اخبار تکنولوژی

فاش شدن ظرفیت باتری اپل واچ سری ۹ و اپل واچ اولترا ۲

اپل چند روز پیش در رویداد Wonderlust از Apple Watch Series 9 و Apple Watch Ultra 2 رونمایی کرد، اما اکنون ظرفیت باتری این ساعت های هوشمند از طریق پایگاه داده نظارتی چین فاش شده است.

بر اساس این پایگاه داده، جایی که محصولات فقط با شماره مدل لیست شده اند، مدل های ۴۱ میلی متری و ۴۵ میلی متری اپل واچ سری ۹ به ترتیب دارای باتری های ۲۸۲ و ۳۰۸ میلی آمپر ساعتی هستند. این ظرفیت ها هیچ تفاوتی با نسل قبل ندارند و همانند اپل واچ سری ۸ هستند.با توجه به اینکه اپل در مراسم معرفی ساعت های هوشمند جدید خود به شارژ ۱۸ ساعته (همانند سری ۸) اشاره کرد، عدم تفاوت در ظرفیت باتری منطقی به نظر می رسد.

افزایش اندکی در ظرفیت باتری Galaxy Watch Ultra 2

برخلاف اپل واچ سری ۹، اپل واچ اولترا ۲ به باتری با ظرفیت بالاتر مجهز شده است. در واقع اپل ظرفیت باتری این ساعت هوشمند گران قیمت را ۴ درصد از ۵۴۲ میلی آمپر ساعت نسل قبل به ۵۶۴ میلی آمپر ساعت افزایش داده است. با وجود این افزایش ظرفیت، شارژدهی این محصول هیچ تفاوتی با نسل قبلی خود ندارد که ظاهراً به دلیل افزایش روشنایی صفحه نمایش اپل واچ اولترا ۲ است.

اپل واچ سری ۹ و اپل واچ اولترا ۲ به صفحه نمایش روشن تر، تراشه S9 سریعتر و ویژگی جدید Double Tab مجهز شده اند. ویژگی آخر به شما اجازه می دهد تا کارهای مختلفی را بدون لمس صفحه انجام دهید.

پیش فروش نسل جدید ساعت های هوشمند اپل از هفته گذشته آغاز شده و از جمعه این هفته در اختیار خریداران قرار می گیرد. انتظار می رود چند روز پس از عرضه جهانی شاهد فروش این محصولات در بازار داخلی باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا