اخبار تکنولوژی

روش غير فعال كردن آنتي ويروس eset در ویندوز ۷

روش غير فعال كردن آنتي ويروس eset در ویندوز ۷

یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین نرم افزارهای امنیت سایبری متعلق به شرکت نرم افزاری ESET می باشد که مقر آن در جمهوری اسلواکی است و در سال ۱۹۹۲ تاسیس شده است و در حال حاضر این شرکت محصولات مختلفی را در زمینه امنیت سایبری عرضه می کند که ESET NOD از جمله آنها می باشد. آنتی ویروس ۳۲ یکی از قدیمی ترین هاست و طرفداران زیادی در سرتاسر دنیا دارد، بنابراین در اکثر رتبه بندی ها در بین ۱۰ برنامه برتر آنتی ویروس قرار دارد.

روند توسعه نرم افزارهای امنیتی و آنتی ویروس مطابق با پیشرفت تکنولوژی گام به گام در حال پیشرفت است و امروزه با گسترش استفاده از اینترنت انواع نرم افزارهای امنیتی برای کار بر اساس رفتار کاربران ارائه شده است. دلیل آن البته افزایش سطح دسترسی به اینترنت بود. اما ESET سه دسته محصول شامل Premium Security، Advanced Security و Essential Security را برای کاربران سیستم خانگی ارائه کرده است و آنتی ویروس ESET NOD332 در دسته اخیر قرار دارد و به عنوان نسخه پایه این برنامه های امنیتی شناخته می شود.

تفاوت این نسخه ها در نوع امنیت ایجاد شده است. به عنوان مثال، در نسخه پریمیوم، امکانات بیشتری ارائه می شود، علاوه بر ویروس یابی، تصاویر نیز رمزگذاری می شوند تا کسی نتواند به آنها دسترسی داشته باشد یا حتی صفحات وب که از طریق مرورگر بارگذاری می شوند بررسی می شوند تا در صورت وجود به کاربر هشدار داده شود. کدهای مخرب و بارگیری نمی شود ESET NOD32 Antivirus، با این حال، بر روی عملیات سیستم عامل تمرکز می کند.

به طور کلی مکانیسم و ​​رابط کاربری برنامه های ESET تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند. در نتیجه روش غیرفعال کردن آنتی ویروس ESET در آنها یکسان است. بد نیست بدانید که امکان استفاده رایگان با لایسنس های آزمایشی به مدت ۳۰ روز وجود دارد و با تغییر نوع لایسنس قابلیت های آن تغییر می کند.

غیر فعال کردن آنتی ویروس نود ۳۲ ورژن ۱۱

۱- در مرحله اول غیرفعال کردن آنتی ویروس نود ۳۲ نسخه ۱۱; ابتدا با کلیک بر روی آیکون آنتی ویروس وارد نرم افزار شوید.

۲- سپس مطابق تصویر به تنظیمات setup رفته و سپس گزینه PC Security را انتخاب کنید.

blank

۳- سپس بر روی گزینه Pause Antivirus and Antispyware Protection کلیک کنید.

blank

۴- در مرحله آخر مدت زمان غیرفعال ماندن آنتی ویروس را انتخاب کنید و سپس برای تایید و غیرفعال شدن نهایی گزینه Apply را بزنید.

blank

۵- پس از انجام مراحل بالا مشاهده می کنید که آیکون قرمز رنگ و آنتی ویروس شما غیر فعال است. اما باید در نظر داشته باشید که پس از اتمام کار، باید برنامه آنتی ویروس را فعال کنید و برای این کار فقط نرم افزار را باز کرده و روی Enable Protection کلیک کنید. در نهایت خواهید دید که نماد نرم افزار سبز شده است.

blank

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا