اخبار تکنولوژی

رفع مشکل ریستارت شدن خودکار آیفون بعد از نصب آپدیت iOS

مشکل ریستارت خودکار آیفون پس از نصب آپدیت iOS را برطرف کنید

اخیراً بسیاری از کاربران آیفون و آیپد اپل شکایت هایی را در مورد راه اندازی مجدد آیفون پس از نصب آپدیت جدید iOS 11 یا iOS 11.1 ثبت کرده اند. در این مقاله به این موضوع مهم و دغدغه اصلی کاربران می پردازیم.

همانطور که می دانید اخیرا آپدیت جدید iOS 11 برای آیفون و آیپد توسط اپل منتشر شده است. متاسفانه بر اساس گزارش ها، برخی از کاربران آیفون و آیپد پس از نصب این آپدیت از مشکلاتی شکایت دارند. یکی از مشکلات اصلی پس از آپدیت، راه اندازی مجدد خودکار دستگاه های اپل است!

مشکل عجیبی که اخیرا بسیاری از کاربران پس از نصب آپدیت iOS 11 و iOS 11.1 با آن مواجه شده اند، خاموش شدن خودکار دستگاه های اپل است. در این مقاله با جزئیات بیشتری به موضوع ریستارت خودکار آیفون پس از نصب آپدیت iOS می پردازیم که امیدواریم مفید واقع شود.

تلفن های همراه با تخفیف ویژه Mebit را بررسی کنید: قیمت گوشی

شرح مفصل مشکل ریستارت و خاموش شدن خودکار آیفون

خطای غیرمعمولی که اخیراً پس از به روز رسانی سیستم عامل iOS در آیفون و آیپد اپل رخ می دهد چیست؟ مشکل اصلی که رخ می دهد تقریبا برای همه یکسان است، اما جزئیات آن ممکن است برای مدل های مختلف گوشی های اپل متفاوت باشد. مشکل اینجاست که یک سری از آیفون های کاربران پس از آپدیت بدون هیچ دلیل مشخصی در شرایط مختلف به طور خودکار خاموش یا ریستارت می شوند.

متأسفانه تعدادی از کاربران گزارش داده اند که گوشی آنها پس از راه اندازی مجدد شارژ نمی شود و فقط روی لوگوی اپل می ماند، اما سایر شاکیان این مشکل را نداشته اند و گوشی آنها شارژ می شود، اما از راه اندازی مجدد پی در پی و شکایت از آزار و اذیت. حال باید ببینیم مشکل از کجاست و چگونه می‌توانیم آن را برطرف کنیم؟

رفع مشکل ریستارت خودکار آیفون

همانطور که گفته شد اکثر کاربران آیفون اپل پس از نصب آپدیت iOS 11 از مشکلاتی شکایت دارند اما در برخی شرایط خاص دیگر مشاهده می شود که حتی پس از نصب سایر آپدیت های iOS نیز ممکن است این مشکل آزاردهنده ایجاد شود. بنابراین، این مشکل بیشتر یک باگ نرم افزاری است و همانطور که اکثر کاربران می دانند، تنها راه حل موجود این است که گوشی را به نسخه پیش آپدیت برگردانید. البته مراقب باشید که این روش ساده تنها زمانی این مشکل را برطرف می کند که آیفون شما قبل از نصب آپدیت جدید iOS خوب کار می کرد.

انجام این پروسه را downgrading می نامند که به معنای نصب یک سیستم عامل قدیمی بر روی تلفنی است که از سیستم عامل جدید پشتیبانی می کند. بنابراین، همانطور که مشاهده کردید، باید فرآیند دانگرید iOS را در آیفون یا آیپدی که پس از آپدیت با مشکل خاموش شدن خودکار مواجه شده است، انجام دهید. توجه داشته باشید که برای دانلود هر نسخه از سیستم عامل iOS، باید فرآیند متفاوت و خاصی را برای آن نسخه طی کنید.

نتیجه

همانطور که می بینید در این مقاله به مشکل رایج ریستارت خودکار آیفون که سوال بسیاری از کاربران است پرداخته ایم.

فروشگاه اینترنتی کافه نیوز

خرید موبایل و لوازم جانبی از سایت کافه نیوز می تواند بهترین انتخاب و راه حل باشد; زیرا موبیت برای تمامی محصولات خود هولوگرام و برچسب مخصوص در نظر گرفته و با گارانتی معتبر و طولانی مدت تحویل می دهد. بنابراین اصالت کالا را برای شما آسان می کند و محصولات با کیفیتی را در اختیار شما قرار می دهد. بنابراین می توانید با خرید گوشی موبایل از سایت موبیت تجربه خوشایندی را برای خود رقم بزنید و در روند خرید با مشکل مواجه نشوید.

پیشنهادات ویژه Mebit

لیست قیمت گوشی شیائومیمقایسه مشخصات تلفن همراه Mi، Poco و Redmi، سوالات، بررسی ها، عکس ها، نظرات و آنچه برای خرید گوشی شیائومی نیاز دارید.

لیست قیمت گوشی سامسونگ مشخصات تلفن همراه A، M، S و Note، سوالات، بررسی ها، عکس ها، نظرات و آنچه باید بخریم گوشی های هوشمند شما به سامسونگ نیاز دارید.

لیست قیمت آیفون مشخصات گوشی موبایل سری آیفون ۱۱، ۱۲، ۱۳ و پرو، سوالات، نقدها، عکس ها، نظرات و خرید گوشی های هوشمند شما به یک آیفون نیاز دارید.

لیست قیمت گوشی نوکیا نوکیا از طرح ها و مدل های مختلف به علاوه نظرات، عکس ها، بررسی ها و آنچه برای خرید گوشی های هوشمند شما به یک نوکیا نیاز دارید.

خرید لوازم جانبی موبایل | محافظ شیشه و صفحه نمایش، قاب، کیف و کیف هوشمند، هندزفری، هدفون و هدست، شارژر، کابل، کارت حافظه و هدست واقعیت مجازی.

خرید اینترنتی هندزفری، هدفون و ایرفون بی سیم و سیمی با ضمانت اصالت کالا و سلامت فیزیکی به همراه قیمت و مشخصات روز گوشی بلوتوث

خرید می کند پاور بانک و شارژرهایی با Remax، Xiaomi، Energizer، TSCO، Anker، Baseus، Verity، Romos…

خرید شیشه گوشی بهترین انواع محافظ صفحه گوشی، سرامیک، فول چسب و محافظ لنز دوربین و …. برای تمام برندهای دستگاه های تلفن همراه در بازار.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا