اخبار تکنولوژی

فورس ریستارت (Force Restart) آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس

آموزش هارد ریست آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس

نحوه ریستارت اجباری آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس با آیفون ۶ اس و آیفون ۷ اس پلاس متفاوت است. در این مقاله می خواهیم نحوه انجام ریستارت اجباری در آیفون های جدید اپل را توضیح دهیم. با ما بمان.

گاهی اوقات به دلیل مشکلات خاصی که برای گوشی های هوشمند پیش می آید، مجبور می شویم آن را به اجبار ریستارت کنیم. به عنوان مثال، ممکن است هنگام اجرای یک برنامه، گوشی شما یخ بزند. به عبارت دیگر گوشی شما در حالی که برنامه مورد نظر در حال اجرا است هنگ می کند و نمی توانید کاری با آن انجام دهید. در این صورت، اگر امکان جدا کردن باتری گوشی وجود نداشت، باید گوشی خود را به اجبار ریستارت کنید تا کار دستگاه شما بازیابی شود.

این مشکل در آیفون اپل نیز ممکن است رخ دهد. طبق تحقیقات، راه اندازی مجدد آیفون ۷ و آیفون ۷ اپل و آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس کمی متفاوت است. در این مقاله نحوه ریستارت اجباری آیفون های جدید اپل را به شما آموزش می دهیم. در صورت داشتن سوال یا ابهام در مورد هر یک از مطالب ارائه شده می توانید با تلفن های ذکر شده با کارشناسان ما تماس گرفته و از راهنمایی آنها بهره مند شوید. با ما بمان.

چگونه می توانیم آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس اپل را مجبور به راه اندازی مجدد کنیم؟

ابتدا توجه داشته باشید که راه اندازی مجدد اجباری گوشی های هوشمند به هیچ وجه داده ها و تنظیمات آنها را از بین نمی برد. برای راه اندازی مجدد اجباری آیفون های جدید اپل، موارد زیر را انجام دهید:

– دکمه های پاور و کاهش صدا را همزمان به مدت ۱۰ ثانیه فشار دهید تا لوگوی اپل ظاهر شود.

– حالا دکمه پاور گوشی را نگه دارید تا نوار لغزنده قرمز ظاهر شود.

– انگشت خود را روی نوار لغزنده قرار دهید و آن را روی گزینه Power off بکشید.

– منتظر بمانید تا گوشی به طور کامل خاموش شود.

حالا با فشردن دکمه پاور گوشی خود را دوباره روشن کنید.

همانطور که می بینید، راه اندازی مجدد اجباری گوشی یک فرآیند آسان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا