اخبار تکنولوژی

با سوپرطرفدار شرکت اپل آشنا شوید؛ مردی با بیش از ۱۰۰ محصول اپل به ارزش ۳۶ هزار دلار

وقتی صحبت از طرفداران فوق العاده می شود، بیشتر ما به ستاره ها و بازیگران موسیقی فکر می کنیم.

اما شاید تعجب کنید که بدانید یک نفر در یک مسابقه بین المللی به عنوان بهترین طرفدار اپل در جهان معرفی شده است. دیوید فریدمن، مهندس نرم افزار، با مجموعه ای از بیش از ۱۰۰ محصول اپل.

ارزش کل این محصولات حدود ۳۶ هزار دلار است که حتی شامل یک جفت عینک ساخته شده توسط سازنده سابق عینک استیو جابز می شود.

اما علاقه شدید دیوید به این غول فناوری به همین جا ختم نمی شود. او حتی نام دخترش را شبیه به نام یکی از فرزندان بنیانگذار اپل، لیزا، انتخاب کرد.

او گفت: «اپل برای من خیلی بیشتر از یک شرکت است. این یک جامعه و یک اکوسیستم است که بسیاری از جنبه های زندگی من را تحت تأثیر قرار می دهد. هر بار که تیم این شرکت برای معرفی یک محصول جدید روی صحنه می رود، برای من مانند سال نو است.

مردی با بیش از ۱۰۰ محصول اپل به ارزش ۳۶ هزار دلار

علاقه دیوید به اپل از نوجوانی آغاز شد، زمانی که او نامه هایی برای استیو جابز نوشت.

این فوق العاده طرفدار اپل گفت: «من از زندگی استیو جابز در دبیرستان الهام گرفتم. بنابراین من با بیل هیولت تماس گرفتم و از او خواستم که برخی از قطعات الکترونیکی را برای من بفرستد. علاوه بر بخش‌ها، من یک دوره کارآموزی در هیولت پاکارد گرفتم. من امیدوار بودم که چنین فرصتی به دست بیاورم. اما متأسفانه، پاسخ‌های دستیار شخصی استیو بیش از یک دهه پیش از بین رفت.»
هر اتاق در خانه دیوید به یکی از شش رنگ لوگوی اصلی اپل نقاشی شده است.

هر در، پنکه، قفل، دوربین و تلویزیون توسط فناوری Apple HomeKit کنترل می شود و سیری (دستیار صوتی اپل) برای باز کردن گاراژ و کنترل گرمایش استفاده می شود.

اگرچه او از کسب عنوان فوق العاده طرفدار اپل بسیار خوشحال است، اما اعتراف می کند که پیدا کردن یک شریک عاشقانه که اشتیاق مشابهی داشته باشد، کار آسانی نیست.

دیوید پس از پاسخ صحیح به تمام سوالات برای سریع ترین زمان در مسابقه ای با موضوع اپل، برنده اپل واچ سری ۹ شد.

او اضافه کرد: «شما ممکن است فکر کنید که شخصی که در حال حاضر بیش از ۱۰۰ محصول مختلف اپل دارد، از خرید محصول دیگر هیجان‌زده نخواهد شد. اما من همیشه مشتاقانه منتظر این محصولات هستم. نه تنها از آنها به عنوان یک ابزار کاربردی استفاده خواهم کرد، بلکه برای من ارزش نمادینی نیز دارند.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا