اخبار تکنولوژی

مدیرعامل شرکت آنر سری آیفون ۱۵ اپل را ناامیدکننده خواند

مدیر عامل آنر یک هفته پس از عرضه سری آیفون ۱۵ از اپل انتقاد کرد.

به گزارش خبرکو به نقل از دیجیاتو، اپل اغلب به عنوان رهبر بازار تلفن همراه در نظر گرفته می شود، اما این موقعیت در حال فرسایش است – یا از نظر مدیر عامل Honor چنین به نظر می رسد. «جورج ژائو» مدت کوتاهی پس از معرفی سری آیفون ۱۵ اعلام کرد که این گوشی‌ها ناامیدکننده هستند و بهبود نسبی در قدرت پردازش و دوربین کافی نیست.

جورج ژائو، مدیرعامل آنر در مصاحبه ای با انتقاد از اپل و سری آیفون ۱۵ گفت: «وقتی همه انتظار این محصول را قبل از رونمایی دارند، کمی ناامید می شویم.» البته او اعتراف می کند که با وجود عدم وجود نوآوری در گوشی جدید گوشی های پرچمدار خانوادگی اپل، این سری همچنان فروش خوبی خواهند داشت.

مدیر عامل آنر تغییرات ارائه شده در سری آیفون ۱۵ اپل را نوآورانه نمی داند.

ظاهرا آنر عرضه پورت USB-C و لنز دوربین پریسکوپ در سری آیفون ۱۵ را تغییری بزرگ و غافلگیرکننده نمی داند. اما ژائو می گوید فرم فاکتور یا طراحی گوشی مهم ترین مشکلی است که گوشی های اپل از آن رنج می برند.

مدیرعامل شرکت آنر سری آیفون 15 اپل را ناامیدکننده خواند

اشاره او به گوشی های تاشوی است که شرکت های اندرویدی نسخه های مختلفی از آن ها را در چند سال گذشته عرضه کرده اند. این عدد شامل خود آنر نیز می شود که مدتی پیش در نمایشگاه IFA 2023 از محصول مفهومی Honor V Purse رونمایی کرد و از فردا این دستگاه در بازار چین عرضه خواهد شد. Honor V Purse نوآوری در زمینه محصولات تاشو را وارد مرحله جدیدی کرد و دستگاهی را معرفی کرد که می تواند به عنوان یک کیف دستی استفاده شود.

مدت ها شایعه شده بود که اپل در حال کار بر روی نمونه های اولیه گوشی های تاشو است، اما هیچ دستگاهی از این شرکت هنوز به مراحل نهایی طراحی نرسیده است. با توجه به اینکه کوپرتینویی ها در حال حاضر روی هدست ویژن پرو تمرکز کرده اند، به نظر نمی رسد به این زودی شاهد گوشی تاشوی این شرکت باشیم.

آنر تنها شرکتی نیست که گوشی های تاشو خود را در برابر اپل قرار می دهد. سامسونگ همچنین محصولات تاشو خود را مبتکرانه تر از رقبای قدیمی خود می بیند و سعی دارد مصرف کنندگان را به استفاده از این دستگاه ها ترغیب کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا