اخبار تکنولوژی

چگونه می توان از اپل موزیک استفاده کرد؟

اگر در مورد عملکرد برنامه Apple Music سوالی دارید، می توانید پاسخ های خود را در این مقاله بیابید. در این مقاله نحوه استفاده از Apple Music را یاد می گیریم. با ما همراه باشید.

Apple Music یکی از برنامه های انحصاری در محصولات iOS اپل است که عملکردها و ویژگی های مختلفی را در اختیار کاربران دستگاه های اپل قرار می دهد. درست است که وجود برخی محدودیت ها باعث استفاده درست و بهینه از این سرویس استریم Apple Music نمی شود، با این حال برنامه Apple Music نقش مهم و تاثیرگذار خود را از دست نمی دهد. اگر می خواهید در مورد قابلیت ها و ویژگی های این اپلیکیشن کاربردی بیشتر بدانید، حتما این مقاله را تا انتها بخوانید.

استفاده از Apple Music

این مقاله نحوه استفاده از برنامه Apple Music را آموزش می‌دهد و برخی از ویژگی‌های اصلی آن را شرح می‌دهد. اما هدف ما در این مقاله معرفی ویژگی های این اپلیکیشن نیست، بلکه قصد داریم نحوه استفاده از آن را در آیفون و آیپد اپل توضیح دهیم.

اگر علاقه مند به خرید اپل موزیک اصل آمریکا با قیمت ارزان هستید می توانید به سایت پرمی شاپ مراجعه کنید.

نحوه استفاده از برنامه Apple Music و انتقال موسیقی به iPhone یا iPad

ابتدا شما را با خرید و پخش موسیقی در iPhone یا iPad خود آشنا می کنیم. چهار روش مختلف برای انجام این کار وجود دارد مانند:

  • اولین راه برای خرید موسیقی از فروشگاه iTunes این است: فروشگاه iTunes یک برنامه جداگانه است که می توانید مستقیماً برای iPhone استفاده کنید یا موسیقی را در iPad خود خریداری کنید. متاسفانه، استفاده از این برنامه در شرایط عادی برای ما امکان پذیر نیست.
  • روش دیگر ارسال فایل های موسیقی از برنامه iTunes در رایانه به آیفون است: تقریباً همه ما از این روش استفاده می کنیم. برای این کار کافیست برنامه iTunes را روی کامپیوتر یا لپ تاپ خود نصب کنید و سپس آیفون یا آیپد خود را به آن متصل کنید. در iTunes، موسیقی موجود در رایانه یا لپ تاپ خود را انتخاب کنید و سپس با استفاده از گزینه Sync Music، این موسیقی را به iPhone یا iPad خود ارسال کنید.
  • روش بعدی استفاده از iTunes Match است: این سرویس راه دیگری برای انتقال موسیقی به آیفون و آیپد اپل است. اما برای استفاده از آن باید هزینه پرداخت کنید. در واقع، iTunes Match به طور کامل موسیقی ذخیره شده در مک بوک، برنامه iTunes Store و موسیقی آپلود شده در iCloud را همگام می کند. سپس می توانید آنها را با استفاده از iPhone یا iPad خود اجرا یا دانلود کنید.

آخرین راه استفاده از کتابخانه موسیقی iCloud است (کتابخانه موسیقی iCloud): این سرویس iCloud مشابه سرویس iTunes Match است. ، اما این بخشی از برنامه Apple Music است. با کمک این سرویس، موسیقی مک بوک در فروشگاه iTunes بهینه شده است و می توان آن را پخش کرد.

چهار روش بالا که اپل موسیقی را به iPhone و iPad منتقل می کند توجه به این نکته ضروری است که می توانید از روش های دیگری مانند اشتراک گذاری در خانه یا برنامه های ثانویه مانند AnyTrans نیز استفاده کنید.با وجود این موارد، باید بگوییم که استفاده از iTunes بهترین و رایج ترین راه برای تبادل و انتقال موسیقی بین آیفون و کامپیوتر یا لپ تاپ است.

نحوه انتقال موسیقی به آیفون

در این قسمت از مقاله با نحوه انتقال موسیقی به آیفون آشنا می شوید. اکنون نحوه عملکرد برنامه Apple Music را توضیح خواهم داد. برنامه Apple Music در صفحه اصلی آیفون شما قرار دارد. پس از اجرای این برنامه با دو رویکرد متفاوت مواجه خواهید شد:

  • پخش موسیقی ذخیره شده در حافظه داخلی آیفون
  • فروشگاه iTunes در حال پخش موسیقی است

همچنین، هنگام اجرای برنامه Apple Music، احتمالاً با صفحه خرید اشتراک آن روبرو خواهید شد.

در صورت خرید اشتراک Apple Music، می‌توانید به رایگان به تمام موسیقی iTunes گوش دهید. می توانید از یک اشتراک رایگان و ۳ ماهه Apple Music استفاده کنید. اپل این اشتراک را به شما هدیه می دهد. برای فعال کردن این اشتراک، باید گزینه Start a trial trial free سه ماهه را انتخاب کنید. اگر این گزینه را نمی بینید، Open Settings را انتخاب کنید و سپس به Music and Shows Apple Music بروید. اگر نمی توانید این گزینه را ببینید، احتمالاً باید سیستم عامل iOS خود را در iPhone یا iPad خود به روز کنید.

نحوه کار با Apple Music

به طور کلی، استفاده از برنامه Apple Music چندان پیچیده نیست. هنگام پخش موسیقی، برنامه هیچ تفاوتی با سایر برنامه های پخش موسیقی موجود ندارد. در ادامه مقاله نحوه کنترل پخش موسیقی با استفاده از برنامه Apple Music را توضیح خواهم داد. اگر در مورد آنچه تاکنون توضیح داده شده سوالی دارید، با کارشناسان ما تماس بگیرید و از آنها برای راهنمایی بیشتر بخواهید.

چگونه پخش موسیقی را از طریق Apple Music کنترل کنیم؟

من اشاره کردم که استفاده از Apple Music اصلاً پیچیده نیست. برای استفاده از این برنامه مراحل زیر را انجام دهید:

  • موسیقی را که می‌خواهید لمس کرده و پخش کنید.
  • در این صورت پنجره ای با عنوان Now Being Played در مقابل شما باز می شود.
  • دکمه های مربوط به پخش موسیقی (پخش)، توقف پخش موسیقی (توقف)، حرکت به جلو (به جلو) و رفتن به عقب (به عقب) واضح هستند.
  • لغزنده در بالای صفحه و زیر جلد موسیقی، موسیقی در حال پخش را نشان می‌دهد.
  • لغزنده‌های واقع در پایین دکمه‌های Play و Stop مربوط به تنظیم میزان صدای پخش است.
  • همان لغزنده عرشه بی سیم، که در زیر نوار لغزنده صدا قرار دارد، به ویژگی AirPlay مربوط می شود. با استفاده از این قابلیت می توانید آیفون خود را به تلویزیون، اسپیکر بلوتوث و دستگاه های مشابه متصل کرده و از آن برای پخش آهنگ های مورد علاقه خود استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه توصیه می کنیم مقاله «نحوه استفاده از عملکرد AirPlay اپل و اتصال آیفون به تلویزیون» را مطالعه کنید.
  • آیکون سه نقطه که در سمت راست و زیر نوار لغزنده صدا قرار دارد، منویی با گزینه‌هایی مانند افزودن موسیقی در حال پخش به لیست پخش، ایجاد ایستگاه‌ها بر اساس آهنگ و فرض اینکه جستجوی متن نیز ادامه دارد، ظاهر می‌شود. شامل است.
  • همچنین، می‌توانید آهنگ‌هایی را که در حال حاضر پخش می‌شوند بپسندید یا نپسندید و بنابراین به بهبود عملکرد برگه پیشنهادات برنامه Apple Music (برای شما) کمک کنید.
  • دو آیکون قرمز رنگ در پایین صفحه وجود دارد که به ترتیب پخش موسیقی را تکرار می‌کند و از سمت راست پخش می‌کند.

اما هنگام پخش موسیقی از طریق برنامه Apple Music میتوانید کارهای بیشتری انجام دهید. این بدان معناست که می توانید از برنامه Apple Music خارج شوید و کارهای دیگری را بدون تداخل با موسیقی مورد علاقه خود انجام دهید. گزینه های این منو مشابه سایر گزینه های رابط کاربری Apple Music است. بنابراین نیازی به توضیح اضافی در این زمینه نیست.

blank

نتیجه گیری

در این مقاله نحوه استفاده از برنامه Apple Music در iPhone و Apple iPad را یاد گرفتیم. به خاطر داشته باشید که برای پخش موسیقی لازم نیست به برنامه Apple Music محدود شوید و می توانید از برنامه های دیگر نیز استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا