اخبار تکنولوژی

معرفی برندهای مختلف لپ تاپ استوک در بازار + نکات خرید

پیش از آنکه در مورد لپ تاپ استوک صحبت کنیم بیایید در ابتدا با معنای کلمه استوک آشنا شویم. در فرهنگ لغت استوک به معنای کالایی است که در انبار تولید کننده مانده است و از آن استفاده مکرر نشده است. در ایران بیشتر مردم با واژه استوک آشنایی کامل ندارند و به اشتباه دستگاه های استوک را همانند دستگاه های دست دوم کار کرده و استفاده شده می دانند. اما کالا های استوک کارکرده نیستند و توسط کاربری مورد استفاده قرار نگرفته اند. این دستگاه ها به دلیل برخی از مشکلات فنی به کارخانه باز گردانده می شوند و پس از تعمیر دوباره وارد باز می شوند.

لپ تاپ استوک چیست؟

اکثر مردم با شنیدن واژه لپ تاپ استوک یاد لپ تاپ های از رده خارج شده و دست دوم می افتند در صورتی کالاهای استوک بی ارزش و خراب نیستند. این کالا ها در بیشتر مواقع ارزش خرید بالایی دارند و برای کسانی که بودجه ی کمی دارند، مناسب هستند. در ادامه ی مقاله علاوه بر آن که درباره ی لپ تاپ استوک صحبت می کنیم انواع مدل های این نوع لپ تاپ ها را برای شما توضیح می دهیم تا قبل از خرید آشنایی کامل با آن ها داشته باشید.

در بسیاری از کشور هایی که شرکت های تولید لوازم کامپیوتری وجود دارند به خریداران خود هنگام خرید لپ تاپ فرصت می دهند چند هفته با لپ تاپ خود کار کنند. اگر در این چند هفته مشکلی در لپ تاپ وجود داشت به شرکت برای تعمیر و بازسازی بازگردانده می شود. همچنین در نمایشگاه ها شرکت های تولید کننده برای معرفی محصولات جدید خود تعدادی از دستگاه ها را از حالت آکبند خارج می کنند تا بتوانند به بازدید کنندگان سیستم های جدیدشان را نشان دهند. این سیستم ها پس از اتمام نمایشگاه توسط شرکت به کشور های متقاضی فرستاده می شوند.

اگر می خواهید لپ تاپ استوک تهیه کنید و با رنج قیمتی آن آشنا شوید، پیشنهاد می کنیم حتما به فروشگاه ها و نمایندگی های مجاز جهت تهیه این نوع لپ تاپ ها مراجعه کنید. از جمله معتبرترین این فروشگاه‌ ها، می ‌توان به فروشگاه لپ تابی اشاره کرد. قیمت لپ تاپ های استوک بسته به کیفیت، نوع تکنولوژی و مدل آن ‌ها متفاوت است.

انواع لپ تاپ های استوک

اگر قصد خرید لپ تاپ استوک را دارید پیشنهاد می کنیم به فروشگاه لپ تابی مراجعه کنید. در فروشگاه لپ تابی، شما می‌توانید با هر بودجه ‌ای که دارید لپ تاپ استوک مورد نظر خود را با بهترین کیفیت خریداری کنید. لپ تاپ‌های استوک از نظر کیفیت به دو دسته تقسیم می‌شوند:

لپ تاپ های گرید A

لپ تاپ هایی که جزو این رده بندی هستند کیفیت بسیار بالا و مطلوبی دارند. ویژگی ها، مشخصات ظاهری و قطعات آن ها مانند لپ تاپ های نو است. لپ تاپ های گرید A به دو دسته ی A++ و A+ تقسیم بندی می شوند. لپ تاپ هایی که جزو دسته بندی A++ هستند، لپ تاپ های بسیار با کیفیتی می باشند و سطح آن ها مانند لپ تاپ های کاملا نو است.

لپ تاپ های گرید B

ظاهر این رده مثل رده بندی گروه  A  نیست. ممکن است روی بدنه ی این لپ تاپ ها خط و خش و ترک دیده شود. لپ تاپ استوک گرید B از لحاظ کارایی و نرم افزاری با رده بندی قبلی تفاوتی ندارد و مانند گروه A کارکرد خوبی دارد. توجه داشته باشید بسیاری از خط و خش ها ممکن است حتی دیده نشوند و شما آن ها را نبینید.

همانطور که می دانید برند های مختلفی سیستم و لوازم کامپیوتری تولید می کنند، در ادامه  برخی از برند های لپ تاپ استوک را معرفی می کنیم:

لپ تاپ استوک اچ پی (HP)

شرکت آمریکایی HP از سال ۱۹۳۹ فعالیت خود را در زمینه  های تولید و فروش لپ تاپ، پرینتر و سرور آغاز کرد. این شرکت در شهر پالوآلتو آمریکا توسط دو نفر تاسیس شد. محصولات شرکت اچ پی شامل مدل های EliteBook، ProBook، Pavilion و Envy می ‌شوند. انواع مختلف لپ تاپ ‌های استوک اچ پی مانند EliteBook و ProBook به دلیل کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب در بازار های خاورمیانه به فروش می رسند. همچنین در سایر نقاط جهان هم لپ تاپ های اچ پی محبوبیت خاص خود را دارند. بنابر این، انتخاب و خرید لپ تاپ استوک اچ پی را بین گزینه های مدنظر خود قرار دهید.

انواع لپ تاپ های استوک

لپ تاپ استوک لنوو (Lenovo)

شرکت لنوو در سال ۱۹۸۴ در چین تاسیس شد و به عنوان یکی از شرکت ‌های معتبر در زمینه تولید لپ تاپ شناخته می‌ شود. لپ تاپ ‌های لنوو دارای تنوع زیادی در بحث سخت ‌افزار هستند و از مهمترین سری ‌های آن می‌توان به ThinkPad اشاره کرد که به عنوان استوک در بازار عرضه می ‌شوند.

لپ تاپ استوک دل (Dell)

برند دل یکی از نام ‌های بزرگ و شناخته شده در زمینه تولید و فروش لپ تاپ است.  دل یک شرکت آمریکایی است. لپ تاپ استوک دل از نظر کیفیت و قیمت بسیار مناسب است. مدل‌های Inspiron از محبوب‌ ترین مدل ها بین لپ تاپ استوک دل هستند که می ‌توانید در فروشگاه لپ تابی پیدا کنید. در وبسایت لپ تابی ما مدل Inspiron 13 7000 به شما پیشنهاد می کنیم.

آیا لپ تاپ استوک خریداری کنیم؟

با توجه به ویژگی ‌های مثبت لپ تاپ ‌های استوک، می‌توان به این نتیجه رسید که لپ تاپ استوک به‌ خوبی  گزینه ‌ی مناسبی برای خرید است، البته اگر خرید شما با دقت و از فروشگاه معتبر انجام شود. پیشنهاد می ‌شود قبل از خرید لپ تاپ استوک با مشاوران ما در لپ تابی مشورت کنید تا بهترین مدل لپ تاپ را با توجه به بودجه و نیاز خود انتخاب کنید.

لپ تاپ استوک از کجا خریداری کنیم؟

در صورتی که به دنبال برندی با سابقه در زمینه بازاریابی و فروش لپ تاپ‌ های استوک در ایران هستید، می‌ توانیم به شما فروشگاه لپ تابی را پیشنهاد کنیم. فروشگاه لپ تابی بیش از پانزده سال در زمینه آی ‌تی و فروش انواع سخت ‌افزار و لپ تاپ ‌های استوک فعالیت دارد. این فروشگاه به عنوان یکی از بهترین مراکز فروش لپ تاپ استوک شناخته می ‌شود. فروشگاه لپ تابی سعی دارد با عرضه محصولات با کیفیت و ارائه خدمات پس از فروش، رضایت مشتریان را پس از خرید جلب کند. همچنین مهمترین انگیزه فروشگاه لپ تابی، رضایت از خرید یک کالای استوک و داشتن آرامش خاطر برای پشتیبانی و خدمات پس از فروش است.

مزایای لپ تاپ های استوک

لپ تاپ های استوک مانند سایر محصولات مزایا و معایبی دارد که در ادامه  به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

  • قیمت مناسب و داشتن عملکرد عالی مانند مدل های نو موجود در بازار.
  • داشتن دسته بندی ها و مدل های مختلف با رنج قیمتی متفاوت.
  • داشتن قدرت بالا و همچنین استفاده از تجهیزات با کیفیت در ساخت آن.

به طور کلی لپ تاپ های استوک با توجه به قیمت‌شان گزینه مناسبی برای خریداران است. بهتر است قبل از خرید حتما نیاز ها و ویژگی های مد نظرتان را در نظر بگیرید و از فروشگاه های معتبر دستگاه را خریداری کنید تا خرید خوبی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا