اخبار تکنولوژی

افشاگری‌های تازه در مورد اندروید ۱۴

خبر آنلاین: یادتان هست زمانی که اندروید ویجت های صفحه قفل داشت؟ خب، اندروید ۱۴ ممکن است مانند گذشته شاهد بازگشت ویجت ها باشد.

به نظر می رسد گوگل در حال کار بر روی بازگرداندن ویجت ها به صفحه قفل است. با این حال، از آنجایی که این مورد در آخرین نسخه بتا اندروید ۱۴ لیست شده برای پیکسل ها دیده می شود، می تواند به یک ویژگی انحصاری پیکسل تبدیل شود.

اگرچه شواهد کمی وجود دارد، اما منطقی است. گوگل از زمانی که اپل ویجت های خود را در صفحه قفل iOS در سال گذشته پیاده سازی کرد، این ویژگی را بازگرداند.

افشاگری‌های تازه در مورد اندروید ۱۴

علاوه بر ویژگی جدید فرضی، آخرین نسخه بتا به شما امکان می دهد میانبرهای صفحه قفل، یعنی آنهایی که در گوشه سمت چپ و راست پایین صفحه نمایش قرار دارند را تغییر دهید. این ویژگی در تلفن های پیکسل مشاهده شد، بنابراین ما هنوز نمی دانیم که آیا سایر گوشی های اندروید ۱۴ آن را دریافت خواهند کرد یا خیر.

بنابراین اکنون، به جای میانبرهای پیش‌فرض، می‌توانید از میان طیف گسترده‌ای از برنامه‌ها و اقدامات انتخاب کنید. می‌توانید یک برنامه دوربین، یک کلید «مزاحم نشوید»، یک چراغ قوه، یک برنامه Google Home، یک گزینه بی‌صدا، یک اسکنر کد QR، یک کیف پول یا ویدیوی فوری داشته باشید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به منوی Wallpaper & style در تنظیمات بروید، Lock screen را انتخاب کنید و زیر منوی Shortcuts را پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا