اخبار تکنولوژی

تاریخ رونمایی از بزرگترین تبلت تاریخ هواوی مشخص شد

هواوی رسما تایید کرد که MatePad Pro 13.2 در تاریخ ۳ سپتامبر در چین عرضه می شود.

هواوی رسما تایید کرد که MatePad Pro 13.2 در تاریخ ۳ سپتامبر در چین عرضه می شود. این تبلت با صفحه نمایش ۱۳٫۲ اینچی بزرگترین تبلت تاریخ هواوی به حساب می آید.

Matepad Pro 13.2 همانطور که از نامش پیداست از صفحه نمایش ۱۳٫۲ اینچی بهره می برد و باید دید آیا کاربران از دستگاهی با چنین صفحه نمایشی از هواوی استقبال خواهند کرد یا خیر.

مشخصات کلیدی تبلت جدید Huawei Matepad Pro 13.2

پوستر رسمی Huawei MatePad Pro 13.2 حاکی از آن است که باید منتظر دستگاهی باریک و سبک با قاب بسیار نازک در اطراف نمایشگر باشیم. انتظار می رود این تبلت با صفحه نمایش بزرگتر از نسبت صفحه نمایش به بدنه عالی بهره مند شود و بتواند استاندارد جدیدی را در این گروه از محصولات هوآوی ایجاد کند.

بریدگی بالای نمایشگر نشان می‌دهد که MatePad Pro 13.2 احتمالاً از دوربین دوگانه به همراه برخی ویژگی‌های سه بعدی مانند تشخیص چهره سه بعدی و پشتیبانی از حرکات برای فعال کردن هدست استفاده می‌کند. Huawei MatePad Pro 13.2 احتمالاً به چیپست Kirin 9000s مجهز خواهد شد که در میت ۶۰ پرو و ​​گوشی تاشو میت X5 نیز استفاده شده است.

لوگوی NearLink StarLight بر روی پلاکارد دستگاه نشان می دهد که MatePad Pro 13.2 ظاهراً به فناوری اتصال StarLight مجهز خواهد شد که یک فناوری بی سیم با برد کوتاه اخیراً معرفی شده است که قدرت بلوتوث و وای فای را ترکیب می کند. از مزایای آن می توان به ۶۰ درصد مصرف انرژی کمتر، ۶ برابر سرعت بیشتر و پشتیبانی از اتصالات شبکه بیشتر نسبت به اتصالات بی سیم سنتی اشاره کرد.

همچنین به نظر می رسد تبلت جدید به لطف فناوری اتصال StarLight از یک قلم جدید با تأخیر کمتر پشتیبانی می کند و تجربه نوشتن با آن با استفاده از کاغذ و خودکار فیزیکی قابل مقایسه است. در عین حال عمر باتری را حفظ می کند. گفته می‌شود Huawei MatePad Pro 13.2 از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، این تبلت ممکن است دارای تنظیمات دوربین دوگانه با لنز فوق عریض در پنل پشتی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا