اخبار تکنولوژی

چطور آیفون‌تان را برای بروزرسانی iOS 17 آماده کنید | کدام گوشی‌ها سیستم‌عامل جدید را فردا دریافت می‌کنند؟

iOS 17 در ۱۸ سپتامبر برای همه منتشر می شود، بنابراین اگر آیفون دارید، مطمئن شوید که برای دریافت به روز رسانی آماده است.

به گزارش خبرکو به نقل همشهری آنلاین از سان، میلیون ها دارنده آیفون فردا آپدیت رایگان iOS را دریافت می کنند و بهتر است از آماده بودن دستگاه خود برای آپدیت مطمئن شوند.

نسخه جدید iOS شامل تغییرات مهمی از جمله پوسترهای تماس تلفنی، AirDrop بهبود یافته و یک تجربه آماده به کار تمام صفحه در حین شارژ شدن آیفون است. فقط آیفون SE (نسل دوم) و مدل‌های جدیدتر می‌توانند به‌روزرسانی رایگان را دریافت کنند. اما چگونه آیفون خود را برای دریافت آپدیت آماده کنید؟

تهیه نسخه پشتیبان از هر گوشی هوشمند همیشه مفید است. اما قبل از یک آپدیت بزرگ، مهم است که یک نسخه پشتیبان تهیه کنیم تا در صورت بروز مشکل، اطلاعات و تنظیمات ما تحت تأثیر قرار نگیرد. بنابراین مطمئن شوید که از تمام عکس‌ها، ویدیوها و سایر فایل‌های ارزشمندتان با iCloud یا سرویس ذخیره‌سازی دیگری پشتیبان‌گیری شده است.

ویژگی های جالب iOS 17

قدم بعدی این است که مطمئن شوید فضای خالی کافی برای به روز رسانی برنامه دارید. به‌طور معمول، به‌روزرسانی‌های iOS می‌توانند تا ۱۰ گیگابایت حجم داشته باشند. بنابراین اگر می‌دانید فضای خالی شما تمام شده است، ممکن است ایده خوبی باشد که هر برنامه یا فایل قدیمی استفاده نشده را حذف کنید.

همچنین برای دانلود iOS 17 به حداقل ۵۰ درصد شارژ باتری و برای نصب حداقل ۲۰ درصد شارژ نیاز دارید. پس بهتر است هنگام نصب آن را به بوت وصل کنید.

همچنین به دلیل حجم آپدیت های iOS باید به وای فای متصل باشید. در غیر این صورت، باید از داده های اینترنتی خود استفاده کنید و احتمالاً دانلود برنامه از طریق Wi-Fi سریعتر خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا