اخبار تکنولوژی

برگرداندن اکانت حذف شده اینستاگرام با شماره تلفن

اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین پلتفرم‌های مجازی تلفن همراه است که برای تعامل با دوستان، خانواده و حتی افراد از سراسر جهان استفاده می‌شود. این شبکه اجتماعی همچنین به عنوان ابزاری برای ارتقا و توسعه کسب و کار بسیار محبوب است. اما به دلیل الگوریتم های امنیتی شرکت متا، گاهی اوقات ممکن است به دلایل مختلفی نتوانید به اکانت اینستاگرام خود دسترسی پیدا کنید. در اینجا آموزش بازیابی اکانت اینستاگرام و صفحه به کمک شما خواهد آمد. پس با ما همراه باشید تا نحوه بازیابی صفحه اینستاگرام را بیاموزیم.

بازیابی اکانت اینستاگرام با نام کاربری

برای بازیابی صفحه اینستاگرام با نام کاربری، حداقل به یکی از گزینه های ایمیل یا شماره تلفن نیاز دارید. طبیعتا برای ثبت نام در اینستاگرام باید یکی یا هر دو را ثبت نام کرده باشید. با استفاده از این گزینه ها می توانید با گرفتن لینک از اینستاگرام یک رمز عبور جدید برای خود ایجاد کنید.

بازیابی اکانت اینستاگرام با شماره موبایل

برای آپلود صفحه اینستاگرام با شماره تلفن، باید از قبل شماره موبایل خود را هنگام ثبت نام وارد کرده باشید. شماره موبایل یک گزینه مفید برای افرادی است که به ایمیل خود دسترسی ندارند یا رمز عبور خود را به خاطر نمی آورند.

برای بازگردانی صفحه اینستاگرام با شماره موبایل ابتدا وارد اکانت اینستاگرام شوید و روی گزینه Get login help ضربه بزنید. برای ارسال پیامک گزینه Send SMS را انتخاب کنید. شماره موبایل ثبت شده خود را بدون صفر اول در فیلد وارد کنید. پیامک را باز کنید و روی لینک موجود در آن کلیک کنید. در این صفحه دو کادر را مشاهده خواهید کرد. رمز جدید را در هر دو وارد کنید. گزینه Reset Password را انتخاب کنید. با انجام این مراحل می توانید با نام کاربری قبلی و رمز عبور جدید وارد اکانت اینستاگرام شوید.

بازیابی صفحه اینستاگرام از طریق گوگل

اگر اکانت اینستاگرام شما با اکانت گوگل آیفون شما سینک شده است، می توانید از این روش استفاده کنید. از قسمت تنظیمات وارد اکانت گوگل خود شوید و پسورد اینستاگرام خود را پیدا کنید.

ابتدا روی Manage your Google Account ضربه بزنید و Security را انتخاب کنید. Password Manager شامل تمام رمزهای عبور ذخیره شده است. برای دیدن این پسوردها روی نماد چشم ضربه بزنید. برای رمز عبور اینستاگرام، کلمه Instagram را در جستجو تایپ کرده و enter را فشار دهید. سپس با وارد کردن رمز عبور گوشی یا با استفاده از حسگر اثر انگشت هویت خود را تأیید کنید.

اگر نتوانستید حساب خود را با همه روش ها بازیابی کنید، هنوز یک فرصت دیگر دارید. نرم افزارهای زیادی برای بازیابی رمز عبور شما وجود دارد. به عنوان مثال، می توانید رمز عبور خود را با استفاده از PDF Password Recovery Pro حدس بزنید.

بازیابی صفحه اینستاگرام با ایمیل

بازیابی صفحه اینستاگرام

اگر رمز عبور خود را فراموش کردید، می توانید اینستاگرام را با استفاده از ایمیل خود بازیابی کنید. شما فقط باید به ایمیل و رمز عبور خود دسترسی داشته باشید. برای بازیابی حساب خود از طریق ایمیل، کافی است در صفحه اصلی و هنگام ورود به سیستم، روی دریافت کمک برای ورود به سیستم کلیک کنید. سپس در قسمت اول فرم باز شده، نام کاربری، ایمیل و شماره تلفن خود را وارد کنید. سپس روی Send Email کلیک کنید و Ok را بزنید. در این مرحله اینستاگرام یک لینک بازنشانی رمز عبور حساب شما را به ایمیل ثبت شده ارسال می کند.

پس از انجام این مراحل، به طور موقت از اپلیکیشن اینستاگرام خارج شده و ایمیل اینستاگرام خود را باز کنید. ایمیل ارسال شده توسط تیم اینستاگرام را در صندوق ورودی خود جستجو کنید. اگر آن را در صندوق ورودی خود نمی بینید، لطفاً به اسپم مراجعه کنید. در آن ایمیل، روی پیوند آبی رنگ Reset your password کلیک کنید. با کلیک بر روی این لینک از طریق مرورگر داخلی ایمیل وارد محیط اینستاگرام می شوید. در قسمت باز شده Enter New Password، رمز عبور جدید را وارد کرده و دکمه reset password را فشار دهید.

در نهایت با پیغام تایید مواجه می شوید و با زدن Save password می توانید رمز جدید را در گوشی خود ذخیره کنید. در نهایت می توانید با نام کاربری و رمز عبور جدید وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوید.

بازیابی صفحه هک شده اینستاگرام

گاهی اوقات اکانت اینستاگرام برخی از کاربران هک می شود. در این موارد باید در اسرع وقت اقدام کنید. زیرا اگر هکر ایمیل یا شماره موبایل را تغییر ندهد، می توانید هک را بازیابی و رفع کنید. با استفاده از روش بازنشانی رمز عبور ایمیل، رمز عبور خود را مجدداً مطابق دستورالعمل های قبلی تغییر دهید. برای امنیت بیشتر، رمز عبور ایمیل خود را تغییر دهید و روش تایید دو مرحله ای اینستاگرام را فعال کنید.

اگر آدرس ایمیل صفحه اینستاگرام توسط هکر تغییر کرده است، Get help signing in را انتخاب کرده و نام کاربری را وارد کنید. پس از وارد کردن نام کاربری، روی گزینه ?Need more help ضربه بزنید تا صفحه گزارش باز شود. آدرس ایمیل را در فیلد اول وارد کنید. در قسمت دوم اختیاری می توانید آدرس ایمیل دیگری را وارد کنید.

اگر صفحه شما خصوصی است و عکس های خصوصی دارید، حساب های شخصی با عکس های من را انتخاب کنید. برای یک صفحه شخصی بدون عکس، حساب های شخصی بدون عکس های من را انتخاب کنید. برای صفحه کسب و کار و برند یا شرکت، گزینه Company or brand account را انتخاب کنید. در مرحله بعد گزینه My account was hacked را انتخاب کرده و گزینه send request را بزنید.

اگر مراحل را به درستی دنبال کرده باشید، یک پیام تایید را مشاهده خواهید کرد. به دلیل تغییر در سیاست های اینستاگرام، ممکن است متن این پیام برای همه کاربران یکسان نباشد. این پیام ممکن است به شما پیوندی برای بازنشانی رمز عبور بدهد یا به شما بگوید چند روز صبر کنید. در مقاله ای با عنوان چگونه از اینستاگرام در برابر هک محافظت کنیم؟ ما به طور کامل یاد گرفتیم که چگونه از هک اینستاگرام جلوگیری کنیم.

بازیابی صفحه حذف شده اینستاگرام

بازیابی صفحه اینستاگرام

تمام روش های ذکر شده در صورتی امکان پذیر است که اکانت خود را برای همیشه حذف نکرده باشید. اگر صفحه اینستاگرام خود را برای همیشه حذف کرده باشید، امکان بازیابی یا حتی استفاده از نام کاربری قبلی شما وجود ندارد. اما اگر به دلایل دیگر نمی توانید به حساب خود دسترسی پیدا کنید، می توانید روش های بازیابی ذکر شده را امتحان کنید.

البته ممکن است به عنوان یک کاربر اینستاگرام به طور موقت اکانت اینستاگرام خود را غیرفعال کرده باشید. برای بازیابی اکانت حذف شده اینستاگرام، کافی است طبق معمول با نام کاربری و رمز عبور خود وارد شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا