اخبار پزشکی

معرفی دکتر ویدا دولتی متخصص و جراح حرفه ای در زمینه دندانپزشکی

با تغییر سبک زندگی افراد بسیار زیادی دچار مشکلات و بیماری های گوناگون می شوند. یکی از مشکلات بسیار شایع که افراد بسیاری  درگیر آن هستند، بیماری ها و مشکلات مربوط به دهان، دندان و لثه است. می توان گفت در حال حاضر پزشکان و متخصصان زیادی در حوزه درمان بیماری ها و مشکلات دهان و دندان  فعالیت می کنند و به بهبود مشکلات افراد کمک زیادی می نمایند.

دکتر ویدا دولتی یکی از باتجربه ترین دندانپزشکان حال حاضر ایران است. او خدمات بسیار گوناگونی را در حوزه دندان با بیشترین کیفیت و بهترین مواد اولیه ارائه می دهد. دکتر دولتی با دارا بودن تیم مجرب و حرفه ای، در مرکز دندانپزشکی خود توانسته یک انتخاب خوب برای افراد بی شماری باشد که به دنبال بهبود سلامت دهان و دندان خود هستند. ایشان همواره بیان می کنند می توان با انجام معاینات دوره ای، تا حد زیادی از بروز بیماری های دندان و لثه جلوگیری کرد.

افراد زیادی برای درمان مشکلات دندانی خود به دکتر ویدا دولتی مراجعه می کنند و تمایل دارند تا مشکلات دندان های آن ها توسط این پزشک متخصص و باتجربه حل شود. این پزشک باتجربه تنها امور مربوط به درمان دندان ها را انجام نمی دهد بلکه خدمات زیبایی دندان ها را نیز  برای مراجعه کنندگان خود با بهترین کیفیت ارائه می نماید.

آشنایی بیشتر با دکتر دولتی

در حال حاضر دکتر ویدا دولتی یکی از بهترین پزشکان در  حوزه دندانپزشکی است. این پزشک متخصص در زمینه جراحی های مربوط به دندان نیز فعالیت می کند.

بنابراین می توان گفت که دکتر ویدا دولتی پزشک متخصص و جراح در زمینه دندان است. او علاوه بر انجام خدمات درمانی گوناگون خدمات مربوط به زیبایی دندان ها را نیز به بهترین شکل ارائه می دهد.

افراد می توانند برای انجام خدمات درمانی و زیبایی دندان ها با خیال راحت به مطب دکتر ویدا دولتی در تهران مراجعه کنند. محیط کار و  فضای کار این پزشک متخصص بسیار بهداشتی و مناسب است. دکتر ویدا دولتی از جمله پزشکانی است که از تمام ویژگی های مهم یک پزشک باتجربه و متخصص برخوردار است.

 

خدمات گوناگونی که توسط دکتر ویدا دولتی ارائه می شود شامل چه مواردی می باشد؟

مطب دکتر ویدا دولتی در حال حاضر در تهران واقع شده است. دکتر ویدا دولتی خدمات مختلفی را در زمینه دندانپزشکی و زیبایی دندان ها در مطب خود ارائه می دهد. خدماتی که توسط این پزشک انجام می شود بسیار باکیفیت هستند و با مواد بسیار مرغوب انجام می پذیرند. از جمله خدمات مختلفی که توسط دکتر ویدا دولتی انجام می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد.

 

  • انجام ایمپلنت بدون درد و خونریزی
  • انجام کاشت دندان باکیفیت
  • پرکردن دندان های حفره دار
  • عصب کشی دندان ها
  • انجام لمینت دندان ها
  • انجام لکه گیری دندان ها برای زیبایی بیشتر دندان
  • انجام ارتودنسی درمانی و همچنین زیبایی
  • انجام جراحی های مختلف لثه و دندان ها
  • استفاده و ساخت دندان مصنوعی
  • بریج دندان ها
  • جایگزینی مناسب دندان ها به شکل ثابت و متحرک

انجام معاینات و ارائه خدمات دندان پزشکی در مطب دکتر دولتی

چرا باید دکتر ویدا دولتی را به عنوان دندان پزشک مناسب خود انتخاب کنیم

اولین اقدامی که افراد باید جهت رفع مشکلات دندان های خود انجام می دهند، انتخاب پزشک متخصص و باتجربه است. این امر فرآیند درمان را با کیفیت بیشتری همراه می کند. در حال حاضر پزشکان بسیاری در حوزه دهان و درمان، خدمات ارائه می دهند.

همین امر نیز سبب شده تا انتخاب یک پزشک خوب و باتجربه به یک امر دشوار تبدیل شود. با این حال می توان گفت که افراد با توجه به برخی نکات و بررسی ویژگی های یک پزشک متخصص می توانند بهترین گزینه را انتخاب کنند.

دکتر ویدا دولتی با دارا بودن تمامی ویژگی های یک پزشک متخصص و با تجربه، می تواند یک انتخاب خوب محسوب شود. همچنین می توان گفت که ویژگی های دیگری نیز دز این پزشک متخصص وجود دارد که تمایل افراد را برای مراجعه به آن افزایش می دهد.

از جمله ویژگی های خوب دکتر ویدا دولتی که سبب انتخاب آن به عنوان یک دندانپزشک خوب می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • داشتن صبر و حوصله فراوان حین معاینات و توضیح دقیق به بیمار
  • مدرک تحصیلی و تخصص حرفه ای مرتبط و بالا
  • مهارت بالا در زمینه دندانپزشکی
  • دقت به جزئیات
  • بکارگیری جدیدترین روش های درمانی طبق متد روز دنیا
  • بکارگیری از جدید‌ترین و بروزترین تجهیزات درمانی و متریال های بهداشتی – پزشکی
  • قیمت مناسب جهت ارائه تمامی موارد زیبایی و درمانی
  • امکان پرداخت حق الزحمه به صورت اقساط در صورت لزوم

امکان مشاوره آنلاین و گرفتن راهنمایی از دکتر ویدا دولتی

فضای بهداشتی مطب دندانپزشکی دکتر دولتی

مهارت ها و تخصص دکتر ویدا دولتی چه مواردی را شامل می شوند؟

دکتر ویدا دولتی  دندانپزشک متخصص دارای فلوشیپ ارتودنسی و  ایمپلنتولوژی از آمریکا است. می توان گفت که فلوشیپ ارتودنسی به معنای گذراندن دوره تخصصی و حرفه ای ارتودنسی است. فردی که این دوره را می گذراند مهارت بسیار بالایی در جراحی فک و صورت دارد. پس می توان گفت که دکتر ویدا دولتی دارای مهارت بسیار بالایی در ارتودنسی و سایر خدمات دندانپزشکی است.

انجام ارتودنسی توسط پزشک متخصص دکتر دولتی

سخن پایانی

انجام امور دندانپزشکی در حال حاضر توسط پزشکان بسیار زیادی در حال انجام است. سلامت دندان ها در زیبایی چهره افراد تاثیر زیادی دارد. انتخاب پزشک متخصص و باتجربه اولین اقدام برای برطرف کردن  مشکلات دندان ها است. افراد در هنگام  انتخاب پزشک متخصص باید به نکات گوناگونی توجه کنند تا بتوانند بهترین گزینه را انتخاب کنند. ‌یکی از این نکات مهارت و تخصص بالای پزشک است.

دکتر ویدا دولتی از جمله پزشکان و جراحان زبده در حوزه دندانپزشکی است. این پزشک متخصص خدمات بسیار گوناگونی را با قیمت مناسب به مراجعه کنندگان خود ارائه می دهد. برای آسودگی و اطمینان شما خاطر نشان می گردد دکتر دولتی دارای فلوشیپ ارتودنسی از کشور آمریکا است. او می تواند یک تجربه خوب از ارائه خدمات ارتودنسی و زیبایی را برایتان فراهم کند. دکتر دولتی معتقد است زیبایی حق شماست و می تواند آن را به شما هدیه دهد.

ساعات کاری مطب شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۳ الی ۱۹ – پنج شنبه ها از ساعت ۱۰ الی ۱۶

شریعتی، قلهک، جنب بیمارستان ایرانمهر، کوچه میری، پلاک ۵، واحد ۶

۰۲۱-۲۲۶۳۱۳۶۹

۰۹۳۳۰۷۰۶۶۶۷

۰۹۱۲۲۷۱۲۴۷۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا