اخبار تکنولوژی

چگونه بفهمیم شماره بلاک شده تماس گرفته در ایفون

چگونه بفهمیم شماره بلاک شده تماس گرفته در ایفون؟ نحوه بررسی تماس های از دست رفته از شماره های مسدود شده در آیفون با عکس. اگر شماره ای را در آیفون خود بلاک کرده اید، نمی توان فهمید که آیا Miss Cali را از آن شماره دارید یا خیر! البته راهی برای مشاهده تماس های از دست رفته وجود دارد اما در هر صورت باید ابتدا شماره مسدود شده را رفع بلاک کنید.

بنابراین برای مشاهده تماس بی پاسخ از شماره ای که مسدود کرده اید باید مراحل زیر را انجام دهید.

چگونه بفهمیم شماره بلاک شده تماس گرفته در ایفون

  • به گزینه phone در تنظیمات بروید.
  • به تنظیمات رفته و به سمت پایین اسکرول کنید. باید گزینه phone را  که به رنگ سبز است پیدا کنید.

  • blocked contacts را انتخاب کنید.
  • با لمس گرینه phone گزینه های متفاوتی برای شما باز می شوند. آیتم blocked contacts را انتخاب کنید.
  • پس از این لیستی از مخاطبین، ایمیل ها و شماره ها برای شما نمایش داده می شود. شماره و نام کسانی که بلاک شده اند در این لیست مشخص می شود.

blank

شماره مورد نظر را unblock کنید.

شماره ای که می خواهید آن بلاک شود را پیدا کنید. سپس انگشت خود را به سمت چپ سر دهید تا گزینه قرمز آن بلاک مشخص شود. پروسه آن بلاک آن شماره زمانی کامل می شود که انگشت خود را از سمت چپ به طور کامل به سمت راست سر دهید.

blank

اپلیکیشن phone را باز کنید.

حالا به منوی اصلی رفته و اپلیکیشن phone را باز کنید. این گزینه معمولا در قسمت پایینی صفحه هوم قرار دارد. مگر اینکه خودتان آن را جا به جا کرده باشید.

blank

اکنون می توانید تماس های از دست رفته خود را بررسی کنید تا ببینید شماره مسدود شده با شما تماس گرفته است یا خیر! اگر می خواهید شماره دوباره مسدود شود، می توانید به راحتی به قسمت تنظیمات بروید و دوباره شماره را مسدود کنید.

به غیر از این روش، هیچ راه دیگری برای بررسی تماس های از دست رفته شماره مسدود شده وجود ندارد. گاهی اوقات واقعا بهتر است یک شماره مسدود شده را مسدود نگه دارید!

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا