ها حاکی از آن است که سامسونگ، از سنسور IMX854 سونی در این زمینه استفاده خواهد کرد که رزولوشن ۵۰ مگاپیکسل را ارائه می‌کند.

در حوزه دوربین واید، احتمالا شاهد بهبود خواهیم بود و بر اساس شایعات، سامسونگ از سنسور ISOCELL HP2SX 1/1.3 اینچی با رزولوشن ۲۰۰ مگاپیکسل استفاده خواهد کرد که در مقایسه با گلکسی اس ۲۳ الترا، حرف‌های بیشتری برای گفتن خواهد داشت.

در زیر نمایشگر، تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ به عنوان قلب تپنده این گوشی پرچمدار ایفای نقش می‌کند که ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی (برای مدل پایه)، مکمل آن خواهد بود. مسئولیت تأمین توان کلیه قطعات سخت‌افزاری یاد شده بر دوش باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی گذاشته شده است که از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا