اخبار تکنولوژی

گلکسی تب A9 با تراشه هلیو G99 در گیک‌بنچ رؤیت شد

گلکسی تب A9 دارای تراشه Helio G99، سیستم عامل اندروید ۱۳ به طور پیش فرض و ۴ گیگابایت رم است.

سامسونگ به زودی سری تبلت های گلکسی تب A9 را شامل مدل های استاندارد و پلاس معرفی خواهد کرد. اکنون در آستانه عرضه رسمی، شاهد حضور مدل استاندارد در بنچمارک Geekbench هستیم که برخی از مشخصات آن را فاش می کند.

Galaxy Tab A9 در بنچمارک Geekbench

تبلت جدید سامسونگ در بنچمارک Geekbench مشاهده شده است که گزارش می دهد به یک تراشه هشت هسته ای با حداکثر فرکانس ۲٫۲۰ گیگاهرتز مجهز شده است. این هسته ها در دو خوشه قرار گرفته اند که یکی از آنها دارای ۶ هسته با فرکانس ۲٫۰ گیگاهرتز و دیگری دارای ۲ هسته با کلاک ۲٫۲۰ گیگاهرتز است.

این تراشه همچنین از پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2 استفاده می کند. با توجه به مشخصات این تراشه به احتمال زیاد با Mediatek Helio G99 روبرو هستیم. البته پیش از این نیز شایعات به این موضوع اشاره کرده بودند.

Galaxy Tab A9 در بنچمارک Geekbench

از دیگر مشخصاتی که Geekbench برای گلکسی تب A9 فاش می کند، می توان به سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۳ و ۴ گیگابایت رم اشاره کرد. این دستگاه در بخش تک هسته ای و چند هسته ای Geekbench به ترتیب ۷۳۵ و ۱۷۶۶ امتیاز کسب کرد.

طبق تاییدیه BIS، تبلت آینده سامسونگ به باتری ۵۱۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد شد که از شارژ سریع ۱۵ واتی پشتیبانی می کند. گلکسی تب A9 نیز اخیرا با شماره مدل SM-X110 بر روی پلتفرم TDRA مشاهده شد.

در حال حاضر نمی دانیم که سامسونگ چه زمانی تبلت های خانواده گلکسی تب A9 را معرفی می کند، اما انتظار داریم این محصولات در سال جاری معرفی شوند. کره ای ها علاوه بر این تبلت ها روی نسل جدید تبلت های سری FE نیز کار می کنند. بنابراین باید منتظر ماند و دید که سامسونگ در اواخر سال جاری چه برنامه ای برای تبلت های خود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا