اخبار تکنولوژی

در پنل پشتی رد مجیک ۹ پرو هیچ برآمدگی دوربینی وجود نخواهد داشت

به گزارش کافه نیوز همانطور که می‌دانیم، گوشی گیمینگ جدید نوبیا موسوم به رد مجیک ۹ پرو در تاریخ۲۳ نوامبر مصادف با ۲ آذر معرفی خواهد شد. در این راستا، برند نوبیا از امروز و به طور رسمی شروع به انتشار تیزرهای گوشی مخصوص بازی خود کرده است. نخستین تیزر رد مجیک ۹ پرو طراحی آن را از کنار نشان می‌دهد.

با توجه آن چه در این تیزر می‌بینیم، رد مجیک ۹ پرو ظاهرا از لبه‌های تخت بهره خواهد برد و خبری از نمایشگر با لبه‌های خمیده نخواهد بود. البته ویژگی مهم‌تر این گوشی مربوط به پنل پشتی آن می‌شود چرا که به نظر می‌رسد در پشت دستگاه هیچ برآمدگی دوربینی وجود نخواهد داشت. قبلا نیز برند نوبیا اشاره کرده بود که رد مجیک ۹ پرو با تغییرات قابل توجهی در زمینه طراحی همراه می‌شود.

متاسفانه در حال حاضر، جزئیات فنی دوربین‌های رد مجیک ۹ پرو مشخص نیست. با این وجود، نباید از یک گوشی مخصوص بازی انتظار سیستم دوربین قدرتمند داشته باشیم. طبق گفته افشاگر برجسته چینی به نام Digital Chat Station، رد مجیک ۹ پرو از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی GN5 سامسونگ با اندازه ۱/۱٫۵۷ اینچی و لرزشگیر اپتیکال بهره خواهد برد. به علاوه، لنز فوق عریض نیز از سنسور JN1 سامسونگ با رزولوشن ۵۰ مگاپیکسلی و اندازه پیکسلی ۰٫۶۴ میکرومتری استفاده خواهد کرد.

شایان ذکر است که در بدنه رد مجیک ۹ پرو خروجی فن نیز دیده می‌شود که برای چندین نسل در گوشی‌های خانواده رد مجیک حضور داشته است. گوشی جدید نوبیا به سیستم خنک‌کننده ICE مجهز خواهد شد که باعث می‌شود عملکرد دستگاه بهبود قابل توجهی پیدا کند.

در نهایت باید اشاره کرد که تا به امروز، همه شایعات پیرامون رد مجیک ۹ پرو بوده و هنوز هیچ گزارشی درباره نسخه استاندارد آن وجود ندارد. حتی برند نوبیا نیز هیچ اطلاعاتی درباره گوشی احتمالی رد مجیک ۹ به اشتراک نگذاشته است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا