اخبار تکنولوژی

چگونه از داغ شدن گوشی هنگام بازی پابجی جلوگیری کنیم؟

از داغ شدن گوشی در حین بازی PUBG جلوگیری کنید

با پیشرفت تکنولوژی، استفاده از دستگاه های هوشمند مانند تلفن همراه افزایش یافته و به عنوان دستگاه اولیه در اختیار کاربران قرار می گیرد. بنابراین افراد جامعه بیشتر کارهای مورد نظر خود را با کمک گوشی های هوشمند انجام می دهند و به راحتی با دیگران ارتباط برقرار می کنند. این امر منجر به گرم شدن سریع تلفن همراه در هنگام استفاده شدید و حتی آسیب های جبران ناپذیر می شود. به همین دلیل است که اکثر افراد به دنبال راه حلی برای جلوگیری از داغ شدن بیش از حد گوشی هستند تا بتوانند آسیب های وارد شده به تلفن همراه را به حداقل برسانند. شایان ذکر است که این مشکل در هنگام اجرای بازی های سنگین مانند PUBG بیشتر دیده می شود. بنابراین، گیمرها یا افرادی که به بازی‌ها علاقه دارند، دائماً به دنبال راهی برای جلوگیری از داغ شدن گوشی در حین بازی PUBG هستند.

لازم به ذکر است که گرم شدن گوشی در اکثر مواقع کاملا طبیعی بوده و بر خلاف نظر بسیاری از کاربران مشکلی ایجاد نمی کند; با این حال، زمانی که گوشی بیش از حد معمول گرم می شود و غیرعادی به نظر می رسد، کاربران را نگران می کند. اگر شما نیز با این مشکل مواجه هستید و به دنبال راهی برای جلوگیری از داغ شدن گوشی در حین بازی PUBG هستید؛ تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا مشکل گرم شدن گوشی در حالت عادی و هنگام بازی را بررسی کنیم و با راه های حل این مشکل آشنا شویم.

ابتدا در مورد گرم شدن گوشی در حالت عادی توضیح می دهیم و راه های حل این مشکل را ارائه می دهیم. می توانید در مرحله اول از این راه حل ها استفاده کنید و اگر همچنان با مشکل گرمایش گوشی مواجه هستید از راه های دیگری که در زیر توضیح می دهیم استفاده کنید.

دلیل گرم شدن گوشی در حالت عادی

گوشی در حالت عادی گرم می شود

قبل از پرداختن به مشکل جلوگیری از داغ شدن گوشی در حین بازی PUBG، بهتر است با دلایل گرم شدن گوشی در حالت عادی آشنا شوید. به طور کلی امروزه در تولید گوشی های هوشمند از قطعات سخت افزاری قدرتمندی استفاده می شود که به همین دلیل است که گوشی در استفاده طولانی مدت گرم می شود. بنابراین گرم شدن گوشی کاملا قابل پیش بینی و قابل درک است. اما زمانی که این مشکل غیرعادی است و برای شما غیر قابل تحمل می شود، تبدیل به یک مشکل آزاردهنده و مشکل بزرگی می شود که نیاز به پیگیری دارد. لازم به ذکر است که در دستگاه هایی مانند کامپیوتر و لپ تاپ می توان با استفاده از لوله های مسی و انواع کول پد از گرم شدن بیش از حد دستگاه به طور کامل جلوگیری کرد.

اما این موارد را نمی توان برای دستگاه های کوچک مانند تلفن های همراه استفاده کرد. بنابراین، قبل از اینکه به نحوه جلوگیری از داغ شدن بیش از حد گوشی در حین بازی PUBG بپردازیم، به عواملی که باعث گرم شدن عادی گوشی می شوند، می پردازیم و راه هایی برای حل این مشکل معرفی می کنیم.

چه چیزی باعث می شود گوشی شما سریع گرم شود؟

  • استفاده طولانی مدت از اینترنت تلفن (شبکه ۴G)
  • استفاده از هات اسپات تلفن همراه
  • استفاده طولانی مدت از بلوتوث گوشی و اتصال آن به دستگاه هایی مانند بلندگو یا ضبط ماشین
  • ضبط ویدیو برای مدت طولانی با تلفن همراه
  • سیستم نرم افزار تلفن همراه را به روز کنید
  • با استفاده از قابلیت شارژ سریع
  • انجام بازی های سنگین گرافیکی مانند PUBG و Call of Duty
  • قرار دادن بازی های سنگین در حالت Max
  • باز نگه داشتن بسیاری از برنامه ها در پس زمینه گوشی
  • رم موبایل پر است

راهکارهایی برای جلوگیری از داغ شدن بیش از حد گوشی

از داغ شدن بیش از حد گوشی جلوگیری کنید

قبل از ارائه راه‌هایی برای جلوگیری از داغ شدن گوشی در حین بازی PUBG، باید به مواردی که از گرم شدن طبیعی گوشی جلوگیری می‌کند، توجه کنیم. ابتدا بیایید رایج ترین دلایل گرم شدن گوشی را ارائه کنیم تا بتوانیم این مشکل ناخوشایند را راحت تر حل کنیم:

استفاده از کابل ها و شارژرهای غیر اصلی یا بی کیفیت

همانطور که می دانید کابل ها و شارژرهای غیر اورجینال دوام کم و عمر کوتاه را ارائه می دهند. همچنین به موبایل شما آسیب می رسانند و عمر باتری موبایل شما را کاهش می دهند. آنها همچنین باعث مشکلات دیگری مانند داغ شدن بیش از حد تلفن می شوند. بنابراین توصیه می کنیم شارژرهای اورجینال را از معتبرترین فروشگاه ها مانند فروشگاه اینترنتی کافه نیوز خریداری کنید و از مشکلاتی مانند داغ شدن بیش از حد گوشی جلوگیری کنید.

استفاده از پاوربانک های بی کیفیت

استفاده از پاوربانک های غیر اصل می تواند آسیب جدی به تلفن همراه شما وارد کند و عمر مفید دستگاه را کاهش دهد. بنابراین برای جلوگیری از داغ شدن بیش از حد گوشی هنگام بازی PUBG یا هر زمان دیگری، بهتر است از پاوربانک های اصلی و باکیفیت برندهای معتبری مانند شیائومی و سامسونگ استفاده کنید.

استفاده از قاب های ارزان قیمت

فریم های بی کیفیت و ارزان نیز می توانند باعث داغ شدن بیش از حد گوشی شوند. پس حتما از قاب های باکیفیت برای گوشی همراه خود استفاده کنید تا علاوه بر محافظت کامل از بدنه، از داغ شدن بیش از حد گوشی جلوگیری کنید.

اکنون مواردی را ارائه می کنیم که از داغ شدن بیش از حد گوشی جلوگیری می کند:

راه حلی برای محافظت از گوشی در برابر گرمای بیش از حد

وقتی گوشی در حال شارژ است با آن بازی نکنید

این مشکل بسیار جدی و حیاتی است و می تواند آسیب جدی به گوشی شما وارد کند. بنابراین برای جلوگیری از داغ شدن بیش از حد گوشی در حین اجرای PUBG یا هر بازی سنگین دیگری باید به این مشکل توجه زیادی داشته باشید.

تمام نرم افزارهای گوشی را به روز کنید

این باعث می شود تا از پردازنده گوشی بهینه استفاده شود و در نتیجه تلفن همراه شما کمتر داغ شود.

فضای رم گوشی را آزاد کنید

سعی کنید برنامه هایی را که در پس زمینه گوشی در حال اجرا هستند ببندید زیرا باعث گرم شدن گوشی و کاهش سرعت کلی دستگاه می شود.

گوشی را به ویژه در فصول گرم سال در معرض نور خورشید قرار ندهید

بسیاری از کاربران به این موضوع مهم توجه نمی کنند و در این مواقع با داغ شدن بیش از حد گوشی مواجه می شوند; بنابراین تلفن همراه خود را از نور مستقیم خورشید دور نگه دارید و از مشکلاتی مانند داغ شدن بیش از حد گوشی جلوگیری کنید.

بیرون آوردن قاب گوشی برای چند ساعت در روز

اکثر قاب های گوشی از پلاستیک ساخته شده اند. بنابراین به عنوان یک عایق عمل می کنند و اجازه نمی دهند هوای گرم از سطح قاب گوشی خارج شود. در نتیجه می توانید قاب گوشی را جدا کرده و پس از مدتی دوباره از آن استفاده کنید تا از داغ شدن گوشی در حین بازی PUBG یا هر زمان دیگری جلوگیری کنید.

از داغ شدن گوشی در حین بازی PUBG جلوگیری کنید

از داغ شدن گوشی در حین بازی PUBG جلوگیری کنید

این بازی یکی از محبوب ترین بازی ها در بین گیمرها و علاقه مندان به بازی است که به عنوان محصولی متفاوت از استودیوی بازی سازی در سبک اکشن Tencent Games شناخته می شود. پس از موفقیت و فروش بالای بازی PUBG، شرکت سازنده آن را برای نسخه اندروید و iOS نیز بازطراحی کرد تا علاقه مندان به این بازی بتوانند آن را روی موبایل خود داشته باشند و هر زمان که خواستند به راحتی PUBG را بازی کنند. در واقع این بازی سبک متفاوتی دارد و به گونه ای طراحی شده است که بازیکنان می توانند برای بقا با دیگران مبارزه کنند و در هر لحظه نبرد لذت بخشی را تجربه کنند.

قبل از اینکه در مورد نحوه جلوگیری از داغ شدن بیش از حد گوشی در حین بازی PUBG صحبت کنیم، به طور خلاصه ویژگی های این بازی فوق العاده را به شما معرفی می کنیم تا بهتر با این بازی جذاب و پرطرفدار آشنا شوید:

  • جزئیات زیادی را در بازی ارائه می دهد و گرافیک عالی دارد
  • توانایی مبارزه با ۱۰۰ بازیکن مختلف در زمینی به ابعاد ۸*۸ کیلومتر
  • ارائه مجموعه ای متنوع از سلاح ها
  • امکان استفاده از وسایل نقلیه مختلف
  • استفاده از موتور گرافیکی قدرتمند موتور Unreal
  • رابط کاربری آسان
  • سازگار با اندروید نسخه ۵٫۱ به بعد و همچنین با سیستم عامل iOS
  • از یک محیط جذاب برای نبرد استفاده کنید
  • ارائه جلوه های صوتی سه بعدی
  • توانایی استفاده از سلاح ها و موشک های غول پیکر
  • امکان ایجاد یک تیم از دوستان

اکنون به موضوع اصلی خود می رسیم، جلوگیری از داغ شدن بیش از حد گوشی در حین بازی PUBG که کاربران بسیاری را درگیر می کند. چرا که این بازی محبوب و فوق العاده گرافیک سنگینی دارد و بعد از مدتی گوشی را داغ می کند. بنابراین می تواند در عملکرد کلی گوشی مشکلات زیادی ایجاد کند و باعث نارضایتی کاربران شود. پس اگر شما نیز از طرفداران این بازی هستید و مدام با گرمای گوشی مواجه هستید، با ما همراه باشید تا راهکاری عالی و کاربردی برای رفع این مشکل ارائه دهیم.

ارائه یک راه حل ساده و کاربردی برای جلوگیری از داغ شدن بیش از حد گوشی در حین بازی PUBG

راه حلی آسان برای جلوگیری از داغ شدن بیش از حد گوشی در حین بازی PUBG

یکی از راه های کاربردی و عالی برای جلوگیری از داغ شدن بیش از حد گوشی در حین بازی PUBG استفاده از دسته بازی است. زیرا استفاده از دسته بازی تسلط بیشتری می دهد و حس بهتری در حین بازی ایجاد می کند. در مجموع گوشی موبایل به دلیل ابعاد کوچکی که دارد از احساس هیجان و لذت در هنگام بازی PUBG می کاهد و از تسلط شما بر بازی به خصوص در بازی های نظامی و ماجراجویی می کاهد؛ اما استفاده از گریپ بازی این مشکلات را حل کرده و تجربه بازی فوق العاده ای را در اختیار شما قرار می دهد. در نهایت دسته بازی از داغ شدن گوشی در حین بازی جلوگیری می کند و از کند شدن گوشی جلوگیری می کند.

نتیجه

امروزه بسیاری از کاربران گوشی های هوشمند و علاقه مندان به بازی های موبایلی با مشکلاتی مانند داغ شدن بیش از حد گوشی مواجه هستند. از این رو در این مقاله از موبیت سعی شده است راهکاری عالی و همیشگی برای جلوگیری از داغ شدن بیش از حد گوشی در حین بازی PUBG ارائه دهیم و کاربران مختلف را در این مشکل مهم و جدی همراهی کنیم. اگر شما نیز از جمله کاربران علاقه مند به بازی PUBG هستید، می توانید از کنترلر بازی برای گوشی خود استفاده کنید و ضمن تجربه حس بهتری در حین بازی، از داغ شدن بیش از حد گوشی نیز به طور کامل جلوگیری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا