اخبار تکنولوژی

فعال سازی ۷ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل ۱۴۰۲

به گزارش کافه نیوز روش فعال سازی اینترنت رایگان ۷ گیگ ایرانسل را شرح داده ایم. اپراتور ایرانسل علاوه بر طرح های تشویقی برای خرید سیم کارت، هدایای مختلفی را برای دیگر مشترکان خود در نظر گرفته است.

امروزه که استفاده از اینترنت مانند استفاده از برق، گاز و آب امری عادی و ضروری شده است، بهتر است با استفاده از کدهای فعالسازی رایگان اینترنت ۷ گیگابایتی ایرانسل در هزینه های اینترنت خود صرفه جویی کنید. در ادامه این مقاله با نحوه فعال سازی اینترنت رایگان ایرانسل آشنا می شویم.

همزمان با نزدیک شدن به آغاز رسمی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری، بسته ۷ گیگابایتی رایگان ایرانسل به ازای هر کد ملی یک بار با تایید ستاد ملی مبارزه با کرونا و ابلاغ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ارائه می شود.

ایرانسل در راستای مسئولیت اجتماعی خود و تلاش برای حفظ سلامت همگان در شرایط کرونا، با ارائه این بسته ضمن تشویق مردم به ماندن در خانه، تلاش می‌کند تا بستر آگاهی لازم را از طریق فضای مجازی فراهم کند.

کلیه مشترکین سیم کارت های ثابت و اعتباری ایرانسل می توانند با مراجعه به صفحه ویژه دریافت این بسته در سایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به نشانی ictgifts.ir نسبت به دریافت بسته هدیه طبق زمان بندی اعلام شده بر اساس دو مورد اخیر ثبت نام کنند. ارقام کد ملی پس از دریافت لیست داوطلبان از وزارت ارتباطات، بسته هدیه فعال می شود و تا یک ماه پس از فعال سازی قابل استفاده است.

لازم به ذکر است که بسته های فعال فعلی شما در رزرو نگهداری می شوند و پس از پایان بسته هدیه، باقیمانده بسته قبلی شما قابل استفاده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا