اخبار تکنولوژی

معرفی پرفروش ترین نرم افزار حسابداری ایران برای بازار کار

امروزه با توجه قوانین جدید مالیاتی و مکانیزه شدن فروشگاه ها و کسب و کار ها توجه به بخش حسابداری بسیار زیاد شده و تبدیل به بخش بزرگی در مدیریت و کنترل کسب و کار ها شده است. این موضوع توجه کارجویان و افراد زیادی که به دنبال ورود به بازار هستند را به خود جلب کرده است. حسابداری شغلی با درآمد مناسب و شرایط کاری خوب است اما یادگیری و ورود به این بازار کار به این آسانی نیست و اکثر افراد اصلا نمی دانند باید از کجا شروع کنند خیلی از آنها دانش آموخته رشته حسابداری هستند ولی کار با هیچ نرم افزار حسابداری را بلد نیستن و نمی توانند وارد بازار کار شوند.

پیشنهاد ما به شما نرم افزار حسابداری هلو است این نرم افزار امروزه بالای یک میلیون کاربر فعال در ایران دارد و پر فروش ترین نرم افزار حسابداری ایران می باشد اکثر کسب و کار های کوچک و بزرگ از نرم افزار هلو استفاده میکند.

نرم افزار حسابداری هلو

دلیل این استقبال از هلو و رسیدن به ای تعداد کاربر فعال، فضای کاربری بسیار آسان نرم افزار هلو می باشد حتی اگر شما دانش حسابداری زیادی ندارید به راحتی می توانید با کمی آموزش و گذراندن دوره های نرم افزار و کمی تمرین کار با نرم افزار حسابداری هلو را یاد بگیرید.

اگر به دنبال یادگیری هلو هستین میتوانید به آموزش نرم افزار هلو در فروشگاه ویراکام سر بزنید در ویراکام میتوانید به صورت صفر تا صد حسابداری با هلو را یاد بگیرید.

هلو جزو اولین نرم افزار های حسابداری ایران می باشد و از همان اول سیاست این شرکت بر این اساس بوده که کاربر ها با راحت ترین و سریع ترین روش بتوانند فرایند حسابداری مجموعه خودشون رو پیش ببرند البته این نرم افزار از نظر دقت و قابلیت هایی که در اختیار شما قرار می دهد هم بسیار عالی کار کرده و شما میتوانید با کمترین خطای ممکن محاسبات خود را انجام داده و یا از قابلیت هایی مانند عملیات تولید استفاده کنید.

نرم افزار های هلو در نسخه های مختلفی عرضه می شود که دارای دسته بندی های فروشگاهی که برای انواع سوپر مارکت و خرده فروشی و … طراحی شده است، شرکتی که برای شرکت های بازرگانی و خدماتی طراحی شده ، تولیدی که برای انواع کارگاه ها و کارخانه ها طراحی شده و دارای قابلیت تولید می باشد و شما تنها کافیست فرمول و مقدار مواد اولیه را به ان بدهید تا تمامی محاسبات قیمت تمام شده قیمت مواد اولیه پرتی و … را به شما تحویل بدهد.

یکی دیگر از سیاست های نرم افزار هلو که در سال های اخیر تمرکز زیادی روی آن گذاشته شده شخصی سازی و بهینه سازی نرم افزار برای اصناف و مشاغل مختلف است شما با هر شغلی می توانید نسخه مخصوص به خودتون رو تهیه کنید تا هم قیمت کمتری بپردازید و هم قابلیت های و خصوصیات بهینه شده برای کسب و کار خود را داشته باشید هلو بیش از ۱۵۰ نسخه مختلف برای مشاغل و اصناف طراحی کرده است مانند:

نسخه مخصوص کامپیوتر و دیجیتال که دارای قابلیت ثبت نوع و مهلت گارانتی ، سیستم پذیرش و تعمیرات و… در کالا ، ثبت نوع و مشخصات ریز سیستم ها در فاکتور و بسیاری قابلیت دیگر.

نسخه مخصوص داروخانه ها دارای قابلیت ثبت بیمه و معرفی انواع بیمه ها همراه با مشخصات پرداخت مخصوص به آن ، فاکتور مخصوص به نسخه پیچی،گزارش گیری بهینه شده با قابلیت گزارش گیری از تاریخ انقضاء دارو، گزارش فاکتور های بیمه همراه با مشخصات کامل نوع بیمه ، شماره بیمه و …

نسخه مخصوص پوشاک با قابلیت تعیین ویژگی کالا مانند رنگ ، سایز و … و امکان گزارش گیری با استفاده از هر ویژگی

همچنین با توجه به قانون جدید مالیاتی نیاز به اتصال به سامانه مودیان مالیاتی این قابلیت به صورت کاملا رایگان در نرم افزار حسابداری هلو گنجانده شده است و تمامی نسخه از ساده ترین تا پیشرفته ترین به راحتی به سامانه مودیان مالیاتی متصل می شوند.

اگر به دنبال خرید یک نرم افزار حسابداری هستید یا به دنبال ورود به بازار کار حسابداری هستید نرم افزار هلو یکی از بهترین گزینه ها برای شما است.

‫3 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا