اخبار تکنولوژی

طعم جدید کوکاکولا با هوش مصنوعی خلق شده است

شرکت کوکاکولا اعلام کرده است که از هوش مصنوعی برای ایجاد طعمی جدید استفاده کرده است. این شرکت نوشابه نوشابه ای به نام Y3000 را با نسخه محدود تولید کرد که تفاوت های زیادی نسبت به نوشابه های قبلی دارد. طبق اعلام شرکت سازنده، این طعم بر اساس نظرات مشتریان و با کمک فناوری هوش مصنوعی ابداع شده است.

به گزارش خبرکو به نقل از سرویس خبری فناوری و فناوری تکنا، شرکت کوکاکولا برای ایجاد طعم جدید خود از بسیاری از مشتریان خود در سراسر جهان خواست تا با استفاده از احساسات، رنگ ها، سلیقه ها و خواسته های خود آینده را تجسم کنند و سپس این محصولات را برای شرکت Notify برای ایجاد طعم جدید این شرکت اعلام کرده است که با استفاده از دیدگاه مصرف کنندگان نسبت به آینده و استفاده از هوش مصنوعی موفق به تولید طعمی جدید و منحصر به فرد برای نوشابه ها شده است.

این نوشابه بدون مواد افزودنی مانند شکر و با محدودیت تولید فقط در آمریکا، کانادا، چین، اروپا و آفریقا به فروش می رسد. به گفته کوکاکولا، حتی قوطی نوشابه نیز با استفاده از فناوری هوش مصنوعی طراحی شده است. این شرکت قبلا نوشابه ای با طعم متاورس تولید می کرد.

اوانا ولاد یکی از مدیران کوکاکولا درباره تولید این نوشابه و ایجاد طعمی جدید با کمک تکنولوژی و مشتریان گفت: انتظار داریم شرکت کوکاکولا حتی در سال ۲۰۰۰ نیز پویا و پرانرژی باقی بماند. ، و به همین دلیل ما چالش ایجاد یک مفهوم طعم آینده را تعیین کردیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا