اخبار تکنولوژی

فهمیدن شماره سیمکارت داخل گوشی (۶ روش)

شماره سیم کارت موجود در گوشی را بیابید

امروزه مردم از چندین خط به طور همزمان استفاده می کنند. و این مورد تقریباً عادی شده است. به عنوان مثال، ممکن است یک خط شغلی، یک خط خانوادگی، یک خط اختصاص داده شده به دوستان و غیره داشته باشد. این اصلا تعجب آور نیست. اما تعداد زیاد خطوط یک مشکل اساسی ایجاد می کند، مشکل فراموشی شماره تماس سیم کارت یا همان تعداد خط!

در بسیاری از موارد مشاهده می شود که افراد پس از خرید سیم کارت جدید شماره تماس خود را به خاطر نمی آورند. همچنین افرادی که از چندین خط به طور همزمان استفاده می کنند اغلب با این مشکل مواجه می شوند. در این مقاله نحوه مشاهده شماره تماس سیم کارت از طریق گوشی های هوشمند را به شما آموزش می دهیم. با استفاده از روش هایی که در این مقاله توضیح می دهیم، می توانید شماره تماس ویژه سیم کارت خود را دریافت کنید. پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

تلفن های همراه با تخفیف ویژه Mebit را بررسی کنید: قیمت گوشی

با مراجعه به تب “مخاطبین” شماره تماس سیم کارت آیفون را مشاهده کنید.

اگر از کاربران سری گوشی های اپل هستید و شماره تماس سیم کارت خود را به خاطر ندارید، باید مراحل زیر را دنبال کنید.

ابتدا با استفاده از نمادی که در تصویر نشان داده شده است، به بخش “Contacts” آیفون خود بروید.

شماره شما نیز در لیست مخاطبین شما ذخیره خواهد شد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مخاطب مناسب خود را پیدا کنید. توجه داشته باشید که این مخاطب معمولا در بالای لیست مخاطبین دستگاه شما ذخیره می شود.

شماره تماس سیم کارت آیفون را از قسمت تنظیمات مشاهده کنید.

با رفتن به قسمت تنظیمات آیفون اپل می توانید به شماره سیم کارت خود دسترسی پیدا کنید. برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید.
از نماد چرخ دنده در منوی برنامه آیفون خود استفاده کنید و وارد بخش تنظیمات دستگاه شوید.

در لیستی که ظاهر می شود، گزینه ای به نام «تلفن» وجود دارد. روی این گزینه کلیک کنید.

گزینه “تلفن” را انتخاب کنید تا صفحه ای مانند تصویر بالا ظاهر شود. در بالای این صفحه گزینه “شماره من” قرار دارد. این گزینه را انتخاب کنید. پس از زدن این گزینه می توانید شماره تماس سیم کارت خود را مشاهده کنید.

شماره تماس سیم کارت را در گوشی های اندروید مشاهده کنید

اگر از کاربران محصولات اندرویدی هستید روش های ذکر شده دیگر جوابگوی شما نخواهد بود و اگر می خواهید شماره تماس سیم کارت خود را مشاهده کنید باید از روش های دیگری استفاده کنید که در ادامه توضیح خواهیم داد.

ابتدا با استفاده از نماد چرخ دنده در لیست برنامه های دستگاه اندرویدی خود به بخش تنظیمات بروید.

لیست برنامه های ارائه شده را به پایین اسکرول کنید و گزینه ای به نام About Device را پیدا کنید. پس از مشاهده این گزینه، به انتخاب آن ادامه دهید.

پس از مشاهده تب About Device، لیستی از جزئیات دستگاه ظاهر می شود. در این لیست گزینه ای به نام “وضعیت” وجود دارد. روی این گزینه کلیک کنید.

پس از انتخاب این گزینه، قسمت دیگری ظاهر می شود که در آن گزینه ای به نام شماره تلفن من وجود دارد. در این قسمت می توانید شماره تماس سیم کارت خود را مشاهده کنید. البته در تعدادی از دستگاه های اندرویدی به صورت پیش فرض شماره تماس سیم کارت در این قسمت نمایش داده نمی شود و تنها اطلاعات مربوط به شبکه سیم کارت، اپراتور آن و … نمایش داده می شود. در هر صورت می توانید این روش را امتحان کنید تا شماره تماس سیم کارت خود را در محصول اندروید مشاهده کنید.

شماره تماس سیم کارت ویندوز فون را ببینید

اگر از کاربران ویندوز فون هستید، برای دیدن شماره تماس سیم کارت خود باید مراحل مختلفی را انجام دهید که در ادامه به توضیح آن ها می پردازیم.

با استفاده از گزینه Phone در صفحه اصلی Windows Phone به لیست مخاطبین دستگاه خود دسترسی پیدا کنید.

در پایین و سمت راست صفحه، سه نقطه افقی مربوط به بخش «تنظیمات» یا «تنظیمات» در لیست مخاطبین دستگاه را مشاهده خواهید کرد. روی این گزینه کلیک کنید.

اکنون دوباره روی گزینه ای به نام “تنظیمات” ضربه بزنید.

لیستی که ظاهر می شود به پایین اسکرول کنید. در بخشی از آن لیست، گزینه ای به نام «شماره تلفن من» را مشاهده خواهید کرد. در پایین این گزینه شماره تماس سیم کارت ثبت شده و می توانید این شماره را مشاهده کنید.

شماره تماس سیم کارت را در تلفن های همراه بلک بری ببینید

اما چگونه می توان شماره آدرس سیم کارت خود را در محصولات برند بلک بری مشاهده کرد؟ برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید.

با استفاده از گزینه های نشان داده شده در تصویر بالا، به برگه ای که در آن برنامه های بیشتری نشان داده شده است بروید.

اکنون روی نماد “تنظیمات” در تلفن هوشمند خود ضربه بزنید. همانند محصولات اندروید و iOS، این نماد با چرخ دنده نمایش داده می شود.

با انتخاب گزینه “تنظیمات” لیستی در مقابل شما ظاهر می شود. مانند دستگاه های اندرویدی، این لیست را به پایین اسکرول کنید و گزینه “Info” را پیدا کنید. این گزینه را پیدا کنید و آن را انتخاب کنید. در مرحله بعد، روی منوی کشویی به نام “Category” ضربه بزنید.

گزینه «سیم کارت» را از منوی ارائه شده انتخاب کنید تا دستگاه مشخصات سیم کارت شما را نمایش دهد. در لیستی که ظاهر می شود، گزینه ای به نام «شماره تلفن» را مشاهده می کنید که شماره تلفن سیم کارت شما نمایش داده می شود.

شماره تماس سیم کارت را با استفاده از روش های دیگر مشاهده کنید

همچنین می توانید با استفاده از روش های دیگر به شماره سیم کارت مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. چند نمونه از این روش ها را ارائه خواهیم کرد.
با تماس با شرکت مخابراتی خود به راحتی می توانید شماره تماس سیم کارت خود را دریافت کنید.

تماس یا ارسال پیامک به خط دیگری نیز می تواند شماره تماس اصلی سیم کارت را شناسایی کند. اگر از چند سیم کارت به طور همزمان استفاده می کنید، استفاده از این روش می تواند بسیار آسان و موثر باشد. همچنین می توانید شماره سیم کارت خود را با استفاده از جعبه، سند یا سایر اسناد مرتبط با آن بررسی کنید.

فروشگاه اینترنتی کافه نیوز

خرید موبایل و لوازم جانبی از سایت کافه نیوز می تواند بهترین انتخاب و راه حل باشد; زیرا موبیت برای تمامی محصولات خود هولوگرام و برچسب مخصوص در نظر گرفته و با گارانتی معتبر و طولانی مدت تحویل می دهد. از این رو، اصالت کالا را برای شما آسان می کند و محصولات با کیفیتی را در اختیار شما قرار می دهد. بنابراین می توانید با خرید گوشی موبایل از سایت موبیت تجربه خوشایندی را برای خود رقم بزنید و در روند خرید با مشکل مواجه نشوید.

پیشنهادات ویژه Mebit

لیست قیمت گوشی شیائومیمقایسه مشخصات تلفن همراه Mi، Poco و Redmi، سوالات، بررسی ها، عکس ها، نظرات و آنچه برای خرید گوشی شیائومی نیاز دارید.

لیست قیمت گوشی های سامسونگ مشخصات تلفن همراه A، M، S و Note، سوالات، بررسی ها، عکس ها، نظرات و آنچه باید بخریم گوشی های هوشمند شما به سامسونگ نیاز دارید.

لیست قیمت آیفون مشخصات گوشی موبایل سری آیفون ۱۱، ۱۲، ۱۳ و پرو، سوالات، نقدها، عکس ها، نظرات و خرید گوشی های هوشمند شما به یک آیفون نیاز دارید.

لیست قیمت گوشی نوکیا نوکیا در طرح ها و مدل های مختلفی عرضه می شود نظرات، عکس ها، نظرات و آنچه برای خرید گوشی های هوشمند نوکیا تو نیاز داری

خرید لوازم جانبی موبایل | محافظ شیشه و صفحه نمایش، قاب، کیف و کیف هوشمند، هندزفری، هدفون و هدست، شارژر، کابل، کارت حافظه و هدست واقعیت مجازی.

خرید اینترنتی هندزفری، هدفون و ایرفون بی سیم و سیمی با ضمانت اصالت کالا و سلامت فیزیکی به همراه قیمت و مشخصات روز دست آزاد بلوتوث

خرید می کند پاور بانک و شارژرهایی با Remax، Xiaomi، Energizer، TSCO، Anker، Baseus، Verity، Romos…

خرید شیشه گوشی بهترین انواع محافظ صفحه گوشی شیشه سرامیک، چسب کامل و محافظ لنز دوربین و غیره. برای تمامی برندهای موبایل موجود در بازار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آیا می خواهید در مورد آخرین به روز رسانی ها اعلان دریافت کنید؟ خیر بله