اخبار تکنولوژی

مدیرعامل اپل شبکه اجتماعی ایکس را به میدان اصلی اینترنت تشبیه کرد

تیم کوک به عنوان توجیهی برای نمایش تبلیغات اپل در X گفت که این شبکه اجتماعی مکان مهمی است و نقشی مشابه میدان اصلی اینترنت دارد.

پس از رونمایی از سری آیفون ۱۵ در رویداد Wonderlust هفته گذشته، تیم کوک، مدیر عامل اپل در برنامه ای در شبکه آمریکایی CBS ظاهر شد و در مورد موضوعات مختلفی از جمله جنجال X (توئیتر سابق) و ادامه نمایش تبلیغات اپل در این شبکه صحبت کرد. سایت در پلتفرم ایلان ماسک..

تیم کوک این هفته در CBS یکشنبه صبح ظاهر شد تا در مورد همه چیز از محیط زیست گرفته تا فعالیت ویژن پرو اپل تا X صحبت کند. در بخشی از آن گفتگو، او در مورد برابری صحبت کرد و از آنجا بحث به شبکه اجتماعی ایلان ماسک راه یافت. مجری برنامه از کوک پرسید، با توجه به ادعای محتوای یهودستیزانه در X، آیا اپل در نظر دارد نمایش تبلیغات در آن پلتفرم را بازنگری کند؟ کوک گفت:

«این مسئله چیزی است که ما هم از خودمان می‌پرسیم. به‌طور کلی، نظر من این است که توییتر دارایی مهمی است. این ایده را دوست دارم که چنین پلتفرمی برای گفت‌وگو وجود دارد و آنجا یک جور میدان مرکزی برای اظهارنظر است. البته آنجا چیزهایی هم وجود دارد که دوستشان ندارم.»

وی ادامه داد که یهودی ستیزی منفور است و نباید جایی داشته باشد. او توضیح داد که اپل به طور مداوم در حال ارزیابی شرایط برای ادامه کار بر روی X است و به این کار ادامه خواهد داد.

مدیر عامل اپل: هدفون ویژن پرو در راه است

در بخشی دیگر از این گفت و گو، مدیرعامل اپل در پاسخ به این سوال که آیا مشکلی در روند تولید هدفون ویژن پرو وجود دارد یا خیر، گفت که همه چیز طبق برنامه پیش می رود و به طور مرتب از این دستگاه استفاده می کند. البته کوک تایید کرد که پیچیدگی ساخت این محصول فراتر از آیفون است.

کوک همچنین در مورد سیاست های زیست محیطی اپل صحبت کرد و یکی از مزارع خورشیدی این شرکت را در این برنامه نشان داد. در رویداد Wonderlust، اپل برای اولین بار از ساعت اپل با برچسب کربن خنثی رونمایی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا