اخبار تکنولوژی

چرا کیبوردم ایموجی نداره؟

چرا کیبوردم ایموجی نداره؟

ایموجی ها یا شکلک هایی که احساسات و عواطف افراد را در فضای مجازی نشان می دهند امروزه یکی از اصلی ترین ویژگی های گوشی های هوشمند و تبلت ها هستند. متاسفانه نسخه های قدیمی سیستم عامل اندروید به صورت پیش فرض از شکلک های زیادی پشتیبانی نمی کنند و برنامه های پیام رسان محصولات قدیمی اندروید شکلک های زیادی ندارند.

اما یک راه حل عالی وجود دارد که می توانید برای حل این مشکل از آن استفاده کنید. این راه حل شامل نصب و استفاده از یک برنامه پیام رسانی مانند Go SMS Pro است. Go SMS Pro از شکلک های مختلف پشتیبانی می کند و می تواند بر روی هر دستگاه اندرویدی نصب و استفاده شود.

ایموجی با دانلود برنامه GO SMS Pro

بدیهی است که اولین قدم این است که برای دانلود و نصب اپلیکیشن Go SMS Pro به Google Play Store بروید. همانطور که قبلا ذکر شد، برنامه GO SMS Pro از تعدادی شکلک پشتیبانی می کند و ویژگی های سفارشی سازی عالی را ارائه می دهد که آن را متمایز می کند.

پس از نصب این برنامه باید افزونه مخصوص شکلک های آن را دانلود و نصب کنید. برای انجام این کار، افزونه GO SMS Pro Emoji را در فروشگاه Google Play جستجو کنید و پس از یافتن افزونه مناسب، آن را دانلود و نصب کنید.

پس از نصب برنامه GO SMS Pro و افزونه شکلک مربوطه، اجرای این برنامه را شروع کنید.

در قسمت بالا و سمت راست پنجره برنامه Go SMS Pro آیکونی وجود دارد که با انتخاب آن می توانید یک متن یا پیامک جدید بنویسید و برای شخص مورد نظر ارسال کنید. برای مدیریت شکلک ها در برنامه، این نماد را علامت بزنید.

با انتخاب این گزینه تصویری مانند تصویر بالا بر روی صفحه نمایش دستگاه شما ظاهر می شود. یک نماد شکلک در سمت راست قسمت متن موجود وجود دارد. برای افزودن ایموجی به متن مورد نظر، ابتدا باید این نماد را انتخاب کنید.

با انتخاب این نماد، لیستی از شکلک های مختلف در گروه ها و مجموعه های مختلف نمایش داده می شود. با ضربه زدن روی یکی از این شکلک ها می توانید آن را در متن مورد نظر خود قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آیا می خواهید در مورد آخرین به روز رسانی ها اعلان دریافت کنید؟ خیر بله